Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vannacht ook nog heel slecht geslapen, want vanaf half 12 begon zoonlief met overgeven. Hij begon ineens heel hard te huilen, dus dacht dat hij eng had gedroomd ofzo. Maar toen begon hij ineens te spugen. Dat is hele nacht doorgegaan. Drie keer bed kunnen verschonen. Gelukkig is manlief met hem op logeerbed gaan liggen, zodat ik nog een beetje kon slapen. Werd wel nog steeds iedere keer wakker, maar hoefde er in ieder geval niet uit. Arm ventje, hij voelt zich zo ellendig.
tallechie schreef:Baudy stuur je zo een berichtje met foto's van de peesbeschermers
Voor de rest heb ik het volgende liggen
ideal menvliegendeken maat 215
fleece deken 205 power horse, 1 jaar oud, rood met zwart
fleece deken met hals 215 harry horse, bruin
fleece deken zonder hals 215 harry horse, bruin
fly protection harry horse 215
vliegendeken eppeljeck 215
) 
happy b-day voor poeltje en olliee!!
hoop dat jullie gruwelijk verwent worden vandaag!
fijn als je je wagen zo ook zou kunnen verkopen, kun je precies terugkopen wat je wilt en waar je enkel- en tweespan mee kunt rijden. Twee wagens is niet handig inderdaad. Hoop dat je hoofdpijn eindelijk wat is afgelopen Tine! En Poeltje en Ollie zijn nog steeds jarig
. Kan er soms letterlijk niet mee voor- of achteruit echt hopeloos
Enorm aan het knutselen geweest met menhoofdstel, heb nu een soort combi van Ideal en Zilco, pony en cob en nu past het tenminste. En voor het eerste gelongeerd met pessoa. Ze trok af en toe even weg in het begin en ook met alles omdoen dat ze zoiets had van wat is dat bij mijn billen, en wat zijn dat allemaal voor touwtjes, maar ze deed er verder niets op. Lieve pony en ze zag er natuurlijk erg knap uit zo sjouwend aan de longe