Haha, hoe herkenbaarCitaat:Ze moet maar vaker komen spelen.

Happytime ook weer aanwezig
Yep, gelukkig wel!Citaat:VHU: bevalt de nieuwe pony goed?
En van Sander_Lotte hebben we al enige tijd niet meer gehoord, ze had met laatste berichten last van haar rug, hoop dat het wel weer wat beter gaat, we moeten haar maar eens even pb'en met z'n allen of zoiets.
@Rivaldo, ligt er net aan hoe goed die kinderen kunnen rijden mbt de leeftijd en hoe de begeleiding is van ouders / is er altijd iemand bij of niet. Pony's van rond de 15 , 16, 17 kunnen ook zeer geschikt zijn, zijn vaak wat rustiger. En een gezonde pony wordt wel 25 hoor. Mijn idee bij een goede kinderpony, als ze er zelf mee willen rommelen, is dat hij vooral niets uit zichzelf moet ondernemen. Zo'n beetje bijna ingeslapen typetjes zijn vaak prima als eerste pony

Een bonte van plm 1.54, wat voor type zoekt hij dan? Tinker of juist luxe?
Vandaag Alwyn's manen en voorpluk eens goed gewassen, die pony had met toch een stel vieze manen! Nu weer heel mooi schoon en hij blijkt mooi zilvergrijs kleurtje te hebben

Toen met Snuit aan de slag. Wilde eerst ook met hem gaan fietsen maar door die arm en omdat hij ook goed moet leren stappen / geduld moet hebben, dacht ik we gaan wandelen. Dus uur gewandeld, iets van 5 km. Eerst langs heel druk stuk, 3 vrachtwagens tegengekomen, heb niet het idee dat hij er van schrok. Plus tractor en maaimachine, daar keek hij dus niet eens naar. En heul veul auto's dat maakt hem allemaal niets uit. Ik werd er zelf bijna neurotisch van

Halsters om durf ik ook echt niet in de wei. Freddy heeft wel een vliegenmasker, zo'n sterke. Die werkt ook wel een beetje als halster (maar is klitteband, bij grote paniek gaat hij gewoon los).