[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Akshay

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 18:11

Wowwww janouk! apart >;)
bleh :(:) arm kindje

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 19:07

*slecht bijgelezen*

blijft niet plakken, ben btje ziek denk.
kop vol, roie wangen, loopneus...tjah..

boeit niet, zijn weer ruim 3uur door de veluwe getrokken,
vanmorgen eerst apenheul geweest, had al korte post van gezet :)

nu langs postbank op de veluwe, man wasda diep..pffff
briesje vind het heerlijk hier,
moet flink trekken en slueren hier en das zn element hoor.
sommige paden mag hij ffkes volluit, nou, dat heeft e door hoor...ahahah
goe voor mams ook, weet nu donder goed dat hij gelijk stilstaat als ik dat wil.
dus weer , ondanks niet voor mogelijk hield, nog diepere band gekregen.
top-knol!!!
fpoe, wat ken die hard zeg..

helaas vandaag zonloos, maar wel droog..

nu sitrosan op, hopelijk voel me zo wat beter, manlief is chinees halen en hopelijk chocola, haha
zit trouwens wel paracetamol in sitrosan, majah...voel me zo beroerd...heb t echt nodig denk ik dan.

**zeg heel zachtjes**, heb sinds die ene slechte zaterdag paar weken trg, geen hoofdpijn meer gehad *\o/* *\o/*

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 19:49

Nog steeds druk, lees wel mee maar laatst vroeg iemand of mijn wagen er al was.

Gister avond rond 10 uur is hij eindelijk geleverd (na bijna 12 weken, ipv de eerst verwachte 5,5 week).
Hele middag al mee bezig geweest. Alles smeren en zorgen dat hij in m'n auto past (zorgen dat het stoeltje er af kan, en de voor as helemaal rond kan, stukje afslijpen en dicht lassen).
Morgen het lamoen nog even inkorten en kijken of ik het broekriemlusje wat naar voor kan laten zetten, maar kon het niet laten om al even er mee rond te sturen.
Afbeelding
Afbeelding

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 19:51

avond :wave:
dacht ga paardrijden, maar vond toch te brrr, dus is bankhangen geworden :')
@ngtje, lekker vakantie aan het vieren. Wilt datum aanpassen van rommelmarkt, want wil dat toch niet na de vakantie plannen, aangezien zaterdag ook hier visite komt.
@janouk, dats wel heel apart...Ook apart van die mevrouw overigens.
@vhu, last van belegdige kat.
en waarom die kat niet vangen? denk vaker gebeurd min vergunning
@jenkins, knap vega geworden. 1 dag gedaan, toen maakte mijn moeder gehaktballen, tja wat zou ik zeggen was weer om. Zal mijn eigen kippen nooit slachten, maar tja kippeboutje heerlijk eerlijk gezegd. Kan ook niet zonder vlees, vind zo lekker, weet krom misschien.
@gem, zag je bericht net in gastenboek, wat lief :j

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 19:51

dennis, leuke pics, vooral die tweede *\o/*

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 20:28

@Janouk: bah, klinkt ook echt zo als droppen, had nooit gedacht dat dit echt zo zou gaan :(:) .
Kan me voorstellen dat je daar dan aan blijft denken :(:) .

@Bicci: wat vervelend, hopelijk voel je je gauw beter, dan kun je vast nóg meer genieten van je kerels in dat mooie gebied.

@Dennis: mooi wagentje! Heel veel plezier d'r mee, kan me voorstellen dat je meteen wilde proberen na zo'n lange tijd!

Vanavond dochterlief naar opa en oma gebracht voor een nachtje en zelf even lekker met man en hond in het bos gewandeld.
Dochterlief belde net om welterusten te wensen en dat ze 3 keer had gewonnen met Yahtzee <3 .
Moet na dat bericht van Janouk/Jenkins dan wel even denken aan kindjes die geen veilig thuis hebben... ;( .

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 20:56

Goeienavond!

Wat een triest verhaal Janouk (en Jenkins) -O- ! En dan de onverschillige houding van de "wegbrengster", hoewel ze ongetwijfeld goed werk doet.

