Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hij wilde altijd wel wat poetsen, aaien, meehelpen, wat aanrommelen. Toen we toch weer een gezelschaps'iets' erbij wilden hebben we toen gezegd laten we er nu een nemen die hij zelf uitkiest en dat werd dus Freddy. Ik moet zeggen, Freddy heeft hem dus echt ook nog nooit wat gedaan, dat kind kan lezen en schrijven met die pony. Freddy was nog maar een veulentje toen we hem kochten. Soms borstelt hij hem, soms loopt hij er wat mee in de wei of mag Freddy dan met Han mee naar een anders stukje wei. Loopt Freddy als een soort hondje achter hem aan, gewoon los he. Echt grappig om te zien. Met Alwyn kan hij ook erg goed, haalt hem ook zelf uit de wei, kan hem poetsen en wat met hem wandelen (allemaal onder toezicht he). Met Simba kwamen we alweer een stapje verder dat hij ook echt wat met een pony wilde doen zeg maar, want met Sim wilde hij dan ook wel mennen. En ik ben nu dan heel blij dat hij goed klikt met Snuit. Maar hij heeft dus echt 4 jaar niet meer op een pony willen zitten ... en nu dus wel weer
word ik ervan.
. Heb wel alles meegelezen maar ga niet overal op reageren
.
. Lotje is nog kreupel, dus die kon ik niet naast Roos zetten, dus dan Whitney maar eens proberen.

Citaat:dus dan Whitney maar eens proberen.
Als dat allemaal binnen is dan gaan we met ons tweespan aan de slag. Die paar keer dat ik zelf tweespan heb gemend vond ik wel heel erg leuk hoor. Heb ook het idee dat de paarden het wat relaxter / rustiger opnemen allemaal als ze met z'n tweeen zijn. Als het een lekker span is dan he. We zijn ook wel met een tweespan op stap geweest, heb ik zelf dan niets mee gedaan hoor, maar die waren zo strontchagarijnig naar elkaar, kijk dat schiet dan niet op zeg maar
tallechie schreef:Ja maar heb toch liever wat meer deelname, is vaak toch gezelliger.
EN je wordt nu maar door 1 jury gejureerd, dus als je een hebt die de aanspanning niks vindt zit je al
Ben wel 1e in de B, want ben de enige enkelspan paard

. Als ik het aankan, wil ik vanavond nog naar les (ohz), maar moet even zien hoe ik me straks voel.