[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Patrick_

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 23:06

Ik woon inderdaad dichtbij het strand.

hihihi reactie van je zoon grappig

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 00:14

Yes, ik heb eindelijk een avatar :D
Tssss waar een mens toch druk mee kan zijn :+

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 00:31

Gefeliciteerd met jullie behaalde punten, krijg je per proef 2 beoordelingen?

Patrick mooie foto erg gaaf!

Jelle: wat lief dat hij zo aanhankelijk was!

VHU: Mooie foto's zeg, lijkt me gaaf om is mee te maken. hihi en van je zoontje hij is natuurlijk lekker buiten gewend, alleen maar goed!

Jouke: gelukkig is het met schaafwondjes afgelopen.

Ik ben net terug van een BBQ van stal, wat is dat super gezellig zeg!.. iedereen samen en echt gezellig geen geroddel maar lekker kletsen. Iedereen nam wat lekkers mee en ik nam vanille, aardbei en stracitella ijs mee, die vielen gelukkig in de smaak :D

Daarna nog in het donker naar me paardjes geweest, lekker op rivaldo geklommen en naar het vuurwerk in de verte gekeken.. Heerlijk zo met je pony's!

Vandaag de shoot gehouden echt mooie foto's geworden, ook van ontsnapte tum die zich in een megaland even niet liet pakken.. echt staart omhoog en gaan met die banaan. Rivaldo staat er ook leuk op, maar je merkt toch dat hij minder fotosyniek is :P

Morgen krijg ik al een stel foto's en de rest op cd :D

Daarna het welshje weer in het tuig gehad, wat een leuk beest om mee te werken zeg, dit keer ook al het bandje gesleept. In het begin wat spannend, maar dat was al snel over. De fotoshoot had ik van haar baasje gehad (die heeft daar een mooie camera voor). Want ik wil haar puur helpen omdat ik het leuk vind en ik geen geld wil aannemen hebben we zo een leuke deal kunnen sluiten ;) Wil een van de foto's laten uitvergroten waar we met zijn 3jen op staan :D

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 08:16

Allereerst gefeliciteerd Tine en Tallechie. Zijn toch prima resultaten..
Wat beftreft de hoeven ik gebruik eigenlijk nooit middeltjes als biotine of iets, heb het eigenlijk ook niet nodig. Yuri heeft nu wel voor het eerst minder goede voeten, maarja is niet zo gek na deze zomer.

Verder veel beterschap voor het kindje.

Patrick,onwijs gave foto´s zeg!! En Laura ben benieuwd naar jou foto´s van de shoot.

Ik ga zo mennen met de kleine, ben benieuwd!
Gister heel de dag keukens gekeken, wat super irritant is dat zeg.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 08:23

@ Yuri: is inderdaad niet leuk op keukenjacht. Hadden wij een tijd terug ook. Opdringerige verkopers, zoveel keuze. Maar goed, over 2 of 3 weken wordt hij dan eindelijk geplaatst, kan ik weer gewoon gaan koken.

@ VHU: leuk werk he zo'n avatar. Maar hij is mooi geworden! Jij had ook een ongelooflijk gave dag !!

@ Patrick: gave foto's!

@ Jellee: wat een belachelijk mens!

Nou, ik ga zo pony eens even moe maken en dan een relaxt buitenritje met Rembrand.

MastrootjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 08:35

nou, dit is de laatste keer dat ik jullie plaag met mijn muizen verhalen :P

Afbeelding

Dit is d'r. Melle. Ze zit nu met 2 andere muisjes, al was dat niet de planning. Het was eigenlijk de bedoeling dat ze voorlopig alleen met Jip ( het zwarte muisje van de foto) zou zitten, maar de meiden hebben enorme lol vanacht gehad met het oversteken naar het hok van de blinde buurvrouw, die bij allebei de schrik van haar leven kreeg. Eerst 5 uur, daarna 7 uur. Eerste keer hadden ze gewoon een gat door het gaas geknaagt, 2e keer heb ik geen idee hoe ze eruit zijn gekomen. Maar ze vinden het alle 3 eigenlijk ook wel heel erg leuk, dus ik heb ze alle 3 overgeplaatst naar het grotere hok, en zolang het goed gaat mogen ze bij elkaar. Het blinde muisje is duidelijk ook een stuk happier nu, met vriendinnetjes.
Laatst bijgewerkt door Mastrootje op 22-08-10 08:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 08:43

