VHU'tje toch
!! Hopelijk blijven je kwetsures bij bont, blauw en pijn en is er verder niks ergers aan de hand
!Maisie: lekker getraind in zomertenue
!Ezelsbruggetjes vind ik altijd lastig..... vergeet vaak of het linksom of rechtsom was
. Verder doe ik van links naar rechts (gezien van A aan de bovenkant) mijn man + dochter (PLV) en onderaan bij C mijn zonen + Ster (RIS) Maartje1990 schreef:Jullie mennen allemaal al jaren?? (toevallig ook iemand uit de buurt van limburg?)
Welkom! Hier een import-Limbabwaan uit M'brach
.Ronnie: mooie foto of mooie poown?
Ik heb vandaag Ster d'r opgedroogde zweet afgewassen en een stuk gewandeld om haar te laten grazen. Pony was hyperdepieper, wist al hoe laat het was
. Eenmaal terug lesmees bijgepraat over mijn resultaten van gisteren, en die vond het uiteraard humor dat we niet eens gedisq'd waren in de Vaardigheid
.Helaas constateerde ik ook dat Ster een ijzer verloren is (was me gisteren niet opgevallen), dus ik vrees dat ze hem er zelf afgetrapt heeft. Zat er nog geen 3 weken onder. Helaas is de HS op vakantie, notabene in mijn vroegere hometown!
avondeten 
.
). Staan doe ik even niet op die ene kant....morgen maar eens kijken hoe de boel erbij zit.
) nog nooit zo hard vanaf gegaan (dus zeg maar in km/uur). En ben er alles bij elkaar best wel vaak van afgedonderd 

arnica en traumeel plus de Aleve pijnstiller hebben hun werk goed gedaan. Toch maar naar HA gegaan