welk bot bedoel je? Mooie KesCitaat:Bij Det zit er echt momenteel een bobbel op dat bot
Nee dat is allemaal behoorlijk heftig Tine en begrijpelijk dat je je zorgen maakt
Bij stal was flinke tractor met graafmachine bezig de mestkuil uit te scheppen. Dus Cathey er naar laten kijken nou die vond dat dus allemaal erg slaapverwekkend
ook toen tractor met aanhanger wegreed en weer aan kwam rijden enz denk dat ik kan concluderen dat als tractor niet te hard rijdt ze het niet eng vindt. En dat ik als ik er (ooit) mee naar buiten ga en er komt iets enorms aan, ik gewoon kan gaan 'schuilen' in een oprijlaantje of zoiets zonder dat ik bang hoef te zijn dat we in een tuin of sloot belanden. Je hebt hier gewoon erg veel smalle weggetjes en regelmatig tractoren dus het is handig als ze daar niet direct van over de zeik gaan zeg maar ..... dus erg blij mee 
Denk dat ze oorspronkelijk van boerderij komt of zoiets anders zijn ze nooit zo mak.
). Is het al gelukt met je foto-pijltjes? Ik gebruik altijd paint. Of als ik fancy wil doen een Adobe programma.
voor Vhu, en zoon !!!! wat een opluchting....

. Veel indrukken opgedaan, hard gewerkt onder leiding van Mama Alice, mooie, uiterst primitieve tochten gemaakt en daarbij geleefd zoals de bergbewoners in Peru dat vaak nog steeds doen. Een heel mooie ervaring en de foto's op zijn facebook-pagina (Ids goes Peru) spreken natuurlijk voor zich...