Zo daar ben ik ook weer na gezellig & bezig dagje
Citaat:
Heb ook nog even mogen sturen met Brutus maar daar bracht ik nog niet zoveel van terecht
VHU: bedankt voor de tip
Ik dacht al wel dat jullie overeen zouden kunnen komen.... en het is dichter bij en makkelijker dan helemaal naar mij toe, plus dat je (dat vermoeden had ik al een beetje ....) ook eens aan de leidsels kunt zitten (dat gaat bij mij met Snuit en Bente gewoon niet, Snuit is veel te fel, Bente vind ik zelf nog te jong daarvoor), fijn dat het klikt. Tja Ingrid, mennen en mennen is soms iets heel anders haha
Ik vind het echt hogere wiskunde af en toe. Het is hartstikke moeilijk, geloof mij maar. Ben blij dat ik er bij Bente af en toe op kan stappen, want vooral bij de ponies als je alles mennend of longerend op moet lossen, zo respect hoor als je dan zover komt als bijv een Maisie en Ollie
Lees dat Bicci gaat vaardigheid doen zonder verkennen, nou dat zou mij nooit lukken, ik zou desnoods midden in de nacht gaan maar wel even een rondje lopen vooraf
Verder pony van Bettepet in een soort .... permanente overdekte loopstal, hahaha, grappig! En superfijn natuurlijk.
Tine en Tallechie klaar voor morgen. Ben heel benieuwd hoe het Alwyn vergaat. Ken de pony niet anders dan dat hij altijd zijn best voor je wil doen en hij heeft bij ons nog nooit een stap verkeerd gezet, hij is zo werkwillig. Dus verwacht eigenlijk dat hij morgen keurig netjes braaf zijn proefje doet. Ben heel benieuwd (foto's zouden zo leuk zijn
).
Vandaag lekker de tijd genomen voor Bente, tijd voor Snuit had ik niet, die is morgen weer aan de beurt. Manen gedaan, doe ze toch kort, ziet er erg stoer uit trouwens
daarna gereden gingen stukken heel goed, ook weer gegaloppeerd, aanspringen is dus totaal geen probleem, ga er nu naartoe werken dat ik kan zitten (doe het nu nog in verlichte zit). Ook stuk op veld gewerkt vond ze errug spannend hahaha. Wordt ze helemaal groot, op haar manier dan
nekkie erop. Daarna lekker relaxed uitgestapt langs de weg en over zandpad stukkie verderop. Was echt zo'n fijn moment, een met je paard, mooi weer, wat wil je nog meer
Vanavond op verzoek van zoonlief geBBQ'd.... heb het zowaar goed aangekregen (manlief is weg he, ik vind BBQ goed aan de gang krijgen dus echt mannenwerk, sorry
), was heerlijk. Zoonlief had de spiesjes gemaakt (heel bijzondere combi's maar het smaakte goed). Wat een heerlijk weer zeg, was goed toeven op ons dakterrasje.