Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

al loopt hij wel wat gevoelig op het harde nu, maargoed, ik heb toch geen tijd om straat ritten te mennen
Ik ga proberen dat filmpje hier nog te plaatsen, maar ik denk dus niet dat de rest voor vandaag gaat zijn
) Was erg leuk om te zien. Er was ook een dame die vrijheidsdressuur kwam doen met haar paard, maar het paard wou helaas niet meewerken. Paard moest een rondje draaien maar ging de kletter op, zag je het meisje er keihard achteraan rennen
In een bepaald stuk van de show ging het over de middeleeuwen en waren er van die middeleeuwse wagens achter de paarden (waarbij de menner moet rechtstaan). 3 wagens waren loeihard aan het galopperen, maar plots schoot de wagen los van de paarden, menner vloog de lucht in,... Ik schrok me rot, maar achteraf zag ik dat de menner gewoon een stuntman was die aan een touwtje had getrokken waardoor de wagen loskwam.
Ik hoef niet aan de lijn, integendeel, maar vriendlief eigenljik wel
Citaat:pfff, soms...
heb je wel een hele lange adem nodig...
) aan Snuit te leren. En echt hij doet het nu ben daar vreselijk trots op dat ons dat is gelukt. Ben soms nog wel bang dat hij het niet meer wil maar vandaag deed hij het ook weer helemaal volgens het boekje.
als die in blinde paniek ervan door gaan (spreek uit ervaring)

. Alleen zijn ze niet zo lief tegen elkaar met voeren. Hooi maakt niet uit maar als ze bix/brood/wortels krijgen vrees ik voor gemep en gedoe