[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 23:34

Iedereen gefeliciteerd met de fantastische en leuke resultaten en mooie filmpjes en foto's *\o/*
En een prachtige taart!
Leuk plan Maisie, waterbak kan zo volgezet worden :7

Ollie heel veel sterkte, wat is daar bij jullie voor gek aan de gang, wat erg -:(- die arme merrie en arme jullie allemaal :(:) _-:(

Hier kei-kapot want zware dag gehad maar jeetje zeg wat deden onze pony's het goed. Heb dus endurance rit gedaan met Crazymel en Wish en onze topgroom Mysterylady. Baudyh ook nog gemeet :) Het was een zware wedstrijd vooral door de weersomstandigheden. Maar jeetje zeg, worden we zomaar 7e (Ollie) en 8e (Wish) in een veld van 55!

Ipsilonka

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 23:58

Supergaaf vhu! Morgen lees ik bij. Nu net thuis....

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 01:08

Afbeelding laatste kilometer.

Nou welterusten allemaal :D

tine10Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 07:58

Goedemorgen

VHU en Crazymel: gefeliciteerd. Super gedaan

Hier retedruk met de voorbereidingen van 2 wedstrijden (komend weekend de finale van de minimarathon, volgend weekend de finale van de mendressuur competitie). Dus ik ga maar eens aan de slag.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 09:54

@Tine : mooie taart, nog gefeliciteerd.
@VHU: volgens mij staat de waterbak al vol na al die regen ;)

Zo zeg, ik was gisteren ook helemaal gaar toen ik thuis kwam.
En dan heb ik niet eens gereden haha.
Ik vond het erg leuk om te doen VHU en Mel, wat mij betreft voor herhaling vatbaar :D

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 10:51

Leuke filmpjes gezien hier!!

Ollie: Wat is die galop van Brutus leuk op die muziek!! Gelukkig had je daar een goed gevoel over.
Ik hoop dat ze die engerd snel te pakken hebben, heel veel sterkte!

Knap gedaan VHU, dat is een hele mooie plaats met ook 55 deelnemers! Gefeliciteerd!!
Het weer was gisteren echt Maart roert zijn staart. Ree dop de snelweg een dikke hagelbui in, iedereen in de ankers! En thuis zo'n dreunende donderklap dat de planten bij mij in de vensterbank stonden te shaken! Dat had ik haast nog niet eerder meegemaakt!!

Tine, succes met de organisatie!!
Zo'n taart is pas echt een traktatie!! Bijna zonde om op te eten!!

Maisie in de knoop met alles. Lijkt mij vreselijk moeilijk! Maar ik heb soms al moeite om 1 paard netjes door de baan te krijgen, hihi..
En Robijn moet eraan geloven! ~~}>

Ips ook succesvol zo te horen! Ook gefeliciteerd!!

Jenkins, vervelend is dat. Dat kun je haast de nek wel omdraaien, grom!!
Schrikken om niks en constant spanning erop, bah!! Flink aan het werk zetten, u houdt uw kop maar ergens anders bij!! Helaas helpt dat soms ook nog niet eens..

Ik heb een tweedehands wagentje gekocht. Was op zoek naar iets anders. Had nu een lompige dressuurwagen en een echte recreatiewagen waar 6 man op kunnen, dus liefst iets sportievers met rem. Nu is mijn budget ook maar klein, dus dan moet je goed zoeken. Maar bij Voskamp een leuke occasion gekocht. Wel goed, maar toont niet echt, dus dat wordt schuren en schilderen, maar het model is best leuk voor mijn budget!! Eind deze week konden we hem ophalen, hij zou hem nog nalopen en een onderdeeltje vervangen.
Momenteel heb ik helemaal geen mogelijkheid tot echt mennen, paarden staan nog steeds vakantie te vieren, maar hoop stiekem met een maandje weer met Fjella aan te slag te kunnen. Met Tea moeten we dan maar even zien.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 10:59

Goedemorgen...
Vhu, en Crazymel, superfijn zeg, gefeliciteerd !! *\o/* *\o/*
lekker genoten ondanks de regen en hagel dus....

Jeskim, nieuwe wagen gekocht !! *\o/* *\o/* super zeg, ik ben benieuwd, over een poosje lekker weer met fjella aan de slag.

Ik heb de boodschappen al weer binnen.....nu hondjes naar buiten en aan de slag maar....van alles te doen... -O-

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 11:07

Nou, nieuw is niet het goede woord hoor, hihi.. Een andere!

