[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 10:54

Hahaha die Janouk. Misschien moet Blondie bij haar in de leer :=

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 11:00

Geweldig HRB :))

@VHU, jammer dat je met dit lekkere weer aan het werk moet ~~}> en vwb Blondie denk ik dat er nog meer vertrouwen moet komen in de mensheid en dat dat heel veel tijd en geduld gaat kosten...sommige merries blijven gewoon pappenheimers ook al is het vertrouwen er. Ik ken er namelijk ook 1 en vind het persoonlijk lastig dat ik me aan haar aan moet blijven passen en dat het gedrag per x verschillend kan zijn al naar gelang haar (on)gesteldheid... 8)7 . Daarom ben ik meer een ruinen typje :o

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 11:06

VanHuisUit schreef:
Hahaha die Janouk. Misschien moet Blondie bij haar in de leer :=

Be careful what you wish for

teveel zelfvertrouwen is ook lastig hoor :)) _O-

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 11:07

Haha die janouk,
Trainen was super, 3 hondjes voor de kar, 1x stop want dakota kent de lange route, en we moesten extra korte route stom volgens kootje, want dan moet je linksaf waar je altijd rechtdoor moet....hoe verzin je zoiets.. :o?

Akshay

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 11:12

:') stout baasje ben je biancacoo!! :)) lekker dat je hebt kunnen trainen!

fijn dat janouk het weer lekker doet! En een goeie opvoedster _O-

wbt clickeren, zou ook nog wat kunnen zijn.
En inderdaad, had ik nog niet aan gedacht, merrie := daar werkt alles altijd net wat anders bij :=

zo, ik heb lekker veel te lang geslapen, gewoon omdat ik vond dat ik dat verdiend had :)) _O-

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 12:10

Janouk houdt niet van opdringerige mannetjes ~~}> +:)+

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 12:50

@vhu begrijp ik goed dat het probleem met blondie is dat ze niet aan de hand naast je wil lopen?
Het is voor ons heel moeilijk te oordelen en te zeggen wat het beste is omdat we niet zien hoe ze echt reageerd.Met haar lijf en oren enzo.

Hier ook weer sneeuw.Ik dacht ik ga ff naar de binnenbak longeren maar dat kan niet daar zijn bixie wedstrijden.Zo ff vragen of ik bij een kennis in de binnenbak terecht kan.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 13:12

Goedemorgen o nee middag alweer hihi.

Dag 2 van de carnaval ook overleefd. Was heel gezellig en ik heb nu niet eens hoofdpijn.

Gisteren nog rondje met ferro gedaan maar jee wat heeft die een tempo er op zitten !!! Vandaag maar
weer een rondje proberen en ook nog met robijn. Hier ligt gelukkig helemaal geen sneeuw.

VHU ik kan je niet helpen met blondie denk wel dat je veel geduld moet hebben. Had het met robin en een
bitje in doen. Was zo erg dat ik ook een paar dagen niet meer in de buurt van zijn hoofd kon komen.
Gelukkig is dat nu allemaal opgelost.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 13:28

Dames, hier ben ik weer even. Behoorlijk van slag, er is vannacht iemand van de vereniging overleden. Kerngezond en ergens in de 50. Wedstrijd is afgelast natuurlijk. Zo bizar

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 14:35

dat is een klap ipsilonka...sterkte !! :(:)

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 15:23

Ipsilonka schreef:
Dames, hier ben ik weer even. Behoorlijk van slag, er is vannacht iemand van de vereniging overleden. Kerngezond en ergens in de 50. Wedstrijd is afgelast natuurlijk. Zo bizar

Ja dat is raar hé zo in een keer,sterkte ermee!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 15:36

Ipsilonka sterkte!!

Sneeuw genoeg hier
Afbeelding

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 15:56

heel veel sterkte ips :(:) :(:)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 16:15

@Ipsilonka, gecondoleerd en sterkte!

Hier ook genoeg sneeuw, mag van mij écht snel richting Biancacoo vertrekken zodat zij lekker aan de gang kan blijven gaan met de slee *\o/*

@Frensie, mooie sneeuw&doggie foto *-:)
@Maisie, vind het niet eerlijk dat jullie geen sneeuw hebben ^) zo ver wonen wij toch niet bij elkaar vandaan..en was dit de laatste dag carnaval of waren deze 2 afgelopen dagen 'opwarmertjes' ? :D

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 16:31

@ ollie ja ligt zelfs in andere dorpen hier wel sneeuw dus we hebben geluk. Vanavond nog 1
avond carnavallen en dan is het weer voorbij voor ons.

ipsilonka gecondoleerd. Dat is wel schrikken zeg !!

