en je krijgt geen onenigheid over de afgesproken prijs.. die staat immers gewoon zwart op wit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mn vader heeft nog wat gefilmd. Als ik vandaag of morgen tijd heb zal ik die wel plaatsen.
succes met de trailer
staan er veel lustiano's op jullie stal?
.. we zijn onderweg naar een restaurant geweest waar we lekker warme chocolademelk hadden gedronken. Heerlijk
.
.. Tum vond die sticker zo maf dat hij door het stoppen en doortrekken van rivaldo op zijn bibs gleed. Verder niets aan de hand maar het was een komisch gezicht, vooral omdat ik wist dat er iets ging gebeuren. Tum ging er daarna wel overheen. We hebben nu ongeveer een ronde van 10 km gemaakt. 

Dan kan ik even alleen op hem gericht voeren, dus hoef ik niet te kijken ''goh dids moet minder, maarja die andere 3 moeten ook eten
)
Heb een rood zadeldekje gekocht voor Romeo. Wou er ook rode bandages bij voor Romeo, maar nergens hadden ze kwalitatief goede ponybandages. Wat ik waarschijnlijk wel nog ga kopen, is een rood kapje voor over de oren, kan ik ook voor de wagen gebruiken (en Romeo kan wel wat kleur gebruiken
)
) en ... met Snuit aan de gang geweest. En het is niet te geloven, maar we hebben zowaar lekker gedressuurd. Heb het wel eens vaker met hem geprobeerd, maar na een minuut of 10 was dan de concentratie echt weg en werd hij steeds driftiger (en ik ook
). Nu hebben we bij elkaar zo'n drie kwartier in de wei voltes gedaan, overgangen, links/rechts om, mooi tempo draven en ontspannen stappen. Hij liep sommige stukken echt heel fatsoenlijk. Dat is voor ons echt een mijlpaal want dat had ik dus van Snuit nooit gedacht
.. 
vond ik erg leuk om te horen, want dat gevoel heb ik de laatste tijd ook. Toen we aan het uitstappen waren merkte ik opeens op dat ze zowat bijna gelijk liepen
Stap is altijd nog een moeilijk punt van hun samen. Rivaldo loopt met grote stappen en vlot en tum doet het rustiger aan. Maar nu zo aardig gelijk
Zie 17 april steeds meer met vertrouwen tegenmoet