[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 22:44

@Ollie1 misschien is Sim een beetje aan het profiteren van het feit dat jij misschien toch nog wat schrik 'in de leidsels' hebt?

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 22:51

Sorry, foutje.

Slaapwel

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 23:05

Hier is het ook droog gebleven vandaag, was zelfs nog wat benauwd vanavond, maar geen onweer...

en... ik heb Fifi vanavond in de bak een kwartiertje aan de lange teugel gehad! *\o/*
Op het zachte loopt ze goed, zeker nu met de metacam, en volgens de veearts is bewegen alleen maar goed voor de bloedsomloop.
Dus of ik er dan naast of achter loopt...
Lekker op 'r eigen beentjes en in 'r eigen tempo laten lopen, vond ze helemaal leuk! :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

edit...
en gelijk een elastisch singeltje met bontje om gedaan... 8-)
Laatst bijgewerkt door Nouvel op 28-07-11 23:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 23:05

VanHuisUit schreef:
@Ollie1 misschien is Sim een beetje aan het profiteren van het feit dat jij misschien toch nog wat schrik 'in de leidsels' hebt?

Daar heb ik ook aan lopen denken maar afgelopen zondag en dinsdag liep hij heel erg fijn en zondag zat ik zeker iets meer gespannen op de wagen dan vanavond....wel weer donkere plassen training gedaan en na enig aandringen hebben we het toch weer gewonnen ~~}> . Moet wel zeggen dat ik op momenten als vanavond écht wel denk 'vind ik het nog wel leuk allemaal?' :o

@Nouvel, helemaal super die foto's *\o/* . Het plezier van jullie beiden straalt er vanaf... en ik zie ook een elastieken singeltje zitten :D
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 28-07-11 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 23:07

lastige momenten zijn dat ollie, ik herken het wel...
vaak is doorzetten, evt met begeleiding of hulp erbij de enige remedie...
sterkte! :(:)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 23:17

@Nouvel ik zit hier met tranen in de ogen naar jouw foto's te kijken, die foto dat jullie beiden zo stralend in de camera kijken <3 , meid wat ben ik blij voor jullie :j
@Ollie1 :(:) hij is nog jong Ollie, en ook al zijn ze niet meer jong, soms is het gewoon drama met 't spul en is het gewoon ook echt niet leuk .... maar meestal wel daarom geniet je er ook zo vaak van :D , komt wel weer goed hoor :(:) je kent hem gewoon nog niet zo goed als Brutus, bij Bruutje weet je dat het altijd weer goed komt of zo goed als hij kan, maar bij Sim weet je dat nog niet. Geloof me: ook bij Sim komt het weer goed :j .

Heb jij een instructeur die je er af en toe doorheen kan slepen?

EmptyWords

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 23:22

wat een geweldige foto's noivel, heerlijk dat je weer aan de slag kunt emt haar.

lastige situatie emt alwyn, maar er wordt al veel bedacht, komt goed.

een aantal fijn ene minder fijne ritjes gemaakt...ik vandaag neit, mijn ma heeft gereden, lekker het bos in...

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 23:22

thanx!
ik was er ook helemaal blij mee!
al slaat het eigenlijk nog nergens op, want het is niet veel anders dan wat aan de hand rondstappen, maar toch, het idee dat we weer wat samen hebben gedaan is gewoon heel fijn! :j

ollie, ik sluit me helemaal bij vhu aan, en zulke moment zijn gewoon lastig en waardeloos...
aan een fijne instructeur heb je op zo'n moment het meeste, die je even een duwtje geeft en dan meetrekt...
succes en sterkte ermee!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 23:23

@VHU, daar moet ik inderdaad weer heen maar soms ontbreekt het me aan tijd/energie en :$

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 23:24

Ik ga aftaaien want morgen vroeg gaat het wekertje weer, weltrusten ik ga de binnenkant van mijn ogen bekijken:wave: :Z :Z :z

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 23:29

super nouvel!!!!

