goedemorgen....kijkt even snel om hoekje.. vorst aan de grond hier....
Fijne dag allemaal !
tine10
Geplaatst: 25-03-14 07:46
Goedemorgen
Hier ook een wit laagje door de vorst.
Pfff, ben gesloopt. Waarom weet ik niet, maar ik word al een week lang rond half 6/ 6 uur wakker. En ik ben dan nog echt niet klaar met slapen .
Nog meer stress over de komende competitie. Bleek dat het overzicht niet was bijgewerkt door het district Zij organiseren de competitie, ik ben alleen maar een van de wedstrijdorganisaties; maar ik kan nu alles nog gaan uitzoeken/regelen. Ik krijg zo echt het gevoel dat ons district geen idee heeft hoe wedstrijden geregeld horen te worden. Bij de dressuur/vh kampioenschappen gaat ook aldoor van alles mis.
Nou, ik ga maar weer aan de slag.
janouk
Geplaatst: 25-03-14 07:58
Biancacoo schreef:
goedemorgen....kijkt even snel om hoekje.. vorst aan de grond hier....
He, wat lees ik......................biancacoo die klaagt over kou. Dat is onze taak. jij staat altijd te springen als het koud is.
VanHuisUit
Geplaatst: 25-03-14 09:14
ach wat ontzettend naar voor Jeroen, dat achterbeentje ziet er niet lekker uit en voor de eigenaar... hoe kan hij nu los van de wagen raken? Is hier vlakbij, er is eigenlijk bij die vaart nergens een kant waar het minder diep is. Vind het knap hoe ze hem eruit halen en ook hoe ze hem rustig houden als hij ligt. Nu is de brandweer hier veel gewend met paarden in het water want dat gebeurt hier toch wel regelmatig helaas....
Wat is het prachtig weer zeg en
Hier paar jaar wedstrijdsecretariaat gedaan en voorzitter van vereniging, dus weet wat je meemaakt Tine
Vanochtend mega koppijn maar kom weer beetje bij. Dus zo toch maar proberen naar school te gaan. Hopen dat het meevalt via de trein want met de auto is geen optie ivm die nucleaire top.
Fijne dag allemaal!
Gem
Geplaatst: 25-03-14 09:41
Goeiemorgen, ben er even niet zo erg bij de laatste dagen / komende dagen. Mijn zwager is zondagochtend tijdens het hardlopen onwel geworden, heeft een hartaanval gehad en ter plaatse gestorven. Dit gezin heeft het al heel lang helemaal niet makkelijk, dus we zijn allemaal behoorlijk van slag.
tjee.. Gem..sterkte voor jullie en alle familieleden.... vreselijk drame....
Laatst bijgewerkt door Biancacoo op 25-03-14 11:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Biancacoo
Geplaatst: 25-03-14 11:53
Gem, Even in volgende post verder..ik vind het zo moeilijk om te reageren als er zo'n naar bericht is..
janouk..vanmorgen ook springen om de kou hoor, maar om half 6 zonder jas was iets te koud, vergissinkje.....want ik heb wel even lekker in het bos getraind.. ik heb training gedaan met de 2 jongste omstebeurt in eentje voorop..soort klavertje drie maar dan met de hondjes..ging mooi...
vhu, ik hoop dat je toch makkelijk bij je werk komt..t'is was met die nss top...
Gem
Geplaatst: 25-03-14 12:02
Meiden bedankt, maar het leven gaat door hoor, dus post gewoon je fijne momenten . Ik doe alleen ff niet mee, that's all.
@ gem gecondoleerd.. ook voor de rest van de familie.
VanHuisUit
Geplaatst: 25-03-14 12:20
Maar het leven is soms zo oneerlijk ....
Hier toch maar niet afgereisd naar school. Heb nog steeds een wattenhoofd het zet niet door maar ik wil het ook niet forceren want dan ben ik echt verder van huis letterlijk en figuurlijk (=drama als je onderweg een aanval krijgt) dus rustig aan thuis aan het werk.
Denk dat het een beetje te veel was. En zondag een wedstrijd met toch wel bizarre weersomstandigheden waar mijn lijf ook niet zo goed tegen kan (die enorme verschillen tussen warm-koud) en een heftige tandarts behandeling. Wel mooie waarschuwing dat ik met mijn endurance ambities heel blij wil zijn met hoe het nu loopt en niet te veel moet gaan denken aan wat ik allemaal zou willen. Eerst maar genieten van wat kan.
Verstandig besluit VHU. En wat de endurance betreft, denk dat je met Ollie heel ver gaat komen. Nu lekker genieten van wat jullie al gepresteerd hebben, de rest komt vanzelf.
@Biancacoo: eeeh ja, zonder jas zal het inderdaad behoorlijk koud zijn geweest
Gisterenavond vergadering gehad van het mendistrict met aansluitend een uitleg over trainen met een hartslagmeter. Was echt interessant. Al veel geleerd maar ik zou er nog veel meer van willen weten. Toch internet maar eens in de gaten houden of er niet ergens in de buurt een clinic o.i.d. gehouden wordt. Daarnaast wil ik het wel gaan proberen met Vjell. Hartslagmeter icm Iphone heb ik al, dus in principe zou ik enkel nog zo'n borstband aan moeten schaffen (die zijn gelukkig niet zo duur).
Vanmiddag eens kijken of stalbaas niet al te druk is. Wil zelf weer even gaan mennen in de bak maar met in-en uitspannen heb ik nog wat hulp nodig.
Gem, sterkte met deze klap. Poeh, niet te bevatten zoiets.
VanHuisUit
Geplaatst: 25-03-14 15:27
Zo'n 1.5 jaar geleden vader van vriendje van Han net zoiets, viel weg bij het zeilen, hartaanval, overleden. Nog maar net in de 50. Vreselijk moet je toch niet aan denken dat dat kan....
Nou vandaag maar betitelen als een vrij nutteloze dag, zal wel ergens nodig voor zijn. O nee, dat kan niet want als het nodig is is het niet nutteloos