Rot he ?!! Tine...die wildroosters zonder doorgangen ernaast...
Ik wens Iedereen een fijne dag vandaag....
kies een smiley die je kunt gebruiken...:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Heel naar voor je van Ber, maar kan me heel goed in je verplaatsen hoe je je voelt.
ik heb heerlijk gereden in de marathon en dat resulteerde in een prachtige laatste plaats
meedoen is belangrijker dan winnen en we hebben genoten
Nog een nieuwe versnelling heb ik erop gezet.....ging achterwaarts proberen en het eerste stapje wat hij zette gelijk goed beloond, daarna nog een aantal keer en na 5 keer oefenen en belonen, ging hij gewoon 4 stappen achterwaarts
frustrerend is dat soms he. Heb ik ook wel eens gehad maar soms is alles afgesloten met van die wildroosters en kun je er gewoon niet bijkomen...
maar misschien zijn 2 niet verkeerd om te doen.
fijn zeg.
(grapjas).
mooie wagen hoor, heb ff op je profiel gespiekt *spiksplinternieuw*
is je gegunt, lekker genieten ipv altijd zorgen maken en vele slapeloze nachten.....ik zeg lekker genieten
aparte versnelling heeft die pony!

hahaha Julia nog wat wennen aan de culeron dus. ...hahaha fijn dat ze zo goed gaat.

. Wat een mooi terrein, gave hindernissen en super georganiseerd. Iedere deelnemer kreeg een leuke goodybag en ook iedereen kreeg een prijs....zo leuk
. Echte Brabantse gezelligheid met leuke mensen! Zeker voor herhaling vatbaar ...dus noteer 17 september 2017 maar in je agenda voor de liefhebbers.
, lekker weer met je hondjes aan de gang.

ze is echt heel lief.
yarrah schreef:Helaas Tine, bij de hunebed van Gasteren kom je niet te paard.
Wel bij die van Anloo (in de Strubben) en in het bos van het landgoed Ter Borg wat zuidelijker dan Anloo.
Daar zijn we gisteren met de wagen naar toe gegaan. Vanuit Zeegse een rit van 20 kilometer. Die ging heel fijn. Maar wat kan het op zondag druk zijn. Ik moet wel zeggen dat de mensen wel respect hebben voor een paard met wagen.
Een hardloper vond dat mijn wagen mooie sportvelgen had![]()
(grapjas).
Hier de kaarten van de hunebeden:
https://www.google.nl/maps/place/D11/@5 ... d6.7079365
https://www.google.nl/maps/place/D08/@5 ... d6.6995922

cyste oid zou wel verklaarbaar zijn als ze dit zou kunnen hebben, ik ben wel heel beneiuwd met de bevindingen
Cathey
Volgens mij ben jij net zo in de wolken als ik met Milla
gisteren alle plas maar gemixt met het schone.....hopelijk stopt het, anders eens houtvezels gaan proberen.....heb nog iemand om de gouden tip gevraagd, dus wacht dat ook nog even af.