Avaluna: en, hoe zat dat weer zo hoog en droog op peerdie?

Dennis: op je knieën in de mud gezeten om de wagen weer in elkaar te flanzen :D ?

Sterkte voor de zieken en gewonden :(:) !

Vanmiddag les gehad, ging wel goed :) . Zou duo-les hebben met stalgenootje, maar ze sms'te vlak te voren af door ziekte. Even schrikken, hoe kom ik nu op de dressuurwei, want er waren geen stagiaires op stal om mee te rijden (moet door een hek naast een wildrooster en zelf van de koets afspringen gaat niet met Ster.) . Lesmees was al naar huis om zich op te frissen (donderdag = mestdag), maar gelukkig boodt stalgenoot S (eigenaar van paddockgenootje Bella) aan dat hij wel wilde meerijden, een uur doodvervelen en weer mee terugrijden _/-\o_ ! Erg lief!
Veel geoefend op rust en nageeflijkheid, correcte stelling in wendingen en vooral overgangen naar stap en rechtrichten in stap, waar ik in de dressuurproeven onvoldoendes voor had.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 20:57

Dennis: wauw dat was wel het wachten waard zeg! heel veel veilige kilometers ermee <3
Janouk : heb je een bordje aan het hek met : opvang ofzo? arm kind,was wel goed af geweest bij jullie,knuffels genoeg!
bicci: ziek in haar vakantie,hoop dat de chinees gesmaakt heeft
avalune heerlijk kinderloos en tijd voor haar man

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 20:59

@Gem: rijden was heerlijk, wil het nu dus ook echt weer gaan inplannen, kan er altijd erg van genieten.
Dat is zeker lief, zo'n stalgenootje en wat fijn dat de les goed ging en je even wat pijnpuntjes uit de proef aan hebt kunnen pakken.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 21:01

@HT: hahaha, ik heb echt een verzetje nodig dan, ben met veel dingen vrij los, maar vind het toch altijd wat vreemd als dochterlief niet thuis is, dan mist er toch wat :o , schaam me dood, maar ben wel een kloek wat dit betreft, dat hoeft voor mij ook helemaal niet dat logeren, maar ja... :')

Ronnie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 21:03

Ciska: Wauww wat een mooie kar!!! Echt stoer :D Helemaal blij zeker?? :D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 21:47

@Avaluna zoonlief was ook uit logeren en we hebben dagje extra gedaan ivm mijn val maar ik mis hem dan echt hoor! Hij wilde nog wel langer maar gelukkig heeft manlief hem opgehaald :o
@Janouk agossie arm prulleke ;( @Jenkins zo dat is ook niet mis :(:)
@Gem goed bezig!
@Bicci niet ziek worden hoor!
@Dennis superrrrrrr wagen *D 8-) *\o/*

Wiske had net nog lekker kamer van zoonlief ondergescheten en de pas weer opgedoken poes had op zijn bed gekotst nou is het fraai of niet :r is op zolder getverdemme .... kind was nog niet thuis kon toch moeilijk boel laten liggen zo van ruim zelf maar op }:0 wilde even checken of alles op zijn kamertje er goed bijlag zie je die bende >;)
Dus met mijn beurse lijf alles eraf gehaald, opgeruimd, vloer gedweild, nieuw beddenspul erop, ben nu dus kapot.
Maar goed, zoonlief slaapt in schone kamer :+
Welterusten allemaal :z

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 22:39

lieve huisbeestjes heb je VHU!
Moet ik Wiske zolang komen dognappen? O:) ;)

Mooie wagen dennis! Ik vind 'm echt heel gaaf!

Net thuis van sporten. Ging van geen kant, heel de dag al een raar afgeknepen gevoel in m'n been.. &#^%$%$.. Wel 7 km gewandeld vandaag met pony en stalgenootje met pony. Dat was wel erg gezellig.

Morgen poging 3 tot ophalen van verwijzing. Dan heb ik les :oo en dan op de terugweg gewapend met verwijzing m'n digitaal dossier proberen op te halen!

