[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mirror666

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 08:16

als ie nog zo is met graasmasker moet er meer gebeuren denk ik..
is alleen maar tip hoor. De kleintjes zijn ook niet mager.
Maar het is zo zonde als het foutgaat.
De mijne was afgelopen winter zo ongeveer nog dikker dan jullie Diddle. En ik ben zo blij dat daarmee niks gebeurd is en hij veilig terug naar normale omvang is! :)

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 08:21

hij heeft graasmasker nog niet zo lang om en hij is al afgevallen en krijgt nu meer beweging dus gaat goedkomen ! Kleintjes zijn inderdaad ook niet mager maar daar is nooit wat meegedaan dus is ook niet zo gek (zijn ook nog maar 2 natuurlijk)
We gaan het goed in de gaten houden ,bedankt !

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 08:24

@Bicci:
Als het allemaal goed gaat hier zijn wij 9 oktober ook op Sintels. Als je tegen die tijd nog een cap zoekt, laat het me weten, er liggen er hier zat op stal dus kan er gemakkelijk een voor je meenemen :)

groetjes, lacuna

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 08:36

Ben benieuwd hoe het met Tine's stuitje is en met Tallechies' nachtrust...

Twee leuke hengstenrakkertjes IngridM stoere kereltjes. Dat wordt heel veel wandelen :j
Lacuna ook naar Sintels *\o/*
Frensie naar menles, dat is ook *\o/*
En ik ga zo ook naar stal, het is heeeeeerlijk weer dus dat is ook *\o/*

:evaw:

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 09:18

Lacuna schreef:
@Bicci:
Als het allemaal goed gaat hier zijn wij 9 oktober ook op Sintels. Als je tegen die tijd nog een cap zoekt, laat het me weten, er liggen er hier zat op stal dus kan er gemakkelijk een voor je meenemen :)

groetjes, lacuna

ow chips...nog vergeten zn hoofd op e meten.... grmbl...
blonTTTT

ga ik zo eerst klaar leggen...
als die thuis komt vanaaf...meet ik eerst zn bol ff op....

maarruuhh....als jij mee doet...zakken wij alweer plekkie in de lijst....pfff

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 09:46

VHU: Leuke foto's :D.

Nouvel veel plezier :D.

Prinsje: Blond had precies het zelfde :j.
Ze regeerde niet of amper op haar hoeven, waren ook niet warm... Maar ze is toch waarschijnlijk bevangen geweest :j.

Bic: Succes met je wedstrijd :D.

-Hmm... de maten van de manlief van Bic en meetlintjes die boven liggen... verdacht >;) :+.

-Whaaaaa die shetties zijn gaaaaaaf :):).

zooo ik ben weer bij :D.
Morgen gaan we Vjellie halen, ben benieuwd :D. Voor het eerst mijn nieuwe paard zien :=.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 10:18

ik heb een heerlijke nacht gehad :-)

Heb daan om 2215 toch maar opgepakt en in zijn bed gelegd, hij was zo ver weg, dat ik het sneu vond om hem wakker te maken. Om half 4 was hij wakker, toen fles gegeven en om half 5 sliep meneer weer. En toen werd hij om 945 wakker :-) Helemaal blij.

Hij ligt nu op zijn speelkleed te spelen. Ben zelf nog wel verkouden, maar al een stuk beter. Vanmiddag eindelijk weer naar de paardjes. Beiden even lekker trainen en denk even klein rondje naar buiten.

Vanavond nog een verjaardag. Straks eerst maar even huishouden doen en aan de studie.

Voor de rest ga ik mee met de samenvattingen. Zoonlief wil weer wat te eten hebben

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 11:06

goeiemorgen!

fijn dat het goed is gegaan tallechie!

ingrid, leuk stel!

ons eerste duinritje weer is een feit! *\o/*
Afbeelding

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 11:27

@Nouvel: wat geweldig *\o/*

@Susanbobar: kan helaas je filmpje niet bekijken, dat komt door de muziek, die is hier niet vrij gegeven.

@Ipsilonka: ziet er goed uit *\o/* , lekker paardje d'r voor <3 en heel leuk gemaakt het filmpje.

@Katrien: *ben ff naam kwijt, zie alleen avatar* wat een leuke pony''s <3

@Tallechie: lekker kunnen slapen.

@Bici: weer leuke plannen.

