[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Frensie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 07:31

Goedemorgen!!

Ronnie leuk topic met geweldige titel, Gouden Koets :')
Hier gisteren geen onweer gehad :n

Nou, we gaan weer een dagje werken. Redelijk rustige dienst gehad, kwam alleen om 23.10 uur nog een opdracht binnen 8)7 Tja, dan kan je geen personeel meer bellen, dus dat gaan we zo maar doen. Fijne dag allemaal!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 08:05

Goedemorgen

Hier al weer een paar dagen flinke hoofdpijn -O- Nou ja, straks naar fysio, misschien brengt dat nog enige verlichting.

Ronnie: leuke foto's
Janouk: HRB mag de kost gaan verdienen :Y)
Jenkins: ik kan Vlieland aanraden :D
VHU: hoe gaat ie?

Nou, ik ga alle paarden naar huis halen, ga ik proberen ze allemaal wat te laten doen. (Thabor wordt gedaan, instructrice komt hem rijden)

Vergadering gisteren verliep helaas wat minder gezellig. Is wedstrijdcommissie voor de spring- en menwedstrijden. Maar ik ben de enige menner (onze vereniging heeft maar een paar menners, ik ben enige wedstrijdmenner). Een lid wil niet meewerken aan de menwedstrijden, maar ja, die horen er wel bij. Ze vindt mennen maar stom :(

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 08:15

Kun jij dan niet dwars gaan doen en alle dressuur en springwedstrijden stom vinden? :')
oh da's kinderachtig.
Wat naar dat je dan zoiets in je vrije tijd doet en mensen er dan nog moeilijk over gaan doen...

Janouk en sissiwagen worden ingehuurd, haha :D

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 08:23

goeiemorgen!

tine sterkte...

stoere foto's ronnie!
echt een gaaf wagentje!

janouk gaat geldt verdienen met de nieuwe wagen! :D

vhu leeft nog!
sterkte verder nog!

jenkins gaat iets leuks bedenken, mooie koets van janouk misschien? 8-)

hier gisteravond ook flink gerommel, gauw de paddocks gedaan en paarden binnen gezet, even korte stevige regenbui en daarna weer over...
vannacht weer flink regen...
nu erg duister maar wel droog, zo maar even hond uitlaten!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 10:19

Hier nog steeds geen regen. Heb ik op zich natuurlijk helemaal geen moeite mee. MAar ik wil graag weten of de tent waterdicht is. Dan kan ik dat ding weer afbreken. Kan eronder weer gras gaan groeien.

Nou, instructrice zou komen rijden, maar is er nog steeds niet..... Kan telnr nergens meer vinden.

Nou ja, dan breng ik ze zo maar weer naar de wei.

Ronnie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 10:50

Jenkins : Ja heb weinig keus, ronnie is 79 cm hoog. En een kinderkarretje is voor mij weer te klein. Zit
ik met me knieen in me nek :+ . Maar het is een licht karretje hoor. Trekt hij makkelijk.

Weekendje weg is toch ook super leuk!! Zou zoiets doen ja!

janouk: Ja dat kan ik wel doen :) . Heb toch geen groom :+ hihi. Heb ik iets gemist over een bruidspaar vervoeren?? :D

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 11:34

Goedemorgen nog snel allemaal..
Zooo visite weer de deur uit, lekker rustig ! :D
Hier vanmorgen regen regen en nog eens regen tussen 6 en 7 uur heel wat water naar beneden gekomen.
VHU hoe gaat het nu met je....duim voor je dat je snel opknapt en weinig last van je heup hebt....
Ronnie, ik vind het wel een erg mooi wagentje..maar vind het wel een beetje minder mooi dat je zo hoog zit, zelf heb ik een HCA wagentje voor mijn shetje van 89 cm, die zijn ook niet chique ik weet het, maar dat oogt dan niet zo hoog..
Heb je beweegbare bomen eraan, of gewoon vaste aansluiting ?
Tine..succes bij de fysio....balen dat je hoofdpijn nog steeds terug komt....verenigingen zijn lastig en niet altijd leuk, petje af voor je dat je je zo in blijft zetten !
Janouk gave foto's !! gave combi is het hoor !
Aks had een shetaanvallend peerd, hahaha...
Frensie werkze !!en wat vreemd van die man met die border collie...niet erg netjes zeg !!
Jenkins op zoek naar iets leuks...succes !!
Ollie bij Simba op vakantie !! top !!!
Gisteren bewolkt en grijs en 14 graden bij de efteling, dus heerlijk rustig daar, een geweldige dag gehad, en eenmaal thuis eind van de dag,was het zonnig en 24 graden, lekker buiten gezeten !
Hier vanmorgen onweer en nu is het potdicht met mist.