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 11:46

Nieuwe tweedehands is voor jou ook een nieuwe wagen. Toch?
Hier net even de pony's gevoerd en geknuffeld. Ik geloof dat ze hun grotendeels vrije leven nu niet heel erg vinden. Als ze maar geknuffeld worden.
Mooie kuren en gelukkig ook Ollie een lekker gevoel erover. Vervelend van de gekken die bij jou in de buurt rondlopen. Ik hoop dat ze deze snel oppakken.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 12:18

zo...gisteren is het ponytje naar huis gegaan wat bij ons logeerde, dat was echt het laatste paardje wat bij ons stond....erg leeg zo'n weiland voor het huis met niets erin... := voor het eerst in...rekenen...28 jaar..staat er niets in ons weiland...brr...voelt zich oud :7 ...haha..zoekt smiley met wandelstok en kromme rug..

net een stuk omheining opnieuw palen recht gezet...stond schots en scheef..zag er niet uit..nu weer redelijk netjes..
nou.. :9k :9k en naar de hondjes lekker even buiten zitten..in de zon.. {:}

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 12:26

Dames, ik lees nog steeds.

een hart onder de riem voor Ollie.. Wat een gedoe zeg met zo'n halvezool in de buurt :(:)
vhu en crazymel mooie wedstrijd ge-endurancet
janouk mooie kur (kan geen filmpjes kijken.. laptop nog altijd niet oke..)
biancacoo aan het afbouwen met de hondjes
jeskim nieuwe andere wagen

kortom, ik doe mij best :)

Met mij gaat het niet. Ik ben met spoed op zoek naar ander werk.
Maar met Dids..
Die heeft maar van een ding last volgens mij :)) Zijn ego :)) :+:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Maar werken doet ie niet echt, die gekke pony.. Kan het niet van hem vragen als ik me zo *** voel :)

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 12:34

Ik vind de baard van Dids zo geniaal :D

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 12:37

Balen van je werk Aks.
Je zou kunnen solliciteren bij Sandd, postbezorgen.
Dat is wel parttime maar dan heb je in elk geval weer een inkomen terwijl je verder zoekt.
Of bij een tuinder in de kas? Daar vragen ze binnenkort ook weer volop mensen. Allemaal wel tijdelijk maar wel een inkomen terwijl je solliciteert.

Gelukkig dat er niks mankeert aan het ego van Diddle :D

@Biancacoo: dat zal indd wel even wennen zijn, zo'n lege wei.
Wordt de wei wel weer opgevuld tzt?
@Jeskim: veel plezier met je "nieuwe" wagen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 12:46

Aks...schitterende Did's foto's !! <3 <3 <3 <3 <3 en idd die baard... _/-\o_
En je werk.. |o balen zeg..ik weet helaas niets voor je..woon veel te ver bij je vandaan.....ik duim voor je dat je snel ander werk vind !!

Misterylady..nope..geen paarden meer voor ons..en we hopen ook dat ons huis verkocht word.....t'is echt een paardenplek..en zonder paarden...is het beter om wat anders te proberen te gaan zoeken..maar eerst verkopen...dan pas kopen.haha..en geduld..da's dus niet mijn ding.. ^)
maar ik vind wel dat alles er netjes bij moet staan, dus omheining gerepareerd en netjes gemaakt waar nodig..

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 13:00

Even hele dikke knuffel voor Aks :(:) prachtige Diddle foto's, heel mooi met die blauwe lucht,hij is nu ook aan het werk maar dan als model *D
Jeskim wat leuk een passender wagen gevonden, meid ik heb altijd 2e of tig-ste hands maar het gaat langzamerhand wel vooruit :) mooi toch!
Biancocoo pony verhuist... dat lijkt me raar niets in de wei... misschien dat iemand wat schapen op de wei wil laten grazen? Ziet het er wel gezellig uit. Maar niets op de wei gaat er ook niets stuk en blijft het netjes :j

Zo hier stevig te grazen genomen door de tandarts.... pfff ben benieuwd hoe het straks is als de verdoving eruit is. Maar er moest heel flink gehamerd, geboord en geduwd worden... er zat een ontsteking en een gat onder een kroon ... het voelde al een paar weken niet helemaal jofel, geen wonder dus -O-

Verder aan het nagenieten van gisteren en best moe maar uiteraard zeer tevreden en blij :D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 14:53

Hehe, nu pas tijd om alle filmpjes te bekijken *-:) wat leuk allemaal.
@Janouk wat past de muziek prachtig bij Janouk. Ik ben geen Sound of Music fan maar bij Janouk is het gewoon ontroerend erg mooi.
@Ollie1 wat een gedurfde proef =:) zoooo knap _/-\o_ ik vind deze muziek stoer maar ik vond de Beatles (dat had je toch eerst? ) ook heel mooi
@Claud wat doet jouw spikkel het geweldig tussen de hindernissen, super resultaat zo overall zeg.

Nou nu moet ik me uit mijn stoel heisen en eens wat gaan doen :7

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 16:16

@Biancacoo: ooh ja, da's waar ook, jullie huis staat te koop. Helemaal niet bij stil gestaan.
@VHU: tandarts ook weer overleefd. Hopelijk valt het mee met de napijn.