Wat een schatjes!!!
Nou ik ga ervandoor, hopelijk bllijft het nog even droog :S

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-10 08:48

VHU ik heb net geen winstpunt. Er zaten 2 jurys's en de gemiddelde punten worden genomen. Dus 182 en 179 is net geen winstpunt. Had 59,40 % en 60% is een winstpunt

Gave foto's van het strand en gave foto's van een bruiloft

Ik ben al wakker terwijl ik nog erg moe ben. Alleen vriendlief heeft gisteren volgens mij vergeten de hond uit te laten, die moest er namelijk uit. En vriendlief slaapt nu zelf nog

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 09:01

Zo ook goedemorgen.
Tine en Yuri veel plezier met de ritten!
Milanka, wat een schatjes, met z'n tweeen in zo'n kokosnoot, lief hoor. Wel monstertjes dat ze de boel zo op stelten kunnen zetten!
Tallechie, dat is net jammer, maar goed, dan komt dat de volgende keer wel weer hoor. Je hebt lekker gereden! Mijn man doet de hond ook wel eens te vroeg op de avond, staat ze 's ochtends voor mijn gedeelte van het bed te zeuren, moet ik eruit. Manlief slaapt dan ook gewoon verder >;)
Ik zou vandaag ook wel graag een relaxte rit willen doen op een paard of achter een pony maar 't zit er helaas niet in. Man komt vanavond pas heel laat thuis, Han is een beetje afgedraaid van het gelogeer. En met twee dagen alleen snel voeren en niet de mest weghalen / stallen enz doen denk ik dat het bij de pony's een beetje een zooi is, dus dat ik eerst moet gaan opruimen -O-
Beetje after party gevoel zeg maar ;)

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-10 09:20

Ik weet nog niet als ik naar veale ga. Weet ook nog niet wat ik ga doen vandaag. Alles op een rustig tempo in ieder geval.

Iedereen veel plezier met de ritjes vandaag

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 10:32

182 en 179 is samen 180,50 gemiddeld, dus een winstpunt hoor. O, ik zie verder naar beneden dat je 182/175 en 179/175 had. Nee, dan heb je geen winstpunt helaas.

Wat een schattige muisjes. Helaas hebben wij in de winter ongenode muisjes. Zien er ook schattig uit, maar niet zo smakelijk loslopend in huis. Dat is het nadeel van wonen in een boerderij in een landelijke omgeving.

Net met pony in de bak gemend, dressuurmatig niet veel voor elkaar gekregen, zoon was erbij en wilde steeds allerlei dingen doen. Tja, het is zijn pony. Ben nu moed aan het verzamelen om een korte buitenrit te maken met Rembrand. Heb er geen zin in (nou ja, geen energie voor) maar moet wel even. Hij heeft gisteren zo hard gewerkt, is beter voor zijn spieren om even iets te doen.

En dan moet ik nog uitmesten, ligt heel veel, want gisteren niet meer gedaan. Oef.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 10:52

aaahhh lieve muissies!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-10 11:33

Martine, als ik die 179 bij de 182 had gehad had ik inderdaad wel een wp gehad, maar nu inderdaad niet.

Goed bezig Martine, en goed dat P weer dingen wil doen.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 12:06

Aahw die muisjes <3

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 12:28

Net een buitenritje van ca 20 minuten gemaakt. Rembrand was flink voorwaarts. Mag nu lekker genieten in de wei. Heb ook al uitgemest. Dus zo lekker 2 uurtjes slapen en dan naar zwembad met zoon. We zouden naar recreatieplas gaan. Heb paar weken geleden al een bootje gekocht, maar weer is helaas sindsdien niet goed genoeg geweest om er heen te gaan. Dus maar weer naar het zwembad.