Morgenochtend weer werken...en vanmiddag misschien nog even wat kleren kopen voor zoonlief, die groeit zo snel, haha....

Ronnie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 12:18

Biancacoo : Ohja, ik vind dat juist wel heel fijn dat ik wat hoger zit. Nu kan ik mijn benen tenminste knap
kwijt en zit ik 10x lekkerder. :D Maar moet zeggen dat dat bokkussen me ook weer een lift omhoog geeft. Zonder dat ding zit ik wel veel lager. HCA heb ik ook nog overwogen, maar toch niet gedaan omdat ik dan maar plek voor 1 heb en deze breder is :D Geen geveerde bomen, vond ik niet nodig.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 12:29

Instructrice is toch gekomen, heeft helaas niet lang kunnen rijden. Heb nu nummer 3 in de ziekenboeg. Thabor liep in draf kreupel. Hij heeft wat mok aan alle benen, geen idee of dat de oorzaak is. Helaas kreeg ik net zijn benen niet geschoren. Eerste been lukte nog, maar 2e werd hij zo onrustig, dat ik ben gestopt. Dus maar alleen gewassen en dik in de creme gezet. Morgenochtend even samen met manlief scheren. Hoop wel dat mijn actie van vandaag verlichting geeft, want manlief zou morgen oefenparcourtje gaan springen.

Nou, ik duik mijn bedje in. Tot later.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 12:35

@Tine: tjee, zeg :(:)

Ik ga O. maar weer eens rijden (ohz) is al een hele tijd geleden :o

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 12:36

@ronnie, leuke pics, zal vanaaf nog keer extra in je topic kijken, gaat nu niet lukken
@jenkins, www.vakantieveilingen.nl ook voor dagjes weg en eten etc. etc. leuke dingen op
@janouk, hier ook onweer overdag en avond gisteren, net het dak nog niet waterdicht op ons dakkapel. Dus mannen moest even vlug iets verzinnen. Verder brand in dorp verder op. Ging paarden binnen zetten in de avond, denk voor de onweersbui. Kijk ik een keer zie ik rookpluimen verderop en dacht dat is niet goed.
met teruglezen bleek 29 wagens opgetrommeld van her en der.
@frensie, late melding gehad
@tine, tis wat vergaderingen en mensen die het stom vinden.
@biancaoo, ja wat groeien die kerels hard eej, kocht laatst schoenen, meneer 3 jaar. Wordt september 4 heeft nu 28. Kocht dus 29 en dacht jeetje wat een maat zeg. Gaat paps achterna die heeft 47. Van mama heeft die het niet met 38
@tine, hoop dat thabor snel opknapt.

zo even bijgelezen

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 12:37

bij ons thuis verder druk met dakkapel en straks de afwerking natuurlijk. Dan nog meubels ophalen bij andere mensen voor de kinderkamer, floris schuift kamer door. Dus nog genoeg te doen.
afgelopen dinsdag is hoefsmid geweest paardjes staan er hier ook weer netjes bij. Ilona was gewoon ruim 3 maanden nu :')

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 13:04

Tine balen zeg!! Zit je niet mee met de pony's :(

Janouk leuk dat je meer reacties hebt gehad

Bedankt voor de tips wbt leuke weekendjes weg :)

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 13:22

vorige jaar zaten wij in nieuw vakantiehuisje in drenthe echt spot goedkoop. Tip is denk wat het waard is via site van bevoorbeeld hotel zelf. Daarbij wat wil je geven en bieden in de laatste minuut ofwel tien seconden :')
zo zaten wij vorige jaar inclusief alles voor 125 voor zes persoonsbungelow een midweek
en nu gaan we naar limburg voor midweek ook via de veilingen voor 150. :') Wij hebben gewoon week veilingen in de gaten gehouden soms voor heel duur ging. Ging hij al vlug om hoog tja waagde we geen poging, stond hij de laatste minuten nog laag dan logde hij in, ik in onder mijn naam. Voor de laatste tien seconden :') erg weet het. Had hij bedrag getikt en ik ook. Dan afwachten. Bood er nog iemand bij overheen en was het nog binnen ons bedrag bood hij met zijn bedrag :j

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 13:37

Haha ja lijkt me wel spannend dat bieden op vakantieveilingen :P Had al even gekeken gister.