Mijn batterij is inmiddels opgeladen. Was vanochtend eigenlijk nog steeds moe en niet vooruit te branden (tja, koos conditieloos he, dan krijg je dat na een dagje groomen ;) ).
Maar ben daarstraks lekker een half uur gaan wandelen, daar ben ik goed van opgeknapt.
Net nog even op stal geweest. Nog getwijfeld of ik -met hulp van stalbaas- zou gaan inspannen maar uiteindelijk toch maar niet gedaan. Wil deze week nog wel een keer mennen, maar ondanks dat ik een week vrij ben heb ik het stikdruk haha.
Dus Vjell even rondgeslingerd aan de longeerlijn, heb ik toch nog het idee dat íe wat gedaan heeft ;)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 18:22

Ga zo maar soepje maken, kaken willen niet zo ver van elkaar :+ niet echt veel pijn wel vervelend.

Ook nog wedstrijd in de benen :)
Was Vjell weer zo smerig of viel het mee deze keer?
Ollie stond er goed bij heb ik begrepen van stalbaas.
Geloof dat de halve Randstad thuis heeft gewerkt vandaag want stond nauwelijks file ivm die nucleaire top. Hoop dat het morgen ook zo is, ik moet dan met de trein, wil echt niet staan...

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 19:20

Het was droog vuil haha. Dat scheelt. Wel kwam er weer een emmer haar af. Einde is nog niet in zicht.

Ollie zag er inderdaad goed uit. Niks aan de hand.

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 20:32

Misterylady, ik ken het! Van mijn fjord komen ook bakken met haar en er zit ook nog een redelijke hoeveelheid op! Haar brandmerk is inmiddels wel al weer te zien, dus er zit wel schot in de zaak!
De batterij goed opgeladen voor je nieuwe drukke week!!

VHU, hopelijk valt de pijn mee. Eet smakelijk.
Er is qua wagen inderdaad vooruitgang, maar als ik al die mooie glimmende wagens hier voorbij zie komen dan durf ik die van mij niet nieuw te noemen. Maar dat komt misschien nog wel als ik klaar met hem ben!! }:)

Biancacoo, zal wel raar zijn zo'n lege wei!! Hopelijk komen er snel echte kopers voor jullie huis!
Netjes verkoopt vast beter!

Sterkte Aks!!
Jemig wat heeft die een baard zeg! Nooit de neiging om daar de tondeuze door te halen?? Wel prachtige foto's!!

Jeskim moest vandaag weer in bad i.v.m. met de jeuk.
En ze vond het leuk!! :n
Zo die kan wel kwaad kijken als je haar hoofd moet schrobben, hihi..

Ben erg blij dat de overtollige kilo's er bijna af zijn.
Manen laat ik nu groeien, ben echt klaar met die gigantische bos manen van haar die je toch nooit netjes krijgt. Daarnaast wilde mijn moeder heel graag een fjord met lange manen.
Maar ze ziet er i.m.o. nog erg goed uit voor een bijna 25 jaar oude dame!!

Afbeelding

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 21:16

Vhu..sterkte...nooit leuk tandarts bezoek..
Jeskim, moooooi is ze !!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 21:19

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 21:24

Pfffff arme pony. Sterk dat ze hem zo'n hoge kant op hijsen

Ziet er goed uit jeskim

tine10Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 21:44

Maisie: is dat jullie pony? Jeetje, wat een ellende. Man gebroken arm, pony in de kreukels. Heel veel sterkte
Jeskim: gaat graag in bad. Gek beest. En ziet er prima uit voor haar leeftijd +:)+ En nieuwere wagen :+ . Ach, als hij het maar doet, toch?
VHU: sterkte, hopelijk valt de pijn mee
Bianca: lege wei. Zal wel heel raar zijn. Sterkte met wachten.
Aks: weer prachtige foto's <3 . Het is dat je zo ver weg woont, anders zou ik het geweldig vinden als je hier eens langskwam om ons beestenspul voor de lens te zetten. Sterkte met het zoeken van werk.
ML; moe na dagje groomen. Kan ik me voorstellen, is toch best intensief.

Hier helemaal gesloopt. Ik wil echt geen wedstrijden meer organiseren. Wat een werk :O Ben zo bang dat ik iets vergeet, het is zoooooo veel nu.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 22:20

:oo ....jeeee die arme jeroen......was toch naar nieuwe baas toegegaan.......balen zeg zo'n ongeluk, vreselijk.
Ik hoop dat hij weer helemaal goed opknapt, en baas ook weer helemaal in orde word...schrikken zeg !

Tine wat een verschrikking is dat he ?! Wedstrijd organiseren vreselijk stressvol, succes....

Aks, ook super foto's van didd's op fb !!