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 00:35

Wauw Ciska ziet er uit als een prachtig karretje! Mooi geheel zo met je shet. Zou m ook wel willen in een leuk kleurtje :D Maarja heb net een nieuwe haha.

Biancailona: ja ik vind vlees dus niet lekker, er zijn uitzonderingen hoor, van wat ik wel lekker vind. Maar wou jaren terug al stoppen maar moest toen gedwongen door gaan. Mijn vriend is ook een echt vlees eter dus ik deed altijd maar mee. Wel steeds met meer en meer tegenzin. Dus besloten maar gewoon te stoppen en hou het prima vol met de vleesvervangers, die zijn heerlijk!

Gem, gelukkig kon je iemand vinden die mee wou, wat een gedoe he altijd.

VHU, moest je toch nog hard aan het werk! Nu weer rusten hoor!

Ik moet morgen werken van 10 tot 13, daarna lekker naar stal, heb ook nog een bijrijdhaflinger waarop ik 1 a 2x per week lekker door het bos mag crossen :D
Afbeelding
Ben een angstige ruiter en dit dier heeft mij weer vertrouwen gegeven! Ze kan wat drammerig zijn, maar loopt zo langs alle koeien en geiten en andere enge dingen in het duin haha.

Moet morgen ook nog iets inleveren voor school, verteld mn leraar eergister inene, dus word nog even hard aan t werk ook haha.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 07:53

Hier drukdruk. Ga zo nog een keer die verwijzing halen. En dan even langs de drogist voor trekzalf. Beestlief heeft nog altijd een pukkelbultje, tijd dat dat gewoon openklapt, dus we gaan een handje helpen!
Nou, hopelijk blijft het droog. Lesmensje mag niet in de regen staan van mij

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 08:30

Goedemorgen,

Heb alles braaf bijgelezen, maar zooooo moehoe.....

Net alle paarden weer naar huis gehaald. Pony loopt tegenwoordig los mee (ca 600 meter) Gaat altijd goed, loopt keurig over het paadje. Gaat het monster ineens meerdere keren het veld in om daar uitgebreid te gaan rollen, om daarna op te springen, flink wat te bokken en in volle galop ons in te halen. Gelukkig bleven Thabor en Rembrand heel rustig naast me lopen. Nou ja, Amerigo zit blijkbaar weer goed in zijn vel.

Hier regent het eindelijk heel licht. Op zich niet fijn, wil zo proberen welk paard in staat is om iets te doen, maar zo kan ik wel eindelijk de tent testen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 08:35

Dennis, supergave wagen !!staat roos goed, echt heel mooi !! daar ga je veel plezier mee hebben en veel veilige km-ers !!!! super !! gefeliciteerd !
Aks..succes vandaag.
Vhu nog beurs. :(:) en wiske die steeds ondernemender word en van alles apporteerd, en de poes die weer thuis is..en samen maken ze er meteen een pestzooi van,...getsie !!
jenkins, haha gave haf hoor.
Bicci... :(:) beterschapjes...hier net wat aan de betere hand...maar nog erg veel....snot zeg maar...
Janouk wat een vreselijk drama voor zo'n meiske....hoop dat ze goed terecht komt...is echt hard voor zo'n kindje....bah !!!! :(
Avaluna super dat het rijden zo goed ging, idd een gewoonte van maken, als je er zo veel van geniet !!
Gem. mazzel dat je nog iemand gevonden had die met je mee wilde naar de les rijden, super toch nog een groom !! en fijn gelest !!
ik moet een ochtendje werken...groetjes....

