Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar ik mocht parcoursje afmaken....had ik hem niet voor niets uit mijn hoofd geleerd

wat leuk!
It's me
Ik klikte heel goed met Ollie en haar poonies zijn echt zoooo gaaf !!!!
Voelde vast heel gek hahaha. En super dat jullie met 3 spannen komen. Kan ik vast wel aan
Citaat:Heb ook nog even mogen sturen met Brutus maar daar bracht ik nog niet zoveel van terecht
VHU: bedankt voor de tip
Ik vind het echt hogere wiskunde af en toe. Het is hartstikke moeilijk, geloof mij maar. Ben blij dat ik er bij Bente af en toe op kan stappen, want vooral bij de ponies als je alles mennend of longerend op moet lossen, zo respect hoor als je dan zover komt als bijv een Maisie en Ollie
).
daarna gereden gingen stukken heel goed, ook weer gegaloppeerd, aanspringen is dus totaal geen probleem, ga er nu naartoe werken dat ik kan zitten (doe het nu nog in verlichte zit). Ook stuk op veld gewerkt vond ze errug spannend hahaha. Wordt ze helemaal groot, op haar manier dan
nekkie erop. Daarna lekker relaxed uitgestapt langs de weg en over zandpad stukkie verderop. Was echt zo'n fijn moment, een met je paard, mooi weer, wat wil je nog meer
), was heerlijk. Zoonlief had de spiesjes gemaakt (heel bijzondere combi's maar het smaakte goed). Wat een heerlijk weer zeg, was goed toeven op ons dakterrasje.
Mooie ervaring hoor zo nog even zo'n buitenwedstrijd.
Lekker genieten, leuk hoor dat je meedoet! Alwyn ook ingevlochten, wat stoer