Inderdaad rustig afwachten en in stilte van genieten 
@tine; neeeee stress alweer opnieuw begonnen voor volgende opdracht
Gisteravond 3uur met neus in boeken gezeten..Naja, houdt een mens van de straat he
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Inderdaad rustig afwachten en in stilte van genieten 
Gisteravond 3uur met neus in boeken gezeten..
. Heb net 2 grote kruiwagens met mest uit de wei gehaald. Kon eerder niet door de sneeuw, dus ligt erg veel. Maar ben even gestopt, was verkleumd. En die bodem wordt niet meer wat vandaag, dus paarden krijgen maar weer vrij. Vanavond wel naar les met Thabor. En dan morgen maar heel veel moed verzamelen en naar binnenbak met 2.
en ik wilde zo graag gaan hardlopen en naar stal fietsen enzo.. Maar hardlopen als er sneeuw ligt.. Weet niet.. Ik durf dat niet aan met m'n rug..
En ik heb een koekjesrecept gevonden

zeg dat wel Tine. Na het wandelen met de honden kwam ik ook totaal verkleumd thuis. Maar wel lekker een fikse wandeling 's ochtends vroeg. Moet vanmiddag/vanavond college geven dus dan doe ik in de ochtend even lekker rustig aan
zeg dat wel Tine. Na het wandelen met de honden kwam ik ook totaal verkleumd thuis. Maar wel lekker een fikse wandeling 's ochtends vroeg. Moet vanmiddag/vanavond college geven dus dan doe ik in de ochtend even lekker rustig aan

Juangi schreef:Jammer Tine! Maar wat rust is nooit verkeerd, zeker als je lichaam tegenwerkt...

Gepoetst, gezadeld en lekker het bos in. Het was kóud!
En heb voor 't eerst ruim 1,5 jaar weer eens met mijn bloem buitengereden. Bitloos dus
ben ik heel jaloers op je!! Wat voor protector heb je nu? Ik wil eigenlijk zo een met van die lamellen. Heb nu een gewone zeg maar, maar als ik hem aandoe, heb ik altijd het gevoel tussen 2 planken in te zitten. Mijn man geeft voorkeur aan zo'n ding op patronen, maar ben dan bang dat zo'n ding een keer niet werkt, en dan heb je er dus niets aan.
ja die kou was best erg.. ik heb het vrijwel nooit koud. Maar vond het behoorlijk fris!
Vind het niet tegenvallen 
hekje door, fotootje maken, beentjes strekken etc 
) die van mij heb ik gekregen ( hartstikke lief!
), maar komt uit het tot €100 euro segment
dan is het iets minder ''comfi'' ook niet zo erg vind ik