@Tine: erg van die mensen die zó graag een verzorgpaard willen :(:)

@Prinsje: hopelijk helpt het snel :(:)

Ik heb braaf mee gelezen, maar kan het eigenlijk niet echt bij houden :o
Hopelijk straks ook eindelijk, na verschillende weken ook weer eens in te kunnen spannen.

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 12:01

Nouvel: GAaaaaaf :D.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 12:13

keigoed nouvel!!

mijn presentatie overleefd. Weer thuis dus. Even bedenken óf ik iets wil gaan eten, en wat dan. En daarna even gauw veiligheidsschoenen gaan halen.. zijn inmiddels al dik 3 maanden kapot, gaten erin. Dus wordt wel tijd.. Vind het alleen zo zonde van 't geld :')

crap.. moet ik voor naar etten-leur.. Dat heb ik er dan vandaag net weer niet voor over... Morgen tijdens werktijd maar eventjes kijken bij een zaak in Roosendaal, en anders volgende week in Etten-leur zoeken..

Werd net aan de telefoon weg-ge-mevrouwtje't.. Belde zo'n zaak op, om te vragen ''maar mevrouwtje, dat zijn alleen maar motorlaarzen, van dat merk zijn echt geen werkschoenen hoor!''
waarop ik maar antwoordde hoe het dan kon dat ik al ruim een jaar zo'n paar heb.. >;) ''eu *stotter*''
Laat maar hoor, dan zoek ik wel verder >;)

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 13:04

die 2 shetjes zijn leuk! maar zijn inderdaad ook niet de allerdunste volgens mij.... vooral het vosbontje heeft een enorme speknek? of zie ik dat verkeerd?

Nouvel, wat heerlijk dat je weer een duinritje hebt gemaakt!

Tallechie, goed om te horen dat je een goede nacht hebt gehad.
hopenlijk zet het zo voort.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 13:38

Leuke shetjes IM. Ik vind ze echt gaaf! Vooral Skar!

Fijn Tallechie dat Daan zo goed geslapen heeft!

Succes met eten Naaltje! Hier geen enkel probleem met eten, alles gaat er TE makkelijk in ;)

Ik heb een lekkere menles gehad. Het was wel warm! Dus beetje rustig aan gedaan. Paardje daarna lekker onder de douche gedaan. We hebben wat vaardigheidslijntjes gereden maar niet echt een parcoursje gedaan, was iets te warm om fanatiek te worden ;)

Nu ik verteld heb over nieuw werk gaat het ook tussen stalgenootje/collega en mij weer stukken beter! Gelukkig maar. Heb een mailtje naar overige collega's gestuurd en krijg al lieve reacties terug. Wel jammer om weg te gaan bij Sanquin want ik heb het altijd heel leuk gevonden met de collega's en de donoren. Maarja, het lichaam werkt niet mee dus ik moet wel. En nieuwe werk gaat vast ook heel leuk worden!

We hebben een verjaardagenweekend komend weekend. Vanavond naar zwager, morgenavond naar nichtje en zondag naar vrienden. Dus zometeen op kadootjesjacht.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 14:59

Tallechie heerlijk geslapen, wat een zegen zeg, waarschijnlijk voel je je direct een stuk beter!
Nouvel eerste duinritje wat heerlijk! Frensie fijn gemend, het was inderdaad warm.
Ik trek me er meestal niets van aan hoor, of het warm is of koud voor wat we doen :x

Heb even topicje gemaakt over Snuit
[AR-ITP] Snuit zonder wagentje...

We hadden vandaag 'experiment' met Bente. Van stal hadden ze haar 2x gelongeerd nadat ze dagje vrij had gehad en beide keren was ze echt heel erg bokkerig en rennerig oftewel: erg veel energie :7 Ik zei dus dat dat kwam van die vrije dag. Stalhoudster had nog zoiets komt het niet van mij dan? Maar vandaag is het bewijs geleverd ik had een zeer actieve Bente eerst aan de longe, later een nogal drakerige Bente onder het zadel :roll: maar .... we kregen haar wel weer in het gareel O:) haha.

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 15:00

Ow Ow Ow, die Bente :=....

