Ik ben eigelijk van ; wees tevreden met wat je hebt
maar marathonwagen is iets te licht met rappe san ervoor en mijn andere wagen kan ik geen groom achterop,ja op een dressuurstoeltje Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wat hebben ze het goed gedaan zeg met wedstrijd, top

. Vandaag voor het eerst aan de longe met de mensingel om en dat deed ze heel braaf! We pakken het rustig op, stapje voor stapje. 

Citaat:VHU ik heb je petitie gelezen en hoewel ik het met je eens ben dat de verhouding scheef is zoals het nu is, zou ik er eerder voor opteren dat die Nederlands en rekentoets voor iedereen verplicht zou moeten zijn. Ik werk zelf als zorgcoördinator en stagebegeleider en ik vind het bedroevend hoe slecht men tegenwoordig Nederlands schrijft. Zowel in verslagen als in rapportages. Dat zou echt beter moeten. Maar goed, dat staat even los van dit topic natuurlijk.
) slaat het nergens op nog een keer examen te moeten doen op een lager niveau (2F is lager dan gemiddelde HAVO/VWO niveau wat op 3F ligt) dat kost alleen maar tijd en veel frustratie.