)? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)? 
Citaat:Leuke tweewieler! Waarom wilde je geen marathonwagen (heb ik vast overheen gelezen )?
)
maar kan me hier voorlopig prima mee redden en mocht ik met een wagen willen rijden kan ik die van instructeur lenen.

Ik heb heel erg zitten twijfelen over de wagen van Nouvel die ze te koop heeft, dat lijkt me ook een super fijne wagen. Maar kies nu voorlopig voor het gemak en mijn gevoel voor veiligheid. Als we nog meer aan elkaar gewend zijn komt er vast wel eens, ooit, ergens een 4-wielige wagen
Citaat:maar man......wat vind ik dat nog eng, thuis in je eentje mennen, maar goed ik heb dus weer iets bereikt !!! ben best trots !!
) al vanaf de dag dat ik haar had gekocht naar een goede wagen / tweewieler
licht in de hand, nageeflijk, en tja, voor het eerst gewoon precies goed ! na een heerlijke stelling en buiging vond ik dat zo'n kadotje, dat ik haar weer naar stal gestapt heb, en uitgespannen....
Grapje hoor,... ik weet waarom je geen wedstrijden rijdt.
ik duim 

ik ik ik ik men alleen!!

vanochtend rondje naar dealer in Oosterhout en daarna naar Halsteren gedaan, 124 kilometer gereden dus
Was om kwart voor 12 terug op m'n basis en kon toen aan m'n huurautos beginnen. Had voor kwart voor 10 al 2 autos gedaan, en m'n eigenste. Teller staat rond de 14 of 15 wat ik vandaag nog afgedraaid heb dus 

ik hoop dat je morgen lekker naar buiten kan met Wobbe, dat zou super zijn, en idd dat is het beste medicijn voor een pesthumeur !!!

. Ik heb er al helemaal zin in en ben benieuwd waar SL mee thuiskomt
, morgen schijnt het zonnetje ook weer voor jou

. Ik ben 2 jaar geleden voor het eerst naar Equitana geweest en vond het écht geweldig. Ik ben toen op een dinsdag geweest en op de laatste dag zondag ben ik samen met een andere vriendin nog een keer teruggegaan en toen hadden we écht allemaal koopjes
. In jouw toestand is het niet verantwoord om daar heen te gaan want stel je voor......