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 08:39

@Jenkins prachtige foto op stoere Haf gaaf hoor! Dan is rijden leuk he als een paard je zoveel vertrouwen kan geven.
@Akshay je bent wel heel actief wat op zich natuurlijk heel goe is maar als ik zie hoeveel uur je actief bezig bent? Misschien stapje terug doen? **ik weet dat je dit niet wilt horen **
@Biancailona tja, waarom poes zelf niet met kooi vangen. We wonen midden in de stad, poes bevond zich in de binnentuinen bij onze huizen (zijn zo'n 30 huizen in vierkant met daarbinnen tuinen plus daar ook nog een zorgcentrum en een school, wonen denk ik zo'n 30 gezinnen/huishoudens excl de studentenhuizen). Halve buurt heeft zich er al mee bemoeit (helpen poes te vangen), andere helft is anti-poes (vooral niet helpen poes vangen dus weg willen jagen). Ik weet zeker dat als ik een kooi had neergezet van mezelf dat de anti-poes de politie zou hebben gebeld.
Poes zit nu als een soort van magneet tegen me aan geklemd en is op oorlogspad met Wiske die ook altijd tegen me aan zit. Heb nu kat op schoot en hond aan mijn voeten geklemd :+
@Tine doe je rustig aan? Pony's zijn soms gestoord, vooral (oude) welshjes :+
@Biancacoo werk ze!

Gisteren is Bente gelukkig gelongeerd.
Vandaag dus weer saai dagje maar gelukkig is zoonlief er weer :D

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 09:07

Goedemorgen... Ik :wave: ook even... ben gisterenavond teruggekomen van een paar dagen zonovergoten Dalfsen... gewoon verbrand :o Het is écht heerlijk geweest. In drie dagen een hoop gedaan lekker gemend en naar Slagharen geweest met de kids. Nu druk aan de voorbereidingen voor zoonliefs verjaardag voor morgen....Er moet natuurlijk boodschapjes gedaan worden en een taartje gebakken... voor iedereen die het nodig heeft :(:)

Een kleine impressie van onze minivakantie...

De hereniging....ze herkenden elkaar direct <3
Afbeelding

Op pad met beide wagens
Afbeelding

Aan de picknick in het bos
Afbeelding

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 09:15

Goedemorgen allemaal!! :wave:

Janouk wat een zielig verhaal van dat meisje! Heel sneu.
VHU lekker die Wiske en de poes, samen de kamer van zoonlief besmeuren.
Jenkins heerlijk dat je lekker op de haf kunt rijden!
Dennis mooi wagentje!!
Tine, haha, die Amerigo!! Zie het helemaal voor me :D
Aks is het gelukt om een verwijzing en je digitale dossier te krijgen?
Bicci vervelend dat je weer hoofdpijn had! Hoe is het nu?

Gister vanuit werk eerst boodschappen voor het weekend gehaald, wat gegeten en door naar stal. Gwin even in de paddock gedaan om uit te mesten, daarna paddock nog uitgemest en toen nog lekker aan de hand laten grazen. Verwacht dat ze binnenkort de wei wel ingaan.
Nu weer een dag werken/vervelen en vanavond dienst. Pfff... ach ja, het verdient wel geld...

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 09:16

Ollie wat een heerlijke foto's! De hereniging tussen Simba en Brutus zal best bijzonder zijn geweest, of niet?

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 09:21

Tine...die ondeugende pony zeg....haha....voelt zich duidelijk een stuk beter.
Bicci de apenheul....gaaf, lijkt mij alleen doodeng zo van die loslopende apen... :o :+
Ollie...heeeeeeerlijk genoten dus !!!! super zeg.
leuk dat ze elkaar zo vriendelijk begroeten en herkenden ! wat staat simba daar ook moooooooi !!!!

heb ontwijk gedrag, moet echt aan het werk.. }:0

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 09:22

@Frensie, inderdaad was écht zo lief <3 en eigenlijk is het ook heel bijzonder dat je een pony verkoopt en dan zo'n leuk contact met de koper (bokker ARrhytmical) en natuurlijk de kids blijft houden :j .

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 09:52

Ollie wat een leuke foto's van brutus en simba !!!

Dennis gave wagen !!!

Ik heb 2 zware dagen gehad. Woensdag 1e dag werken en gisteren naar de supermarkt om daar uitleg te
krijgen over de processen. Was leuk maar wel vermoeiend zoveel nieuwe indrukken en mensen.

Pony's hebben vakantie want het heeft hier zo veel geregend en zometeen gaan we voor een weekend naar
de efteling. Volgende week weer wedstrijd heb er wel zin in !!!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 10:31

Maisie, veel plezier in de efteling, wij zijn woensdag geweest, en het was echt gaaf !!! :j *\o/*