Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tip voor lurkers/nieuwe AR bokkers: veelomvattende vragen kun je het beste in een apart topic zetten, AR heeft nog veel meer bokkers dan de 10-15 hier in de HK die je graag verder helpen. 
Ben benieuwd naar de fototopics - die er vast wel gaan komen - van je reis!
Zo te zien was hij erg braaf!
Ik heb zelf gemerkt dat mennen duurder is dan ohz rijden. Hetgene wat ik er nu een jaar lang heb ingestopt is gelijk aan een leuke tweedehands auto (en dat is buiten een ander tuig - kunststof - en de op maat gemaakte wagen die er aan zit te komen om).
En fijn dat de fysio ook iets voor jou kan betekenen.
Klinkt als een gezellig uitstapje zo samen met je vriendin!
Ik leef inmiddels op paracetamols - moet zondag nog op wedstrijd. Voor het eerst ooit M starten en die kans wil ik niet laten lopen
(anders moet ik wachten tot 8dec en dat duurt lang
)
Maar evengoed daar kan het ook af en toe erg spoken qua weer. (weet ik nog van vakanties met de vouwwagen vroeger)
): wat klinkt jouw komende jaar als ontzettend gruwelijk spannend en leuk!

Kun je er nog een beetje van genieten?
Niet dat je op zondag naar stal/bos wil gaan en dan pech hebt (geldt natuurlijk ook voor mist
)
Balen dat bij jou de osteo zo'n vreemd effect heeft.. Maar je moet ook nogmaals hoor ik van je? Doorgaans is osteo-behandeling niet een ''rits'' dacht ik? Niet ''kom de komende 4 maanden maar elke 2 weken'' oid?..

. Liever dan wat langer doorsparen en een grotere pony kopen met wat meer uitstraling, beweging, temperament en uithoudingsvermogen.
). Moos schijnt vorige week met V iig erg braaf geweest te zijn buiten. Heb zelf nog geen bosritje gemaakt.
. Je gaat een gaaf jaar tegemoet
! Gem schreef:Aks..... okee, ik spreek over "gemiddelden". Ben gewoon geen sh!t-fan. Zie 10 x liever een aangespannen Welsh Mountain of Dartmoor.

) Dids ook wel leuk vindt (voor een fjord
) maar dan vooral bij míj en níet bij haar 
.
, zo maar even kijken, waar die slaapt, want die zaten binnen in een ren (was de laatste van deze soort), dus weet niet of ze ergens op een stok zit, in een boom of op de grond oid, dus nog op kippenjacht, hahaha.
.
Enneh, je moet er zoeen met gouden eieren zoeken.. heb je meer aan dan groene