Hier hoog oplopende oorlog...
met m'n nieuwe router
rothok krijg ik niet geinstalleerd, niet met internet dan toch.. $%^#$%&*$^#!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 23:31

@Ollie ik kruip er ook in, sweet dreams :z

Enne.... als ik mijn instructeurs (zowel mijn huidige als bij de stalhouderij) niet had gehad zat ik echt allang niet meer op de bok hoor :+

:evaw:

**edit**
Oeps Naaltje, dat is niet goed zo vlak voor bedtijd :=

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 23:33

naaltje:heb je toevallig die eend van die foto mee gekregen? (geen rem, geen brandstof) :P
nouvel: heerlijk zo samen weer wat rommelen,hoop dat haar voetjes goed gaan,ook straks zonder metacam)
pony onder 4 draden....wat een boefje.
en dan een peesontsteking...dit keer geen paard,rustig aan doen he? :j
en wie zit er weer hoog te paard op de fries???? goed hoor,rij maar fijn zolang je rug het aankan,doe ik ook(eerst longeren en dan rijden,veel stap en drafje en vanavond galopje) :j
wat een bui vanmiddag...ik had de halve dag op de wei gewerkt,zooitje palen geslagen en vond dat ik wel in mijn korte broekie en hempie aan op het ligbed mocht,drinken,koekie en boekie erbij en.......ja hoor...druppels water had ik niet besteld :n

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 23:33

Even een ego post.

Net klaar met het verkennen van de 11 hindernissen voor morgen en wat zijn ze gaaf geworden. Van vickingschepen tot diverse bruggetjes etc. is dit echt een aanrader.
Uit heel het land heb je mensen die er overnachten en morgen meerijden.

Dus volgend jaar moeten jullie ook allemaal meedoen! :D Kunnen we er gelijk een meeting van maken.

Duik nu m'n mandje in, morgen weer vroeg dag.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 23:36

poeltje:wij willen wel veel foto"s zien :j

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 07:06

goedemorgen allemaal.
zo zijn jullie weer hard gegaan.
vhu gaat op vakantie !!! veel plezier !!
Nouvel doet "grondwerk" met Fifi, heerlijk toch !
prinsjeh is groom bij vhu...superleuk met die snuitmans.
tallechie kan alwyn wel even achter het behang van de stalmuur plakken, ach ja....problemen zijn er om opgelost te worden.....succes !! wat een ondeugd.
Tine komt snel langs vanuit Engeland....en gaat snel weer verder met vakantie vieren..
bicci heeft een probleem, helaas kan ik je niet helpen !!
Poeltje gaat op wedstrijd, veel succes !!
Ollie heeft een Simba die even wat dingetjes uit geprobeerd...stoute Simba...komt vast goed, je hebt zo veel ervaring in het mennen, dat je hem vast goed aan het werk kunt zetten !!
herken het wel, waarom doe ik dit eigenlijk vind ik dit echt leuk ?? nou ja gros van de tijd is het heerlijk !! maar soms....gelukkig maakt zo'n paard je dan de volgende keer weer helemaal blij !
Nou, gisteren begrafenis gehad...vandaag kast ophalen, morgen airbrushen.....
en zondagochtend helpen bij Barage Bork...s'middags is ook al bezet..
dus zal wel na het weekeinde worden eer ik hier weer ben...
we wachten op mooi weer, moeten nog hooien....

:evaw:

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 07:18

volgende week biancacoo, zomerse temperaturen
helaas... ik ga compleet kapot dan op m'n werk.. Drijf nu al buiten van 't zweet in dat benauwde hok.. Sta continu in zo'n warme waterdampmist..

