En de vraag had ik voornamelijk gesteld omdat er dit jaar erg weinig kwalificatie wedstrijden voor de pony's zijn en je dus verleden jaar het meeste al gekwalificeerd moest hebben.
Weten we, maar een gebroken hand gooide vorig jaar roet in het eten. Na Giethmen heeft hij geen wedstrijd meer kunnen rijden. Hij was dolblij dat hij Deurne nog net kon rijden, hoewel dat met veel pijn gepaard ging. Dus blijft er weinig over
Misschien dat we zondag even komen kijken in Horst, maar zoiezo ben ik er volgende week tijdens de klasse 1tm3 om te helpen in een hindernis. Succes komend weekend!
Weet iemand van bij een startlijst, opmerkingen, HC betekend?
hafjelinger
Geplaatst: 10-04-11 13:37
HC betekend dat je meedoet buiten de prijzen, dus je rijd wel mee maar er word niks met je uitslag gedaan. Je kunt ook geen winstpunten verdienen ofzo.
Rhine_
Geplaatst: 10-04-11 15:17
hafjelinger schreef:
HC betekend dat je meedoet buiten de prijzen, dus je rijd wel mee maar er word niks met je uitslag gedaan. Je kunt ook geen winstpunten verdienen ofzo.
Mooie foto's, ik was er ook! Leuk om meteen terug te zien op de pc Ik heb alleen foto's gemaakt van de aanspanningen waar een Lipizzaner in liep Een tweespan, tandem en een vierspan. De Lipies waren goed aanwezig
patrick76
Geplaatst: 10-04-11 20:34
was mooi en gezellig in Horst. Veel publiek en mooie sport.
Vraagje: Dit topic gaat over SGMWSchalhaar lees ik, klopt het dat deze dit jaar 30 april en 1 mei word gehouden, of het ik dat verkeerd? Heeft er iemand misschien meer informatie voor mij? Wij hebben namelijk dit jaar voor het eerst startkaart en mogen dus nu eindelijk met meer wedstrijden meedoen.
Klopt Schalkhaar is op 30 april en 1 mei. Ik weet niet of het inschrijven al gesloten is, maar volgens mij is de wedstrijd nog niet vol. Je zou er altijd even achteraan kunnen bellen