.@Ollie:
@Tine: succes!
@Rianne: idd, je hoeft je niet te verantwoorden naar ons, maar wel naar je beestje, je had haar nog maar zo kort en leek er zo blij mee....
Veel te doen, maar kom de hele week al slecht op gang
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Manlief is gisteren thuis gekomen vanuit Krems (Oostenrijk), dat is een hele opluchting. Morgen de crematie van mijn zwager.
)
dank aan Loelu en Jazu
kun je ergens terecht met je verhaal en je gevoel? Anders eens informeren of huisarts je kan doorverwijzen, je kan er helemaal naar van worden ...
morgen lekkere rit met groom in het vooruitzicht. Ollie is vandaag lekker gelongeeerd, ze deed het prima. Pony's hebben ook weer lekker op de wei gestaan. Wat een uitkomst mijn geweldige pensionstal als je zo'n druk programma hebt.
(anders wordt het ook zo'n lange opsomming).
Aangezien we als hele familie (mijn vader, zus en ik) druk bezig zijn met paarden, hebben we een Facebook fanpage gemaakt (en ook een website is in de maak). Zo kunnen we al onze familie, vrienden en kennissen die interesse hebben in de paardensport op de hoogte houden van al onze avonturen. Mocht je het leuk lijken om mij en Sam (en onze tuiger en rijpaarden) te volgen. Schroom dan niet om onze Facebook pagina te liken: http://www.facebook.com/menteambarendregt
). Sam is een C pony (van 1.30m) met een redelijk steile hoef / beenstand. Ik had een maatje S besteld, omdat ik van de beenbeschermers weet dat maatje "pony" naar beneden zakken (daar een passend maatje vinden was een drama, want shet is weer te krap. Alleen speciale sets van Harry's Horse zijn het perfecte tussenmaatje). Maar blijkbaar heeft hij voor springschoenen wel maatje M nodig. Ik moet nu dus iets heel anders uitzoeken... Heb jij ooit toevallig springschoenen van Harry's Horse geprobeerd?