Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lumea schreef:Ook ik meld me hier.
Ben net begonnen met mijn kleine shetlander hengstje. Nu vooral aan het longeren, zodat de stemhulpen er goed op komen te zitten, en lekkere wandelingen maken, zodat al het 'enge' onderweg ook niet meer eng is.
Hij leert snel en pakt alles super goed opAlleen helaas door het weer niet super veel kunnen longeren, omdat het overal een grote modderpoel is.
Een brugje vond ie met een wandeling erg eng, maar met veel geduld en goed belonen durfte hij zijn voetje erop te zetten. Helaas toen even opzij gemoeten voor een auto, maar daarna liep ie heerlijk braaf mee alsof ie al jaren over dat bruggetje looptOok met de wandelingen gaan we stukjes draven en galopperen om wat conditie op te bouwen, maar dan merk ik ook weer hoe slecht mijn conditie is
![]()
Had hier thuis nog een shetlander tuigje liggen en een vierwielertje staan, dus die ben ik even aan het poetsen en opknappen voor we die gaan gebruiken.
Nu wil ik binnenkort dus met het sleepje aan de gang, ik wil een (auto)band gebruiken, maar hoe kan ik mijn sleep nu het beste zelf maken?