Ohhh kay haalt echt t bloed onder mn nagels vandaan. Poeslief in het land, komt naar me toen en kan hem overal aaien, ook voorzichtig bij de wond van de castratie.
Maar zodra ik met een halster aankomt issie weg, hij is absoluut niet bang, loopt ook maar een paar meter weg.
Het is niet zo dat ik hem alleen uit het land haal om te werken (want dat doet ie nog niet echt, beetje longeren en LL soms, bandje slepen) 9 van de 10 keer gaan we alleen lekker poetsen, knuffelen en in het lange gras grazen, wandelen enz. Dus het is niet 'vervelend' om mee te gaan. Belonen met een snoepje en een kriebel doe ik uiteraard ook.
Heb m vandaag in de longeercirkel gezet en steeds als hij weg wilde lopen heb ik hem weggestuurd en laten rennen totdat IK zei dat hij mocht stoppen. Helaas houdt hij dit spelletje iets te lang vol en begon het te stort regenen, dus morgen weer eens proberen.
Moet eerlijk zeggen dat ik echt van hem baal, ik ging altijd met plezier naar mn paarden toe maar ik ga elke keer nu met enorme tegenzin heen omdat ik toch niets met hem kan.
Laatst bijgewerkt door Susanne op 24-08-10 19:52, in het totaal 1 keer bewerkt