Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tallechie schreef:Als ik dit zo hoor ben ik blij dat ik niet naar Bronneger ben geweest, met een paard die het water al niet in wil.
Echwel schreef:Ach met een budget van 20.000euro kunnen ze vast wel beter, maar ik denk niet dat dat er is....
Vorige week een TA nog horen vragen aan een klagende rijder "en welke wedstrijd organiseer jij ook alweer"![]()
![]()
En dat is het enige juiste antwoord, pas dan weet je wat er allemaal bij komt kijken en hoe meer je zo klaagt hoe vaker je op wachtlijsten komt...
BlackDevils schreef:dubhaf schreef:Volgens mij is er maar één 2po3 met 6 ballen en 1 voor tijd.hoop toch echt dat je de goede voor je hebt. uit mijn naam dubhaf kun je niets afleiden.
BlackDevils schreef:dubhaf schreef:Volgens mij is er maar één 2po3 met 6 ballen en 1 voor tijd.hoop toch echt dat je de goede voor je hebt. uit mijn naam dubhaf kun je niets afleiden.
kiss schreef:onze eigen inspector clousseau!!! super vind het wel knap van je om hier aan te denken BlackDevils, maar ik ben blond![]()
![]()
vind het ook een beetje raar dubhaf, dat we niet mogen weten wie je bent! je doet wel geheimzinnigmaar BlackDevils is toch slimmer als jij
manie schreef:kiss schreef:onze eigen inspector clousseau!!! super vind het wel knap van je om hier aan te denken BlackDevils, maar ik ben blond![]()
![]()
vind het ook een beetje raar dubhaf, dat we niet mogen weten wie je bent! je doet wel geheimzinnigmaar BlackDevils is toch slimmer als jij
niet alleen BD, wij als organisatie waren daar ook snel uit....hoezo anoniem op internet
manie schreef:kiss schreef:Ik hoop dat we weer allemaal een sportief en leuk wedstrijd jaar gaan krijgen!