maar hey, wel genieten van die luxe hoor!

Zo.. leuk joh, vakantie.. Heb je zoveel op de 'to do list' staan dat je dus gewoon voor de 2e dag op rij om half 8 uit je nest komt
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

hij vond het niet erg geloof ik
het grote voordeel is weer dat je zo blij met ze bent als je weer terug bent
en weet wat je hier hebt. Ik ben ook van liever hutje op de hei met dieren dan villa zonder dieren hoor

huisarts aan het proberen te bellen.. Z'n 3 weken verdwijning zijn voorbij natuurlijk he!
*is pissig*
Ik zou even bellen met hengstenhouder bij jullie in de buurt hoe die dat doen, je hebt van die speciale stations waar je ze kunt laten springen. Weet dat er een in Stroe zit maar goed, da's beetje ver bij jullie vandaan. Of anders pb even met DendroFleur hier @bokt zij heeft ook een hengst die ze heeft laten springen.
)
zit inderdaad niet mee..
ik ben ook nog maar 'net' bezig met mennen. Mijn paardje is afgelopen zomer beleerd.
en Snuitje heeft voor het wedstrijdspan (het klasse IV span) verkeerde kleur plus dat hij dressuurmatig niet mee kan. Dat geldt voor Rattan net zo. En daar je maximaal 5 pony's mee mag op wedstrijd met een vierspan heeft hij Rattan als opperhoofd in de marathon, de andere 4 zijn wel goed genoeg voor de dressuur of met potentie, dus Snuitje past er dan niet meer tussen. Is voor hem ook geen investeren in de toekomst natuurlijk, pony van 15 jaar en dan ook nog verkeerde kleur (tja, leven is hard soms ook voor een pony).
Logisch dat je je dieren mist, ik ga niet eens op vakantie
Geniet van de luxe!
Had mijn auto theorie examen en heb dus voornamelijk daar voor geleerd