Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
.
), maar moet ff denken welke. 16 juni is er een menwedstrijd in Mariahout, 24 juni weer in Heesch en 01 juli in Grave, voor het geval dat je het leuk vind om te
(bij goed weer). Maar uhmmmm, weet niet wanneer je ongeveer van "buikje" verlost wordt
?
.
! En zo'n zwaan
, ja, van zo'n KLM'er zou ik me zelf ook te pletter schrikken. En toch een beetje goed nieuws over je man!
. Op de foto's van BI was duidelijk te zien dat hij er tijdens de tweede proef nog onder zat
.
. Om er weer een beetje in te komen beginnen we rustig met de 20 km (+ 2 x 6 km van eigen huis naar startplaats en weer terug). Gisteren was een mooie tocht met heerlijk weer. Vandaag was er regen voorspeld in de namiddag, maar helaas piste het de laatste 5 km al uit de hemel. Daarna nog naar huis, dus we waren drijfnat
. Route was wel weer leuk tussen de vennetjes en weilanden.
)
Rest ging super. In het bos nog een stukje flinke draf en daarna zelfs galop meegepakt! Toen terug. Blijven zitten onder de viaducten door
en daarna in een lekker drafje het laatste stukje bos nog gepakt. We waren nét voor de hoosbui op stal!
We zijn om half 1 vertrokken gok ik. En waren om half 4 ofzo weer terug
(helaas had m'n gps het weer niet gedaan.. onbewust op knopje gedrukt ofzo denk ik,,
) 
Heb er afgelopen week al 3x op gezeten voor buitenrit inderdaad 
Pak om de haverklap plukje manen vast als een klein kind, maargoed 
Hij kwam met haren overeind achterop, grommend.. Zag hem vanuit m'n ooghoek en heb omgedraaid, paard erop af gestuurd. Hond schrok zich rot
Paard in drijf-modus, helemaal leuk (en dan dus niet een plukje manen vast
want ik spoor niet helemaal
)
, als je al een buitenrit gaat maken!
Mja zulke mensen heb je ook indd..
. Al moet ik zeggen dat ronnie niet met al zn kracht naar honden trapt. Meer een waarschuwing.

ook ongelovelijk hahaha.
Hoor wel al de hele avond gerommel, maar hier komt ook niks denk ik
Beetje lichtflitsen in de verte 
Vind m wel wat groot ogen maar dat heb je snel met die kleintjes denk ik 

vooral als er al een aantal keer op gereageerd is haha.
tot nu toe zijn we elk jaar uit eten geweest (en ook nog eens zelfde restaurant hahaha)
VanHuisUit schreef:@janouk wanneer wordt het 1e bruidspaar verveoerd wat is ze leuk zo
Kan Her Royal Badness nog geld gaan verdienen in plaats van kosten.
. Want dan zit het dicht boven ons.