Had ook gekeken bij hotel hier in de buurt, die hebben van die luxe kamers :P Met bijvoorbeeld wirlpool, sauna enz. dacht is ook wel leuk voor een romantisch avondje samen.. maar je bent al gauw 200 kwijt voor 1 nacht!
We zijn ook nog eens 6 jaar lang elke keer naar het zelfde restaurant gegaan, dus miss kunnen we ook wel gewoon naar een ander restaurant. Alleen ben ik sinds kort gestopt met vlees eten en ben een moeilijke eter waardoor ik veel niet lekker vind in restauranten haha.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 13:45

had vanmorgen ook iets grappigs, bij ons op de brug, ga de brug op zo als normaal. Ineens boven op staat alles stil. Tja waarom denk ik dan, soms is het een tractor, maar daar reed het wel heel rustig voor.
Toen zag ik witte auto tegenover stukkie verder, denk volgens mij botsing geweest, bumper klopt volgens mij niet. Kom je dichterbij, staat er een zwaan voor _O- iemand van onze kant stapte uit en jaagde hem weg. Denk ook altijd risico stel beestje je aanvalt :j
Maar goed zwaan weg, verkeer weer aan de gang :')

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 14:02

arme zwaan, hier net op apenheul geweest, 1 aapje op arm gehad en ali illegali 2 ge-aait. hihi. nu nar blokhut trg en over uurtje als weer goed blyft, rondje kikkerkar tussen de vekuwse koetjes.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 14:21

jenkins...weekeindje weg ?? lekker kamperen in een ingerichte tipi ?? kan je paardje ook mee !!
Dit is echt gezellig : http://www.westsideranch.nl/

Tine...balen voor Thabor, kan idd van de mok zijn..afwachten maar, heb jij wel even rust, dat is weer de andere kant van het verhaal....kun je bijtanken !
Bicci lekker over de veluwe met stippel !! *\o/*

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 14:35

@Biancao: oh, dat lijkt me zo gaaf, wie weet komt het er ooit nog eens van.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 16:11

Hier is alles beurserig van nek tot rib tot teen zeg maar :7 ademhalen, niezen doet echt zeer ... hoop niet dat het morgen nog beurser wordt ... -O-

Goede nieuws is dat ik onze poes weer heb die alweer een maand in de tuinen achter ons huis aan het bivakkeren was :roll: was echt mijn laatste poging want had de stichting Zwerfkat al gevraagd haar anders te vangen (we mogen dus zelf niet vangen, blijkt, moet je een vergunning voor hebben }:0 ). Ze is wel mager maar niet zo erg als poos terug toen ze ook paar weken weg was. Komt ook doordat we nu wisten waar ze zat, dus we hebben regelmatig eten neergezet. Maar ze liet zich dus niet vangen echt zo mega-irritant. Van die stichting Zwerfkat moesten we geen eten meer neerzetten, omdat ze anders niet in de vangkooi zou gaan. Nu had ze blijkbaar zo'n ontiegelijke honger, dat ze kwam op mijn gerammel met de brokjes en ze liep gewoon mee alsof het de gewoonste zaak van de wereld was O:) . Nu ligt ze naast me alsof ze nooit is weggeweest. Katten...onbegrijpelijke wezens. :roll:

Verder tentamens nagekeken, dus bezig geweest met de kat, vanmorgen de was gedaan en wat boodschappen plus de hond uitgelaten want die werd zo vreselijk ondernemend (heb nu geloof ik 15 knuffels om me heen liggen, twee spijkerbroeken die ze van de waslijn heeft geplukt, een jas, wat honden/kattenbakjes en nog wat kussens, echt een uitdragerij). Ben nu wel zo'n beetje aan mijn tax qua wat ik kan. Zo lekker even slapen / dutten :O

@Jenkins ik vind het wel een leuke traditie al 6 jaar lang zelfde restaurant, gewoon lekker mee doorgaan en daarna ergens anders heen ?
@Bicci wij zijn niet jaloers :+ geniet ervan!
@Tine vervelend voor Thabor en jullie :(:) poown en Rembrand wel aan beterende hand? Beetje ziekenhuisje zo bij jullie :(:)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 16:22

@VHU: nou maar even plat :(:) :(:)

Ik heb vanmiddag mijn paard weer eens ohz gereden *\o/* .
Ga dit toch maar gewoon overdag inplannen, want 's avonds komt het er nooit meer van en ik kan er ontzettend van genieten <3

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 16:24

hihi VHU ben blij dat mijn katten gewoon lekker in de buurt blijven :P Waarom wou je kat niet meer komen dan? Wel rust houden hoor ;)
Je hebt weer een hoop gedaan vandaag!

