OK IT mocht ik hem spotten, laat ik het je weten @Nouvel wat een mooie dame, is dat het paardje dat je erbij verzorgt? Is ze nu zo klein of ben jij zo groot Beeb van Tallechie is braaf alvast naar bed gegaan, zou jij ook moeten doen
Nouvel
Geplaatst: 12-03-11 22:32
ja op dit moment wel, ben 'r een beetje zadelmak aan het maken en dan komt straks 'r veulentje... ze is 1.60 ong, ietsje groter dan Fifi...
vhu helaas moeten we nu nog op visite. die thaise vrouw bij mijn schoonvader gaat morgenvroeg weg en dat hoorde we vanmiddag pas en vanavond kregen ze nog visite. We kunnen nu dus pas heen dus ben al pissed, maar ja laat ik me maar weer van de goede kant zien
VanHuisUit
Geplaatst: 12-03-11 22:48
Nou Tallechie wil niet stoken in een goed huwelijk maar ik zou thuisblijven
@ tallechie, de menwedstrijd in Appingedam was vandaag al. Verder heb ik vandaag heerlijk gereden met mijn shet. Lekker aan het trainen voor de oefenmarathon in Leek 25 april
lanouska
Geplaatst: 12-03-11 23:18
@ bettepet jij en trainen? je bedoelt zeker buitenrijden haha
ik heb vandaag helemaal lekker niks gedaan vandaag maandag heb ik weer les ohz woensdag nog menles, vrijdag heeft h.s nog 4 span les in bronneger en dan mag ik zaterdag wedstrijd rijden
ik zag de foto's van Nouvel, en had verder nog niet gelezen, dus had echt zoiets van "WHAAAAAA!!!! wat heb je met de manen gedaan?!?!?" maar t was een ander paard
Oei Millanka, ging dat niet lekker met die oude eigenaar?
die zweetdeken, die heeft mn vriendin vorige week voor Zoë gekocht. Superschattig hoor! Maar het was in die winkel ook de laatste, gelukkig in haar maat. Welke maat zoek jij IT? kan woensdag voor je op equitana kijken?
vandaag lekker met vriendlief uitwaaien op het strand
Lekker naar het strand lacuna! hopelijk is het weer daar wat warmer voor jullie en gaat de zon nog een beetje schijnen!
Het ging wel goed alleen die man wil nog steeds 100 euro van mij, hij gelooft oprecht dat wij hem bedrogen hebben, toen die pony in de trailer stond werd het in eens 100 euro duurder, en dat hadden we niet, en dat was de afspraak niet. Toch akkoord gegaan (hij dan he) en pony nog mee genomen maar het 100 euro verhaal blijft zweven... Hij denkt echt dat de afspraak vanaf het begin zo was, en wij geloven oprecht dat de prijs vanaf het begin 100 euro lichter was...
oeeeeeeeeeeeh! waar ga je naar 't strand lacuun? pa en ma gaan vanmiddag naar renesse met die grote zwarte dalk, 't is schnauzerwandeling
Nelson heeft nu op dit moment eerst zijn cursus-examen
@milanka; heb je geen koopcontract dan?...
nou ik ga stokbroodje eten, zover t lukt, en m'n rechtopstaande haar eens neerslaan... met nat haar gaan slapen en flink gedraaid vanacht.. en dan haar hebben tot over je schouders...
Mastro is niet echt gekocht zoals je een normaal paard koopt, met keuringen enz. Hij is gewoon gekocht, papiertjes erbij gekregen, pony in de trailer en wegwezen. Het was ook echt een gok, maar ik hield ook wel in mijn achterhoofd dat als we hem niet zouden mee nemen, dan zou hij toch wel dood eindigen dus wat heb je naast geld dan te verliezen?
keuringen hoeft ook niet... maar een koopcontract is gewoon simpelweg het bewijs dat jij 'm gekocht hebt op datum X voor bedrag Y met overeenstemming van jou en vorige eigenaar.. het bewijs dat ie van jou is..
Dids is toen ook niet gekeurd, maar heb wel een koopcontract, daar staat zelfs op hoe hij betaald werd, dus bedrag X op methode Y
VanHuisUit
Geplaatst: 13-03-11 10:18
Goedemorgen! Heb nog nooit een koopcontract opgesteld bij verkoop / aankoop van pony / paard, ben ik erg? En zoals jullie in mijn profiel zien heb ik in mijn hele leven toch aardig wat paarden gehad Heb ooit een paard in de lease gedaan, daar wel contract over opgesteld, en laat nu juist dat een drama te zijn geworden. Een overeenkomst is rechtsgeldig ook als die per mondelinge overeenkomst is gedaan en je hebt getuigen want je was niet alleen. 't Zal wel gezeur blijven Milanka, vraag is of je dat wilt (voor die 100,- Euro).