Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ivm grote foto even niet mogelijk heel de foto te laten zien
maar goed het idee
tot
en alle mogelijke trucs die je maar kunt verzinnen, weet niet meer wat ik verder moet doen. Alle tips zijn welkom kan ik kijken of ik niets ben overgeslagen.
zonder dat ze dat doorheeft..wil ook wel eens helpen....niet aardig, maar wel effectief.

Je bent alleen een stukje vergeten
Bij de manen (wit) is het nog groen
En onder de voorpluk ook nog..
en als ze dan stil ging staan bleef ik gewoon stilstaan en keek haar dus ook niet aan. Dan hoorde ik weer stapjes achter me en liep door. Je wilt niet weten hoe lang het dan kan duren voordat je zeg maar 100 meter naar een paddock hebt afgelegd.... maar goed, het hielp.
voor biancacoo...
ik wil mezelf een cadeautje doen, als ik m'n stage heb gehaald
leuk dat we dezelfde dag jarig zijn...alleen jammer dat ik maar een paar jaartjes ouder ben

), en ze is zooo duidelijk. Niks zweverigs, moet ik niks van hebben, maar duidelijke paardentaal!
.
Het is wel iets minder dan de afgelopen dagen, maar nog lang niet voorbij. Grrrrrrrrrrrrrr
) dus een prima voorpaard, maar in gelid vond ze ook prima.
één blik van Her Royal Badness en tot verbazing van zijn ruiter, hield de ruin meteen een paardlengte achterstand. Hij durfde niet dichterbij te komen.