Sterkte vandaag Gem!
@Biancacoo wat fijn dat het huis onder voorbehoud verkocht is. Hopelijk hebben jullie snel het echte verlossende woord.
@bicci Nog gefeliciteerd! Hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad.
@Rianne ook nieuwsgierig waarom je Liz te koop hebt staan.
Succes aan alle wedstrijdgangers dit weekend!
Verder sluit ik mij even aan bij de samenvattingen
(anders wordt het ook zo'n lange opsomming).
Hier superdruk dat bokt bijhouden maar moeilijk gaat... Sam heeft bij de minimarathon afgelopen weekend een spier verdraaid (in de hindernis brak hij uit naar links, vlak voor een paal langs - niet geraakt alleen met de wagen, maar spieren dus een tikkie gehad) dus staat nu op rust. Het is duidelijk een rommelige start dit jaar... Toevallig moest ie ook naar de osteopaat afgelopen donderdag, dus hij is gelijk goed behandeld. Zij kreeg de spier alweer goed los, dus verwacht dat onze pauze niet al te lang gaat duren.
Had hele leuke springschoenen gevonden voor Sam (donkerblauw met witte sterretjes), maar die blijken te klein te zijn. Dus ik moet op zoek naar iets anders want een maat groter is er niet meer.
Degenen die mij op Facebook hebben, zullen het al gezien hebben, maar wil het ook nog even op bokt roepen
Aangezien we als hele familie (mijn vader, zus en ik) druk bezig zijn met paarden, hebben we een Facebook fanpage gemaakt (en ook een website is in de maak). Zo kunnen we al onze familie, vrienden en kennissen die interesse hebben in de paardensport op de hoogte houden van al onze avonturen. Mocht je het leuk lijken om mij en Sam (en onze tuiger en rijpaarden) te volgen. Schroom dan niet om onze Facebook pagina te liken: http://www.facebook.com/menteambarendregt
Nu ik minder op bokt actief ben, is dat een leuk middel om mij te blijven volgen/in contact te blijven. Een persoonlijke Facebook connectie vind ik ook niet erg trouwens. Je zult mij wel makkelijk kunnen vinden, want zoveel Marjola's zijn er niet
Laatst bijgewerkt door _Marjola op 29-03-14 15:17, in het totaal 1 keer bewerkt