Onze optoming van vandaag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Super dat je weer met de bloem hebt gereden vind dat erg dapper van je. En vwb bodyprotectors ik wil er eigenlijk ook graag een maar ben er ook nog niet uit want wil graag zo'n race safe (=dat met die blokjes) maar dan wil ik hem wel van tevoren passen, en heb daar dus nog geen tijd voor gevonden. Maar ik wil ook iets waar ik mee op de wagen kan zitten.
tine10 schreef:Vraag over de reglementswijzigingen. Bij het samengestelde gebeuren wordt traject D (stap) overgangstraject. Begrijp ik het nu goed dat ik mijn paard niet meer zo vlug mogelijk hoef te laten stappen, maar dat ik hem gewoon in zijn eigen tempo kan laten stappen en er geen tijdslimiet meer is? Dat zou geweldig zijn. En jawel, geen verliespunten meer in de klasse 1. Wel jammer dat je nog steeds een verliespunt krijgt als je in het belang van je paard besluit om halverwege te stoppen.
maisie schreef:Ja staptraject vervalt en de gang wordt vrij maar je moet je dan wel binnen bepaalde tijd weer melden
bij veterinair en jury. Ik vind het een super regel dat stappen vond ik niets.
is een understatement...en ik hoop niet dat ze nu bang is oid van de andere honden,en dat ze er geen schade van heeft, bij haar hals, waarom dit is gebeurd is me een raadsel, owkee...pupje is behoorlijk pittige tante, en ook echt wel een bitch..maar je soortgenoot doorbijten...dat doen ze nooit.
doet ie anders nooit hoor !!??
't beestje was ook blij denk ik. Trots dat hij dat vertrouwen weer eens kreeg van me 

wat 

Bak

Dus we gaan gewoon lekker door 
Rhine_ schreef:Ik snap niet waarom sommige het te snel vinden mijn D-pony liep met gemak 8 per uur.
Mijn B loopt 5 maar dat is voor nu voldoende al hoop ik tegen de zomer 6 te kunnen.
tine10 schreef:Rhine_ schreef:Ik snap niet waarom sommige het te snel vinden mijn D-pony liep met gemak 8 per uur.
Mijn B loopt 5 maar dat is voor nu voldoende al hoop ik tegen de zomer 6 te kunnen.
Nou, mijn grote paard loopt met heel veel moeite, en dan moet ik bijna iedere pas aanmoedigen, 6 km per uur. Dat is niet leuk stappen kan ik je vertellen als er een tijd op staat. Fijn voor jou dat je pony dat makkelijk kan, maar dat geldt niet voor alle ponys/paarden.
Toen heb ik der een jaar op geoefend en geoefend en precies een jaar later op dezelfde marathon kon ze het netjes aan ruim 5 per uur.
.
, maar ik had stiekum nog een beetje hoop dat die wel kon doorgaan. Hopeloos ben ik he
doen ben vanochtend om 07.00 uur vertrokken en was om 19.30 uur weer thuis.
) en wat gefreestyled en Ollie liep steeds bij alles trouw achter me aan zo grappig. Sta ik te longeren, staat ze gezellig naast me
(er was niemand bij stal, dus dan laat ik ze beide in de bak), onze bak is wel totaal bevroren maar zonder hobbels