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 16:35

ips: minder nieuws,sterkte met het slechte nieuws en zo jong nog Y;(
janouk houd opdringerige ruinen op afstand,wie van de 3 was het?
las dat het echt hussenweer was,en ze mochten nieteens een lange route....(was vanmorgen over hussen op tv dat ze uren konden lopen zonder vermoeid te raken.....)
hebben ze die ook in paardenuitvoering??? :=
ga zo weer buitenspelen,vanmorgen naar clubgenootjes gekeken die lekker hard aan het rijden waren tussen pionnetjes,gelukkig de tractor erna door de bak....want die zag er niet uit na een tinker-race-rondje :))

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 18:35

@ipsilonka
Jemig wat eng en verschrikkelijk. Dikke knuffel :(:)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 18:38

een :(:) voor ipsilonka..
Wat heftig.. :(:)

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 18:54

Vet vaag is het. En zo sneu voor haar man (voorzitter van onze mencommissie) morgen maar meteen een kaartje sturen. Maar onder t mom geniet nu t kan mooi een rondje met Det gereden van 10 km.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 22:17

Heftig Ips gecondoleerd... 't leven heeft soms rare verrassingen in petto...

Baudyh is inderdaad het geval, dat stilstaan dus. Maarrrr vandaag als een lammetje achter me aan .... 8)7 waardoor ik haar ook lekker heb kunnen laten werken in de bak dus schiet mij maar lek.... had haar nu aan leadrope en liet haar dus met zo'n 3, 4 meter ertussen lopen, zodat het leek alsof ze zelf koos om achter me aan te gaan). In de bak volgt ze ook echt heel goed (los) en zelfs om me heen draven / galopperen los mbv leadrope ... dan is ze zo leuk om mee te werken...

Ollie was helemaal :):) los in de bak echt voetjes van de vloer *\%/*

Laten we maar hopen dat het snel een mooi droog voorjaar wordt, kunnen ze de wei op, zal veel schelen in van alles.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 22:32

@VHU, ik zei toch: "Het is écht een merrie" _O- :7

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 22:41

:+

Advertentie trouwens van marktplaats gehaald...kan het toch niet over mijn hart verkrijgen haar te verkopen en ze is (nog? hoop ik := ) zo wisselvallig grote kans dat ze weer verkeerd terecht komt als ze iemand treft met weinig geduld en als ik daaraan denk kan ik er niet van slapen.

Dus we rommelen nog maar even door :7

Beide pony's hebben hele flinke poetsbeurt gehad van zoonlief :+:

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 22:53

lieve zoonlief VHU! :)

Kan hij ook niks met blondie? Iets met kinderlijke onschuldigheid en paardjes die daar opeens kneiterlief van worden? := Begrijp 't als je 't niet probeert hoor! :)

Ik ga trouwens morgen rijden :) heb vanaf vandaag weer een bodyprotector! Een comfortabele deze keer. Hartstikke lief. Ik heb 'm gekregen, maar beschouw het maar als lenen :) Vind het zo tof :D :):) helemaal blij met m'n ''kogelvrij vest'' zoals pa en vriendje het zo leuk noemen :))

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 23:06

@Aks zoonlief liep vandaag achter Blondie aan zo ongeveer kan zijn dat ze daarom zo lief was. Hij heeft ook met haar gespeeld (samen rennen door de bak). Dat vindt ze inderdaad erg leuk. Met poetsen enzo vindt ze kinderen ook geweldig.
Erop wil hij niet .... durf ik ook niet aan stel dat hij er op wil hij direct wordt afgeschoten :P maar.... hij zei ...dat hij wel op Ollie wilde... ik sloeg er ook echt steil van achterover maar hij heeft haar dus binnengehaald, gepoetst en in box gezet en voer voor haar klaargezet. 'Ze vindt me wel aardig' was het commentaar toen ik ernaar vroeg.

OK denk ik ... zeg niets en verwacht niets :)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 09:20

Goedemorgen.

Is weer lekker koud, door de wind voelswaarde van -10. Arme paarden. Zal ze maar niet longeren nu. Bodem is ook niet helemaal ontdooid gebleven. Maar even kijken of het zonnetje wil doorkomen, zodat ik vanmiddag misschien nog iets met ze kan doen.

VHU: grappig hoe je schrijft over je zoon. Wie weet...
Aks: stress voorbij?
Ips: heel veel sterkte