Zo ben er weer, we hebben heerlijk gegeten even buiten de deur
Zie dat IT dat ook heeft gedaan, lekker he
Ik hoef niet aan de lijn, integendeel, maar vriendlief eigenljik wel
Citaat:
pfff, soms...
heb je wel een hele lange adem nodig...
Heftig Nouvel. Dat erdoor springen voor de wagen doordat ze dan zo ongelovelijk opgefokt worden heb ik in het begin ook met Snuit gehad.
Zijn vorige baas werkte met halthouden veel met de rem, liet hem daar een beetje tegenaan lopen maar ik wilde dat hij gewoon stilstond op leidsel/stem en dat ik dan los kan laten, hij moet dan gewoon blijven staan totdat ik weer zeg voorwaarts.
Hanemaaijer van de stalhouderij waar ik koetsiersbewijs heb gedaan heeft mij toen geholpen om het op mijn manier (=is zijn manier
) aan Snuit te leren. En echt hij doet het nu ben daar vreselijk trots op dat ons dat is gelukt. Ben soms nog wel bang dat hij het niet meer wil maar vandaag deed hij het ook weer helemaal volgens het boekje.
Ik hoop toch voor je dat dat ooit nog beter wordt want ik moet zeggen als dat bij Snuit niet beter was geworden het wel enkele reis marktplaats was geweest, vond het echt doodeng.
Was ook een van de eerste dingen die ik met Rizanta ben gaan oefenen, stilstaan en op rust voor de wagen.
Denk trouwens dat het niets uitmaakt of je Fifi, Rizanta of Snuit dan voor de wagen hebt, je houdt er simpelweg niets aan.
@S_L die Lorenzo echt ongelovelijk he, op youtube staan veel filmpjes van hem, ik vind het echt
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 13-03-11 22:13, in het totaal 1 keer bewerkt