Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
en die grote krijgt voer via de fokker waar hij het super op doet 

)
er was een lampje van stadslicht aan 't weigeren, maar dat was een los stekkertje..
Daar is dus ook gauw een prop in gegaan (heb ik dat ook weer 'ns gezien) en die stond nog hard toen ik net keek 

Iedereen verklaarde ons voor gek, maar 't ging prima
vergezelld met de nodige
hoe dat zo?
wel heel vervelend, eerst regen en dan meteen vorst, dat vind ons paddockje hier ook niet grappig. Het moet trouwens echt nog ff een paar dagen goed droog blijven, de shettenpaddock hier is hartstikke nat met plassen erin en als het nu gaat vriezen moeten we ze snachts opstallen (en kunnen ze overdag in de grote paddock met de friezen) 
kan ik als nieuwe meelezer en af en toe poster alles niet bijbenen hoor............
Lacuna schreef:mijn woefje krijgt nu Eukanuba brok. Maar als ze bij mij logeert haal ik meestal Renske natvoer, en dat vind ze heerlijk! Ze was wel wat te zwaar, gaf 34 kg op de weegschaal bij de DA (labrador teef, gesteriliseerd) dus ze mag weer fijn op dieet. Je voelt ook inderdaad wel een speklaagje op de ribjes zitten, maar het is zo fijn om een hond die er zo van geniet een extraatje te geven...
Groetjes, Lacuna
Hij heeft al die tijd medicijnloos gewoon rondgehuppeld, en nu gaat 't vuur eruit. Dus laten we 'm inslapen
Stoere vent! Maar hij heeft geen ideeeeeeee wat ie er mee moet