Ben trouwens ook wel heel trots op mijn zoontje. Gisteren hele dag mee op pad geweest en geen een keer gejammerd of gehuild of iets. Speelt met eigenlijk niets. Echt geweldig. Hij is vandaag wel een beetje hangerig, hij lag gisteren pas om 9 uur op bed en vanmorgen al weer om 7 uur wakker. Maar toch helemaal top vind ik.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-10 12:35

Je hebt een topknol en een top zoon :-)
Hij was gisteren erg rustig en je hoort hem inderdaadniet. Geweldig toch

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 12:39

Doe mij later ook zulke kinderen ;)

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 12:44

Hey,
een zeepaard zien passeren, wedstrijdresultaten en verslagen, een fotosessie, brave kinderen,...

Hier hebben de pony's vakantie gehad. Heb op de pukkelpop weide gezeten.

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 13:36

Zo lekker ritje gehad, hebben ook foto's gemaakt dus die doe ik nog wel uploaden. :D
Pony was erg lief.
Rondje van km of 12 gedaan denk ik, misschien iets meer.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 14:16

Vroeg opgestaan en met mijn zus naar een springwedstrijd geweest. De 2de ronde ging ze hard.. (als enige pony tussen de paarden) mensen vertelde al tegen haar tegen jou wil ik geen barage rijden hihi.. was erg leuk!

Daarna rivaldo uurtje getraint in het land, lukte me zelf om hem af en toe nagevelijk te rijden in galop!

Heb foto's binnen gekregen (16 van de vele, rest komt nog) ga ze nu in een topic zetten. Voor het eerst dat ik is een foto van mezelf weer heb.

Manon, alleen maar leuk je muizen verhalen toch :D.. wat een sgatjes!

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 14:36

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 15:28

laura ik ga zo je topic bekijken

patrick wat lekker dat je zo dicht bij het strand woont!

Tallechie jammer dat je geen winstpunt hebt.

Vandaag weer 2 proefjes geoefend met wobbe.
2 B proefjes.
En het ging al beter als de vorige keer!
Wobbe had flink gezweet, terwijl we 'maar' iets langer dan een half uur hebben gereden.
Maar het is benauwd weer vandaag.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 16:13

Prachtige foto's Laura! Leuk met jullie drieen, en ik vind het zo grappig dat jouw haar dezelfde kleur heeft als de voskleur van je pony's.
Yuri lekker ritje gehad en Tine met pony & zoon aan de slag en ook nog met Rembrand (heerlijk zo'n makkelijk kind, wij hebben er hier ook een die over het algemeen behoorlijk meewerkend is zeker als ik dat vergelijk met andere kinderen), en Babs op / in vakantiestemming en IT juist in de trainingsstemming!

Naar de pony's geweest, was van plan toch stukje te gaan mennen, maar de lucht zag er heel onheilspellend uit,beetje onweerachtig. Dus eerst alle mest / troep opgeruimd en daarna met Snuit lange lijnen in de paddock. Deed hij erg goed. Hij luistert al veel en veel beter naar mijn stemhulp halt en stappen. Ben wel benieuwd of dat straks op de weg ook zo is trouwens.

Toen wilde Han erop! Heeft zelf het hoofdstel (had menhoofdstel omgedaan, moest nu dan gewoon hoofdstelletje om) er om heen gedaan, opgestapt met een stoeltje (hebben nog geen zadeltje) en hij heeft iets van een kwartiertje gestapt, links / rechts / halthouden weer voorwaarts, ik ernaast, later achter mij aanlopen (vond ik nog best eng hij zit nog niet zo stabiel). Snuit gedroeg zich voorbeeldig, heel rustig en heel bedaard stapte hij zijn rondjes. Han zei dat hij er nu voortaan elke keer wel even op wilde als we er zijn :D ga toch maar een zadeltje ophalen :j

Had me opgegeven met Snuit voor kennismakingsklasse Laren in mendurance. Maar vorige week maakte mijn wagen een heel raar geluid. Vandaag boel nog eens goed bekeken en gedraaid, volgens mij is er iets niet goed met de draaikrans of daar waar het lamoen aan vast zit, wat weet ik niet. Ik durf het in ieder geval niet aan, wil hem eerst goed na laten kijken. Moet er toch niet aan denken dat halverwege de boel vast zit of zoiets :n

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 17:10

Wat zijn jullie actief allemaal hihi, ben thuis gekomen van het werk en heb nog niks gedaan

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 17:18

Leuke foto's Laura!
Toch nog lekker dagej dan gehad VHU.

Wij zitten verder te piekeren over de keuken haha.