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 15:08

Hallo kwebbels,

Frensie: goede les gehad.
Naaltje: altijd handig als ze zelf goed weten wat in assortiment zit
Nouvel: super
Tallechie: lekker geslapen en Daan gaat weer goed
Prinsje: sterkte.
Bicci: een goedgekeurde helm heb je ook in goedkopere modellen hoor, hoeft geen paarhonderd euro te kosten.
Ingrid: leuke pony's. Wel wat te goed gevuld inderdaad. Ik vind die zwartbonte erg leuk

Heb hele nacht en ochtend (tot ca 1400) geslapen, met hulp van zware pijnstillers en slaaptablet. Nu uiteraard nog steeds veel pijn, kan mezelf niet aankleden, kan eigenlijk niet zitten, en heb echt vreselijk de balen, had zoveel plannen, het is prachtig weer...

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 15:23

Oei Tine dat klinkt niet best!!
Misschien een idee om langs de huisarts te gaan?

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 15:25

Tine: Dat klinkt niet goed hoor :(:).

Fijn dat je lekker heb gement :D.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 15:37

Als het maandag nog zo is, ga ik wel langs de ha. Maar denk eigenlijk dat hij zegt rusten en dat hij verder ook niets ermee kan.

Zie het al gebeuren dat ik straks niet aan mijn eigen mooie competitie mee kan doen. GRRRRRRRRRRRRRR

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 15:40

@Tine wat vreselijk :(:) je bent er echt heel ongelukkig afgestapt dan zeg.
Moest vanochtend nog aan je denken terwijl ik met Bente door de bak denderde.

M'n moeder komt volgende week langs....moet ik dus wel het hele huis schoonmaken voor die tijd da's weer minder :roll:

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 16:08

Dat heb ik afgeleerd, huis schoonmaken voordat (schoon)ouders langskomen :-) haha

Ja de pony's zijn niet mager nee, maar je, ze zijn zo gekocht he en overigens nog niet van mij ook :-)

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-11 16:19

goedemiddag ik ben er ook weer

wat kletsen jullie weer hard zeg ben je 2 dagen niet geweest en je kunt meteen 7 pagina's bij lezen

@ tine ik hoop voor je dat je stuitje snel minder zeer doet
@ frensie gefeliciteerd met je nieuwe baan
@ vhu mooi experiment
@ naaltje voelt zich nog steeds niet beter
@ poeltje gecondoleerd
@ prinsjeh arme har met onduidelijk ziekte beeld
@ tass heeft zieke kat
@ ipsilonka mooi filmpje
@ nouvel heeft haar eerste duinritje weer gemaakt
@ tallechie heeft voor de verandering een goede nacht gehad
@ ingridm vriendin heeft leuke (iets te dikke) pony's
@ lacuun schiet ook nog ergens door het beeld heen hallo :wave:

ik heb woensdag weer menles gehad met het 2 span dat gaat toch ook steeds beter lopen en het wordt ook steeds meer 'gewoon' om er mee te rijden.

vanmiddag zijn me moeder en ik even naar onze jonge pony's geweest om las vegas en cupido even (voor de eerste x) te toileteren. las vegas (de klophengst) die vond dat allemaal wel erg leuk die aandacht en gaf er niks om dat ik in zijn manen aan het knippen en trekken was ook de oren knippen vond ie niet erg. cupido vond het allemaal iets minder leuk maar ook die was voor de eerste x erg braaf. ik zal kijken of ik volgende week een x foto's kan maken van onze jonge pony's dan kunnen jullie die ook zien.

vandaag ook even op stal gekeken naar de nieuwe (super de luxe) stal van oot, die pony kan zowat grondjes galoperen in zijn stal :j

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 16:28

tine10, misschien foto'tje maken om te kijken of er geen scheurtje ofzo inzit ?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 17:03

maar als er een scheurtje inzit, is er nog steeds niets aan te doen lijkt me. Maar goed, ik wacht even het weekend af.

Lanouska, doet HS nog wel mee met onze competitie? Heb speciaal voor hem vraagprogramma aangepast, maar nog niets ontvangen....

Die Oot zeg.... dus bij slecht weer kan ze in de "binnenbak" hahaha.

Nou, ik ga zo maar proberen avondeten te maken. Dat is voornamelijk staan, en staan gaat me het beste af. Moet alleen geen dingen op de grond laten vallen of iets onderuit de kast moeten hebben, dat is onbereikbaar.

bettepet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 17:09

haha mijn super pony verdiend ook een super de luxe stal. Ben heel benieuwd. Morgenochtend gaan we verhuizen, dus dan zullen we zien of hij echt zo super de luxe is. Haha.

Au Tine je stuitje. Hoop dat het snel beter is voor zondag. Heb je op de startlijst zien staan. Ik ben er om te helpen