Snuit loopt al weer goed, toch te kort bekapt waarschijnlijk, heeft 1,5 week rust gehad en vanaf vorig weekend weer in training. Hij heeft vandaag zijn 1e winstpunt gehaald in de dressuur

Alwyn heeft vandaag ook een winstpunt gehaald.
Veale heeft waarschijnlijk een bijrijdster, meisje is nu 1 keer geweest en ging erg goed. Ik kan hem momenteel niet rijden ivm mijn polsen.
kruipt onder steen
haha. Heb filmpjes maar die komen later, evenals bijlezen. Moet nu snel omkleden voor verjaardag. 

En verder benieuwd naar ijscofoto's natuurlijk

diepe buiging. Ik denk dan ook maar dat als het dus niet klikt je jezelf en de pony geen plezier doet door maar door te modderen (waar Snuit en ik echt mee bezig waren). Super hoor.
Voorkeuring super, hartslag 32, alle waarden prima... Bente liep tot 15 km als een trein .... maar toen moest ze plassen en dat deed ze gelukkig vlak voor de p/a, maar bij de p/a wilde ze niet 'stoppen' ze was ondanks 2 km stappen opeens helemaal hyper, dus had 10 minuten extra aan mijn broek en gelukkig was hartslag toen goed. Weg vervolgd en 2x echt enorm fout gereden, dus mega dip
en ik kreeg het koud, voelde Bente ook wat verstijven bah.... was bang dat ze niet goed meer zou lopen.... dus rustig gaan draven en wat rond rijden & buigen enz... en toen was Crazymel ondertussen op de route (was later gestart maar door mijn rondrijden buiten de route kwamen we elkaar dus weer tegen
) en hebben we de resterende 9 km samen gereden wat heel fijn liep

). Denk dus echt twee verschillende stijlen waarvan die van mij in ieder geval niet matchte met Snuitmans.... Mannetje ziet er goed uit
hoi Lottex, ja ik ben eigenlijk altijd vroeg wakker. En had je gisteren nog last van tintelende handen gekregen na die kou?