Ik moet morgen wat inleveren voor afstuderen, maar kan me er maar niet toe zetten.. moet ook nog naar de winkel en moet Sil ook nog doen. Voel me duf haha.
Wil zo graag mennen met Sil! Stom lang lamoen..

Als me vriend en ik iets te vieren hebben (of als we er gwn zin in hebben) dan gaan we altijd naar een bioscoop met restaurant, voor 50 euro heb je dan keuzen uit een aantal menu's en een film!
Maar ik ben sinds een paar weken gestopt met vlees eten en ben nogal een moeilijke eter ook met andere dingen (wat een boer nie kent dat eet ie niet :P) Je moet altijd kiezen tussen kipfilet of varkenshaas.
Maar misschien doen ze ook uitzonderingen voor vegetarische mensen.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 16:42

Gewoon om vragen Jenkins, je hebt wel kans dat ze dan komen met 'de omelet met champignons' :P maar beetje restaurant moet toch iets creatiefs kunnen knutselen. Eet je ook geen vis of dat wel? Dan is het helemaal makkelijk.
Ik tracteer mezelf vandaag op pangasius filet, lekkere pasta, heerlijk dille sausje en avocado plus wat tomaatjes / sla e.d. Manlief eet bij mijn schoonzus want hij haalt zoonlief op, dus kan even mijn eigen smaak volgen :9

Zjipszz heb boodschapjes dus nog achterin de auto liggen -O-

Ik denk dat poes beledigd was over Wiske (die hadden we toen net twee weken of zoiets) en we hebben bouwvakkers in huis gehad, die hebben de deur vaak open laten staan. Slaat nergens op dat ze zich dan niet meer laat pakken, 't monster maar ja je bent een poes of niet he <<)
Ze heeft nu Wiske al twee keer een flinke mep ~~}> gegeven en ligt nu naast me te knorren <3
Wiske ligt nu strak tegen m'n voeten aan en kijkt af en toe met een wat hulpeloze blik naar me zo van baas, waarom moet dat ding hier wonen :=

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 16:55

Wat ik nu meemaak :wow: :wow: :wow: :wow:
Echt niet te geloven. Ik ben zo verbouwereerd.

Net gaat de bel en voor het hek staat een auto. Ik loop er naar toe en vraag wat er is. Uit de auto komt een heel verdrietig gehuil. De mevrouw zegt mij gedag en haalt het huilende kindje (ca. 1 jaar oud) uit de auto. Ze geeft het kindje aan mij en zegt: ik pak even haar koffertje en dan ben ik weer weg!

:o? :o? :o? :o?
Hoe zo, dan ben ik weer weg? Wie bent u en wie is dit kindje? En nog betere vraag wat moet ik met het kindje?

O sorry, maar bent u niet gebeld? Dit is het nieuwe pleegkindje. :n nu vang ik geregeld zielige schapen, honden, katten op, maar kinderen, nee dat heb ik nog nooit gedaan.

Maar dit moet het adres zijn. Nou dan wil ik die papieren wel even zien.
Niet goed gelezen dus, het is niet mijn adres.

O sorry, en weg is ze met het huilende kindje.

:o Och arme, ik had haar graag opgevangen. Ik vond het zo rot haar te laten gaan. Hoe apart.

Wat een raar verhaal. Inmiddels zal de kleine veilig zijn op haar opvangadres. Wat een triest verhaal moet hier weer achter zitten.

Ik ben er helemaal stil van. Hoe raar is dit.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 17:02

VHU, vis.. ja ik denk dat ik dat nog wel eet, dus dat zou miss wel een oplossing zijn met uit eten gaan.

Janouk wat apart!!
(hier ging ook de bel, maar dan of ik cakejes wou kopen :P)
Arm kind, wel apart dat ze zo wordt afgezet. Ben zelf als kind ook in pleeggezinnen gedropt en dat was ook van de een naar de ander. Hoop dat het meisje een goed plekje krijgt.