Zie je Ollie, gaat het je toch weer lukken, wat heerlijk dat je hebt kunnen oefenen!
@Biancocoo dat heb ik ook paar keer geprobeerd maar dan verandert ze in een wilde mustang en ik werd er erg verdrietig van. Ik krijg het idee dat ik haar dan moet breken of zoiets? Dat heb ik nog nooit gedaan bij een paard.... Dan toont ze heel boos en bang en kan ik 2, 3 dagen nauwelijks normaal mijn handen richting haar hoofd/hals doen.
Ik denk nadat ik hier nu dus al een paar dagen over heb lopen piekeren en na wat overleg, dat het echt wat met haar verleden te maken heeft. Ze heeft verwaarloosd op een landje gestaan. Misschien is ze gewoon wel getreiterd of echt verkeerd behandeld terwijl ze aan een touwtje stond, of is ze meegesleurd als veulen of zoiets.
Als ik haar los heb in de bak luistert ze heel goed naar me, loopt ze als een hondje achter me aan en blijft ook keurig op afstand als ik het aangeef. Met poetsen enz staat ze ook keurig stil en is ze heel lief....
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 09-02-13 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt