o komt het omdat ik blond ben dat ik al een bus heb (en een trailer met koetsframe)
Hoe is het eigenlijk met Jeroenski?
Nouvel
Geplaatst: 30-09-11 21:34
cool lego busje naaltje!
tine sterkte, hoop dat je pijnstillers helpen... ik reageer altijd bijzonder heftig (en vreemd) op medicijnen enzo, kan je hier dus niks over vertellen...
wat een prachtig weer vandaag zeg! begin van de middag mijn ouders naar Schiphol gebracht en daar nog met z'n 4en een bakkie gedaan als afscheid, ze gaan 3 weken naar canada waar mijn broertje woont...
vanmiddag op de fiets naar mijn oma met gebroken arm geweest en nog wat door de winkelstraat in Noordwijk zee gewandeld...
vanavond vosje nog een half uurtje onder het zadel gereden, daarna boodschappen, en toen was de dag weer om...
VanHuisUit
Geplaatst: 30-09-11 21:37
Voor vosje nog geen leuke bijrijder gevonden Nouvel?
NOu ik zou mijn e-mail aan bijwerken maar ben erg ontwijkend bezig en geen man in de buurt die me corrigeert
Nouvel
Geplaatst: 30-09-11 21:40
jawel, en dat gaat ook goed, die rijdt er lekker alleen mee buiten...
maar over 2 weken moet ze voor de wagen een demo lopen op de Lusitano keuring, dus ik ben weer even een beetje aan het bijschaven nu ze alleen nog een beetje buiten hobbelt...
Hoi ik moet 10 pagina's bijlezen ga er straks aan beginnen, maar ga geen bijleespost maken
happytime
Geplaatst: 30-09-11 22:04
pffff zoooo ff 7 pagina"s moeten lezen....kan het nog sneller? kom maar ff zwaaien hier,morgen clubkampioenschappen,alles bijna klaar,voor iedereen fijn weekend en TOP MOOI WEER!
@ VHU morgen heeft jeroen zn eerste oefenwedstrijd. Is 2 min lopen vanaf de wei. Hij doet mee aan de dressuur en vaardigheid is toch mooi om ervaring op te doen voor hem.
Vandaag allebei de pony's lekker buiten gereden en daarna afgespoeld want het zweet droop er af. Het was echt heel warm.
@ nouvel had nog niet gereageerd op je buitenrit met fifi. Fijn dat het zo goed gaat met haar.
Zo ga verder kijken naar TVOH.
tine10
Geplaatst: 30-09-11 22:37
Heb ca 2uur geleden eerste pilletje genomen, maar niets zweverigs ofzo hier. Pijn lijkt nog hetzelfde.
Gave lego bus!!
Vanavond werd hooi geraapt en gepakt, begeeft de machine het...... Morgen herkansing.
Met Diclofenac uitkijken voor je maag als je daar snel last van hebt. Is ook een ontstekingsremmer. Doet bij mij niet veel, maar dat heb ik met veel pijnstillers.
Morgen lekker naar de shetties. Vanavond leuke halsters voor ze gekocht enzo hihi En 's middags mijn men-groom-afspraak, heb er heel veel zin in!
VanHuisUit
Geplaatst: 01-10-11 08:09
Lottex gefeliciteerd, ga je leuke dingen doen vandaag? Luna is Ingrid veel plezier vanmiddag met je men-groom-afspraak, leuk! Jeroen 1e oefenwedstrijd, goed zeg! Wel ideaal zo dichtbij stal. Tine nog niet verdoofd Happytime die vandaag alles moet schoonmaken voor clubkampioenschap en het niet meer bijhoudt.... wie wel denk ik dan haha.
Wij vandaag eerst naar hockeyveld, booschappendoen, werkstukken nakijken, dan zoonlief wegbrengen voor spelen bij vriendje, kan ik mooi naar stal (maar kort want denk niet dat ik Han zo lang bij dat vriendje kan stallen ) ff bijkomen pffff, en dan weer terug, zoonlief ophalen, eten maken, werkstukken nakijken/e-mail afmaken en dan hoop ik dat ik vanavond weer bij ben.
Zal wel niet Iedereen verder veel plezier & succes!
ben stik benieuwd.... kunnen niet verkennen, want de 8ste zijn we precies 1 jaar getrouwd (L) niet beschikbaar dus,haha en op de 9de verkennen mag wel, maar wij komen met kar en al tevoet.... ook niet handig, hopelijk krijgen we een beetje hulp met de weg wijzen terwijl we bezig zijn
in elk geval hebben we er veel zin in.
zelfs al een buts-muts voor manlief te leen gekregen...
