Week 1 heeft formulier gehad om in te vullen. Daar stond het bij.
Flurk
Geplaatst: 05-05-14 18:15
schaduw schreef:
Week 1 heeft formulier gehad om in te vullen. Daar stond het bij.
Aha ik zit in de andere week Baal nu want kreeg een email dat er weer een les is georganiseerd in " mijn" district omdat er een prijs was gewonnen in amsterdam enndat is precies als ik in ermelo zit. Heb daar vorig jaar zo van genoten.
Het troost mij wel een beetje dat er meedere mensen dit ook jammer vinden. Nu maar extra genieten in de menweek dan. Veel menners uit mijn buurt gaan de eerste week dus die kunnen wel meedoen.
Flurk
Geplaatst: 06-05-14 08:52
Ipsilonka schreef:
En ik vind het ook jammer dat het in de menweek valt.
Vorig jaar en t jaar ervoor waren er 6 die een les namen i.p.v. Het proefje.. Even ter indicatie.
Ik kies ook voor les.. Heb ik persoonlijk meer aan.
Maar tis even afwachten hoe ik de week in ga. Eef is namelijk sinds zondag spierbevangen.. Niet heel heftig, maar genoeg om een week of twee echt niets te mogen en daarna héél langzaam op te bouwen. Normaal pak ik voor de menweek dr even door zodat ik op de knhs echt een paar stappen vooruit kan. Maar dat zal dit jaar misschien wat tegen vallen.
Inderdaad jammer dat die clinic gelijk met kamp is, nou ja, op kamp leren we ook wat. Vond het vorig jaar namelijk wel echt top die clinic.
Flurk
Geplaatst: 10-05-14 04:49
Ik ben een weekendje weg en zit in Drunen bij den Dries. Hierboven een foto van de stal. Ook maak ik van de gelegenheid gebruik om tandem te rijden met Jens en wervelwind. Ik zal je vertellen het valt niet mee en ik heb ook mog wat plaatjes.
Dus ik denk dat hier ook nog wel wat begeleiding in wil en hoop dat ik haflinger mag lenen van mijn vriendin die ook naar dit kamp gaat
Ik kan helaas niet mee Echt waardeloos. Had er onwijs veel zin in, was de eerste keer dat ik zou gaan. M'n paard is nog niet hersteld van zijn blessure, had gehoopt dat dat niet zolang zou duren zodat ik mee kon maar helaas dat mocht niet zo zijn. Had al wel afgemeld maar zag dat ik nog wel op de lijst stond met de indeling.
Ja gaat goed, hij moet nog veel leren,komt voor ons op een perfect ogenblik. Alleen conditie is nog niet optimaal. Dan maar wat vaker stappen tussen door.