VHU balen van snuitje....hoop dat je een goede plek gevonden hebt voor hem voor de zomer....en dat er een wondertje gebeurd en dat alles weer helemaal opgelost word.
Overal hoor je problemen met bazen, instantie's, bedrijven die het erg slecht hebben....ook hier is het momenteel wat spannend..
ben dan blij dat ik 3 paardjes van andere mensen in de weide heb staan..dat leverd toch nog iets extra op..is niet veel voor enkel weidegang, maar toch alle beetjes helpen !

de rijbaan-letters...geen idee....die van janouk klinkt goed !!
Maartje welkom, ook hier wel koetsiersbewijs om verzekeringtechnische redenen is het ook zeker wel verstandig !
Aks....succes hoop dat de HA snel opneemt...maar die heeft het natuurlijk mega druk..nu na zo'n vakantie.
vhu..haha die wiske die haar bak brengt en haar riem !! superpupsel !! ze groeit zeker als kool ??!
Tine wat balen van rembrand..

Thabor die een groot avontuur tegemoet gaat, spannend !!!
SL...

jenkins succes met je afstudeerbegeleider...
Ik heb gisteren mijn schapendoesjes vacht aangepakt, ik borstel haar 2x per week, maar ze is echt zo'n buitenhond en haar haar klikt ontzettend dus knoop doorgehakt en gisteren geschoren en geknipt op naar de zomerlook, de fokker zou me aanklagen als die het wist....hahaha...haar haar is nog 5 cm lang ipv de 15 cm, ze is weer lekker knoopvrij en helemaal blij....het is net een kleine riesenschauzer..of mislukte bouvierpup...

maar ze is zelf weer een stuk frisser en schoner en vooral blij !!

verder ben ik nog steeds erg verkouden..dus...even beetje kalm aan doen, wil niet ziek worden..