Nouvel
Geplaatst: 01-10-11 08:21
iedereen een heel fijn weekend, en succes met alles vandaag!
lottex gefeliciteerd!
ingrid veel plezier vandaag met je poowns!
bicci succes ermee!
ik ga zo naar stal, vosje even inspannen en even paar rondjes in de bak mennen voor het warm wordt... misschien eind van de middag Fifi nog even voor de wagen of vanavond, wil met haar even oppassen met dit warme weer met de singel, wil niet dat ze iets door loopt...
wij gaan rondje bos mennen denk ik straks... kan ook polder rondje worden, weet nog niet.. in elk geval gaan paps en mams mee voor het eerst. en die mogen kiezen.. rond de klok van 1 zijn ze op stal ..
@Lottex, leuke foto's en wat heeft Luna een leuk koppie @IngridM, wat een leuke pony's hebben jullie gekocht zeg en vwb de kilootjes teveel, wordt ik er zelf een beetje niet goed van dat het hier meerdere keren herhaald moet worden. Toen ik toendertijd me aanmelde in dit topic en foto's van alledrie mijn pony's plaatsten... was het hek ook niet van de dan dat mijn shet te dik was.... tuurlijk mag er wat van gezegd worden , maar ik wordt soms zoooo moe van al die Bokt- wijsheid en dat dit meerdere keren herhaald moet worden. @VHU, dat wordt een druk dagje voor je vandaag. @Tine, hoe heb je geslapen vanacht ? @Nouvel, heel veel plezier vandaag! @Maisie, veel succes met de oefenwedstrijd van Jeroen.
Verders een rustige dag, zo even boodschapjes doen (voor BBQ van vanavond), bij zoonlief op de voetbal kijken en vanmiddag lekker met de pony's aan de gang.
sander_lotte
Geplaatst: 01-10-11 09:43
Lottex een leuke verjaardag toegewenst!
Aan alle wedstrijdrijders: ontzettend veel succes! Geniet vooral van de prachtige dag! (ik veronderstel toch dat het in Nederland ook zo prachtig weer is?) Hier voorspellen ze vandaag 27 graden en morgen 25 graden.
Romeo gaat straks op logement bij mijn grootouders. Morgen heb ik een koetsentocht gepland, dus om hem 14 km te sparen, breng ik hem vandaag al even. Mijn grootouders wonen op 1 straat van het startpunt dus dat is ideaal Gaat vreemd zijn om hem niet dicht bij me te hebben, al is het maar voor 1 nacht
lottex
Geplaatst: 01-10-11 09:48
Goedemorgen
Dankjewel allemaal VHU : weet ik nog niet precies, in de namidag ga ik naar Luna & daarna rustig thuis blijven denk ik
tine10
Geplaatst: 01-10-11 10:08
Goedemorgen
Lottex: van harte SL: mooi dat je Romeo al vast vooruit gaat. Scheelt weer veel km. Ollie: goed geslapen op diflo.... en slaappil. Pijn is nu een stuk minder (heb nog geen pijnstiller genomen sinds gisteravond half 9 ofzoiets). Kon zelfs, nog wel met moeite, mezelf aankleden. Ga zo tuigen poetsen en R longeren (A wordt ohz gereden door zoon) en dan morgen denk ik gewoon toch op wedstrijd.
Zo wij zijn weer terug van wedstrijd. Ging wel goed jeroen was zeiknat en bij het inspannen al zenuwachtig. Gooide ook nog een paar x zn tong over het bit. Dressuur ging redelijk en in de vaardigheid 2 balletjes en dat voor de 1e keer !!
Vanmiddag is het marathon maar daar doet ie nog niet aan mee. We gaan wel even kijken denk ik.
Tine fijn dat de pijn minder is! Maar nog wel rustigaan doen hoor!!!
Maisie knap wedstrijddebuut gehad met Jeroen, leuk!
Ik heb vanochtend een staprit gemaakt samen met een vriendin ohz. Zij rijdt een paardje voor iemand en die staat wat verderop in het bos dus we rijden elkaar altijd tegemoet. Verder weinig bijzonders vandaag. Net even bij de Aldi geweest voor zo'n hoofdlamp die je op je cap kan doen. Bij agradi zijn die dingen 20 euro, deze week liggen ze bij de Aldi voor 2 euro Ik ga tegenwoordig ook 1x in de week 's avonds naar de dressuurles en moet dan een klein stukje over de weg ohz. Tis dan zo donker dat ik mijn paard niet eens meer kan zien!!! Dus maar even een lamp. Verder helemaal ingepakt met reflecterende materialen, maarja, daar heb je niks aan als er geen lichtjes zijn