en dressuur had ik pa en ma voor gevraagd..
ze hebben ook van de 2 voor mij fotos gemaakt..en toen ik moest.. was de batterij leeg

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jasia schreef:SuSEQ: waar is de Boeshes?
sander_lotte schreef:Ik wist dat Romeo moeilijk ging doen met de plas, maar ik wou het niet uitlokken, dus hield ik hem rustig in draf en ik hield de rechter leidsel aan. Romeo reageerde niet op de leidsel, en ging naar links (richting het droge). We konden met de koets niet op die helling omdat het wegje te smal was, maar Romeo wou er absoluut door. Ik 'trok' aan de rechterleidsel, maar Romeo ging rakelings langs de rechterkant van de boom af.
Jasia schreef:Ze springt niet op zij..
Maar als er bijvoorbeeld een groot landbouw ding aan komt, dan houd ik hem erbij, zodat ze weet dat ze er niet voor opzij mag gaan.. (of niet verder dan ik wil dat ze op zij gaat)..
Ze vindt dat niet eng, maar wil wel eens een stapje opzij zetten ohz.. Niet springen maar gewoon meer even een pasje erbij weg..
Voor de kar hoor of ziet ze verder niks, alleen mij.. Ze springt voor niks echt op zij..(Alleen brandweerwagens dus
)