Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Grainey schreef:Ik vindt 12,50 veel voor een proefje met 1 jury, zeker met gesponsorde gebruiksvoorwerpen als prijzen, die komen bij ons eerst op de niet gaan lijst te staan, of de jury dan ver weg komt of dicht bij woont maakt mij niet uit, vindt sowieso dat als een jury extra ver moet rijden, je de reistijd ook moet vergoeden.
We maken dan wel weer een uitzondering voor wedstrijden waar geldprijzen gegeven worden, dan weet je tenminste waar de inleg blijft.
Grainey schreef:Het noorden is best groot, wij wonen waarschijnlijk op een van de meest strategische plekken, Friesland, Groningen en Drenthe, voor ons is het allemaal om de hoek.
Wij starten dus ook in alle drie provincies, het is wel even aanpassen, in Drenthe en Groningen hebben ze ringen, in Friesland banen, maar je komt dan best heel veel verschillende menners en jury's tegen,
kijk ook maar eens naar het kampioenschap van morgen, dat kun je toch geen kleine goep meer noemen.
Ir1ne schreef:Grainey schreef:Het noorden is best groot, wij wonen waarschijnlijk op een van de meest strategische plekken, Friesland, Groningen en Drenthe, voor ons is het allemaal om de hoek.
Wij starten dus ook in alle drie provincies, het is wel even aanpassen, in Drenthe en Groningen hebben ze ringen, in Friesland banen, maar je komt dan best heel veel verschillende menners en jury's tegen,
kijk ook maar eens naar het kampioenschap van morgen, dat kun je toch geen kleine goep meer noemen.
En toch als ik naar die lijst kijk ken ik zeker 85% tenminste van gezicht