Zo, goeiemorgen. Router is niet meer gelukt, gaat ook niet lukken vrees ik... k*thandleiding ook erbij ''stop de stekker in het stopcontact en druk op next'' geen ''u doet dit als u deze melding krijgt etc''

zo net een was aangezet, vuil naar de stortkoker gebracht. Nu gauw een beker drinken en dan de auto weer in..

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 07:38

Mogge %) :O :9k :9k

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 08:16

Ollie vervelend, maar komt vast wel goed.
nouvel leuke foto's, ze ziet er goed uit
Poeltje misschien dat ik nog kom kijken, maar daan moet mee en mijn ouders kunnen niet. wat is de mooiste hindernis om te zien? Ik kom dan pas na de middag

Ik heb heerlijk geslapen. Lag om 22 uur op bed en daan had de hele dag nog niet geslapen en die viel dus ook gelijk in slaap. Om half 8 schrok ik wakker en ben bij daan gaan kijken, want had hem nog niet gehoord. Ligt hij heerlijk om zich heen te kijken.

Straks naar stal instructrice rijdt veale even

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 10:07

@ nouvel mooie foto's van jullie samen en super dat je weer wat samen hebt kunnen doen.
@ ollie balen van je ritje ik herken het ook wel hoor. Dan heb je zoiets van ik verkoop de boel
en ga postzegels verzamelen. Maar als je ziet wat je met bruutje al bereikt hebt !! dan gaat het
met Simba wel goedkomen hoor.
@ naaltje geen ruzie meer??
@ poeltje 11 hindernissen das een hele kluif !!

Nou vandaag rustig dagje kan ik eindelijk mn huishouden weer een beetje oppakken. En moet ook nog
steeds de baby caafs op de foto zetten.
Vanmiddag even rijden miss 2-span of tandem moet nog even kijken.

En dan vanavond mee op dienst met een collega. Is een nachtdienst van 23:30 tot morgenochtend 08:00
dus morgen slaap ik denk ik. Ben wel benieuwd is heel druk de laatste tijd dus wel leuk. (alleen staat dat
uniform mij echt niet)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 10:14

@maisie, routert doet t nogsteeds niet.. Rotding. En lelijke uniforms ken ik..

Zo, ben maar keihard aan de gang. Hopelijk dan morgen eerder weg. Zie ik dids tenminste nog.
@vhu, pb gelezen,stuur nog terug. Maar telefoon typt lastig.

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 11:29

Ow neeej ben ik even op vakantie.. (al twee weken) hebben we een nieuw topic en zijn jullie al op pagina 20. Ik had geen zin en tijd om 40 pagina's bij te lezen sorry... Heb hier en daar wat gelezen, vooral van nouvel de foto's gezien. Super dat jullie weer kunnen samen werken zo! Wat zal je hebben genoten!

Ik ga lekker verder vakantie vieren. nog een week te gaan in oostenrijk. Zwitserland en italie/venentie heb ik er al op zitten. Heerlijk! Maar ik mis Eef wel en volgende week zaterdag gaan we ons nieuwe hondje ophalen! Daar heb ik ook wel erg veel zin in!

Rustig aan hier he?! Anders moet ik helemaal een week extra vakantie nemen om bij te lezen hier... Mn baas ziet me aan komen.. :P haha

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 11:49

Zo, nou eefielover ik was ook even op vakantie en heb ook zo'n 40 pagina's gemist hihi.

Luna heeft nog tot dinsdag vakantie en dan ga ik weer wat aan haar bolle buikje doen. Er is een veulentje bijgekomen in haar wei van haar andere shet en nu geeft zij ook melk... :(:)

askazita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 12:02

eefielover veel plezier nog.
SCW wat grappig dat luna het veulen ook melk geeft.

Ik ga morgen misschien weer naar Asmiro en mennen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 12:23

Ik ben voedingszaken aan het uitzoeken :\ ik wil een deel van het hooi/kuil/voordroog vervangen voor iets anders ivm de hoeveelheid suikers. Maar ja :\ ingewikkelde zaken allemaal.