Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en vwb Blondie denk ik dat er nog meer vertrouwen moet komen in de mensheid en dat dat heel veel tijd en geduld gaat kosten...sommige merries blijven gewoon pappenheimers ook al is het vertrouwen er. Ik ken er namelijk ook 1 en vind het persoonlijk lastig dat ik me aan haar aan moet blijven passen en dat het gedrag per x verschillend kan zijn al naar gelang haar (on)gesteldheid...
. Daarom ben ik meer een ruinen typje
stout baasje ben je biancacoo!!
lekker dat je hebt kunnen trainen!
daar werkt alles altijd net wat anders bij 
zo ver wonen wij toch niet bij elkaar vandaan..en was dit de laatste dag carnaval of waren deze 2 afgelopen dagen 'opwarmertjes' ?
voor ipsilonka..
waardoor ik haar ook lekker heb kunnen laten werken in de bak dus schiet mij maar lek.... had haar nu aan leadrope en liet haar dus met zo'n 3, 4 meter ertussen lopen, zodat het leek alsof ze zelf koos om achter me aan te gaan). In de bak volgt ze ook echt heel goed (los) en zelfs om me heen draven / galopperen los mbv leadrope ... dan is ze zo leuk om mee te werken...
los in de bak echt voetjes van de vloer
) zo wisselvallig grote kans dat ze weer verkeerd terecht komt als ze iemand treft met weinig geduld en als ik daaraan denk kan ik er niet van slapen.

Begrijp 't als je 't niet probeert hoor! 
heb vanaf vandaag weer een bodyprotector! Een comfortabele deze keer. Hartstikke lief. Ik heb 'm gekregen, maar beschouw het maar als lenen
Vind het zo tof
helemaal blij met m'n ''kogelvrij vest'' zoals pa en vriendje het zo leuk noemen
maar.... hij zei ...dat hij wel op Ollie wilde... ik sloeg er ook echt steil van achterover maar hij heeft haar dus binnengehaald, gepoetst en in box gezet en voer voor haar klaargezet. 'Ze vindt me wel aardig' was het commentaar toen ik ernaar vroeg.