Dingetje, het is koeler..Hoop dat je weer kunt rijden vandaag.
Samenvatting superknap
Verder..beetje duf..slecht geslapen...domme vergadering op school gisteren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Anders een op reserve zetten voor als de ander toch afhaakt?
). Gaat het alweer beter met je ogen?
wat een paard zeg. Had weer het gevoel dat ik kon dressuren heerlijk
En dat ondanks (of misschien dankzij?) rondgalopperende paarden in de wei naast de bak, een regelmatig gillende Ber en een 'boerenbrunch' die op grote tafels werd gezet bij de buren, inclusief uitslaan van wit tafellinnen etc ze keek wel enorm
maar bleef gelukkig met alle 4 de benen op de grond (kreeg het in eerste instantie spaans benauwd dacht o my god we gaan het toch niet beleven, maar nee dus. Ultra braaf paard
precies wat ik nodig heb).
weet dat ik er goed aan doe en weet dat ik anders erg ongelukkig was geweest met het feit dat ik niet met haar kon doen wat ik zou willen doen (urenlang de bossen in) maar dit was wel een hele lastige al met al ...

Pff, als ze ooit weg moet... nog maar niet aan denken, maar dat wordt vreselijk. Krijg manlief niet overtuigd dat ze kan blijven voor het mennen
maar Rembrandt en Amerigo hebben ook niet het eeuwige leven als jij wilt blijven mennen is Sam toch fantastisch om aan te houden... je zult toch 3 paarden/pony's moeten hebben wil je een evenwichtig groepje hebben op je wei (2 is lastig).
Waar ik het meeste van baal is dat ik haar niet eens normaal kan verzorgen, hoefsmid, tandarts e.d. lukt niet zonder dat ik haar helemaal zou moeten sederen en ook dat is drama want krijg de spuit nauwelijks goed in haar mond. Trailer in gaat ook niet, anders bracht ik haar gewoon naar de kliniek eens in de paar maanden en kon ze worden behandeld... Maar ze is niet te hanteren.
sorry hiervoor.