Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
We gaan om kwart voor 9 vanavond
maar kon het altijd wel erg goed eigenlijk
kon met gemak 10 km en dan kwam ik niet eens moe of hijgend aan.....
de laatste keer dat ik moest revalideren mocht ik niet meer hardlopen
kan nou niet zeggen dat ik dat nou zo erg vond
word mooi kleurtje & stoer ding en lief blesje
ben al flink aan de vitamine C en echinae force, hoop dat ik het nog kan afslaan
Je instructeur heeft daar vast kijk op
En hardlopen vinden mijn longen niet leuk
en gezien mijn overgewicht zullen mijn gewrichten het roerend eens zijn met mijn longen vrees ik
Wat ben je toch een ouwe romanticus

Wij willen t.z.t. mss zo'n trailer waar de wagen voorop past, dan kan Mick voortaan altijd mee op vakantie
(aangezien ik anders niet meer mee ga op vakantie
) 
Ze is alleen jammergenoeg waarschijnlijk net te klein (1 cm) om zelf in het stamboek te worden opgenomen....
. Of ze moet toch nog een centimeter zijn gegroeid.... Haar vader is Moneymaker, die was zelf 1.63 maar de moeder van Moneymaker was een hackneytje van net 1.50.... Moneymaker Ponymaker wordt er vaak gezegd
en dat klopt Bente is officieel een E pony. Maar ze klimt er toch niet genoeg in voor een tuigpaard (gelukkig maar anders zijn ze echt niet uit te zitten). En helemaal hoe ik haar rij dan gaan die opgeheven gangen en die opgezette dikke nek er toch langzamerhand af. En dan zeggen ze bij het KWPN wel dat ze meer naar de luxere tuigpaarden willen en ook richting menpaarden maar ik denk niet dat Bente hoge ogen zou gooien, afgezien van de maat dan.
het is hier maar viezig buiten, sneeuw is nu wel gestopt maar het is wel mistig. Lekker heel internet afgestruind op zoek naar 2e hond
ik wil er eigenlijk ook gewoon weer een die net als mijn foxje vroeger mee kan met het paard en nu dan op de wagen, lijkt me zo gezellig. Maar manlief is dus zeer van de poolhonden en dat soort honden is nooit zo in voor dat soort flauwekul. 't Is nog een ingewikkelde puzzel