Leuk Ayla! Ik start volgende week dressuur en vaardigheid in het Amsterdamse bos, een goede oefening voor mij en Joep en lekker dichtbij. Eerstvolgende officiële wedstrijd zal denk ik pas weer op 21 mei zijn, in Utrecht.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Leuk Ayla! Ik start volgende week dressuur en vaardigheid in het Amsterdamse bos, een goede oefening voor mij en Joep en lekker dichtbij. 
Magic was tijdens het inrijden heel erg druk dus ik had hem in het onderste leidselgat gelegd. Ik heb hem niet meer terug omhoog gelegd, waardoor hij tijdens de proef niet durfde te lopen. Jammer, maar ik had geen idee hoe hij zou zijn in de wedstrijdring. Volgende keer leidsels in de bovenste sleuf en met iets meer lef rijden, en dat zal al een heel ander beeld geven 
Hier was ik een beetje overmoedig (te snel) gestart, waardoor ik op een bepaald moment de controle wat kwijt was. We hadden op poort 5 een balletje en waren langs poort 6 gereden. Hij bleef daarna wat te druk maar wonder boven wonder hebben we de rest van de balletjes laten liggen. En ondanks dat we 2x een volte moesten rijden toch nog de op één na snelste tijd. 
) Sjolvir schreef:Eline, jammer van je dressuur, wel lekker dat vaardigheid, dan had je wel aardig de sokken erin, met extra volte etc. en nog binnen de tijd.
In de lange stukken gaat hij vanzelf goed voorwaarts, maar ik moet hem nog iets meer (en eerder) terugnemen voor de technische stukken. Het leukste aan hem is dat hij ondanks de snelheid goed stuurbaar blijft
.
. Ik had de ZZ proeven nog niet bekeken, dus wist het ook nog niet.
.