ik zt nu op de mini laptop dus kan niet zo makkelijk en snel typen, maar stuur vanmiddag wel effe een PB (kan ik ook wat makkelijker kopieren en plakken)
sander_lotte
Geplaatst: 12-03-11 11:25
@ tallechie: goed dat je wat hebt kunnen slapen!
@ Naaltje: leuk ritje gehad zo te horen?
Voor de mensen die vandaag wat met de knolletjes gaan doen, veel plezier! Ik weet niet hoe het weer in Nederland is, maar hier schijnt de zon voortdurend en ze voorspellen vandaag tot 20°!!
Wat plassen betreft... Toen Romeo pas beleerd was, is de wagen eens omgeslaan omdat mijnheer op het laatste moment bedacht dat hij niet door een plas wou en sprong op een bergje een halve meter hoger, uiteraard 1 helft van de wagen mee dat bergje op en daar ging de wagen. Ik stond tot mijn kuiten in het water (leuk als je witte sportschoentjes aanhebt ) Gelukkig is Romeo nu waterproof geworden en gaat hij vlotjes door alle plassen (hoewel hij er bij kleine plasjes liever overheen springt, alleen moet het nog tot hem doordringen dat hij nergens overheen kán springen met die wagen achter hem )
Ik ga zo dadelijk naar Equitana Om kwart voor 12 vertrekt de bus, hopelijk is het niet te lang rijden... We zouden vanavond rond half 11-11 uur weer terug vertrekken heb ik gehoord. Ik ben echt benieuwd hoe het gaat zijn!
Sl veel plezier. Ik wilde ook heen, maar kan nu nog geen 500 meter lopen dus blijf lekker thuis. rhine zal alleen maar slechter gaan, buik wordt dikker, alles begint zeer te doen dus ben bang dat ik steeds minder slaap krijg
lanouska
Geplaatst: 12-03-11 13:00
@ tallechie/ ivy @ sl veel plezier @ maisie druk druk maar toch veel plezier @ naaltje werkse
Daag iedereen! Wat een heerlijk weertje! Tallechie fijn dat je even hebt kunnen slapen! IT Ik weet niet wat er aan de hand is, maar rustig aan!
Vanmorgen al twee paarden onder het zadel gereden, Eerst mn 4-jarige, zo'n lekker beest wilt zo goed zijn best doen! Toen mijn E-pony, wauw wat heb ik lekker op haar gereden, reed zo alle oefeningen zonder enige moeilijkheden! Mhaah, dacht ze, schud ik wel even uit mn hoef
Gister lekker de shetten gereden, heb turner even een ander stangetje ingehangen, vind hem zo stil in z'n mond, Tina zit heerlijk te knabbelen, maar hij niet. Ging wel beetje beter, dus even aankijken maar!
Vanmiddag ga ik lekker winkelen! Fijne dag nog verder iedereen!
Nou net weer iets gehad wat mis ging. kwam van stal af en toen wilde ik even met mijn vader m'n auto door de wasstraat gooien. dat had ik nog nooit gedaan en dan kon hij het even uitleggen hoe ik dat moest doen. Alles goed en wel, auto erin gereden en dat ding begint met wassen. valt er op een gegeven moment een soort kapje af aan de achterkan (van de achter ruitenwisser) en later toen de droger weer op de 'terugweg' ging valt gewoon de hele ruitenwisser eraf is dus afgebroken (waarschijnlijk door die stevige borstels die de auto wassen) is ook allemaal maar simpel plastic, maar toch... nu gaat paps maandag even naar de toyota dealer om te vragen of ze die dingen op voorraad hebben en hij er eentje kan kopen. erop zetten kunnen we zelf wel, want het is een heel makkelijk klik dingetje.
Susanne
Geplaatst: 12-03-11 16:12
Kim waar was je zo boos over? PB? Eveline, mmh ik heb juist liever dat de pony mooi stil is in de mond (stil dus, niet dood in de mond) en niet zo'n knabbelaar.
De mannen hebben net even lekker een tijdje zonder deken gestaan, wat een heerlijk weer! Helemaal warm buiten
wobbe heeft ook even zonder deken gestaan in de losgooibak. hij mocht van mij effe rollen en met ivy rond rennen. wat denk je? meneer rolt gewoon niet
VanHuisUit
Geplaatst: 12-03-11 16:32
Heerlijk he Jellee als ze weer zonder jas kunnen. Rizanta staat overdag ook 'bloot' en zie hier hoe ze er vanochtend bijstond na een kriebelbeurt van mij, totaal ontspannen, dan laat ze haar oren zakken, ze imiteert de ezeltjes
S_L zal straks wel compleet afgedraaid zijn en over de beurs en in de bus, doe het haar niet na. Rhine doet haar best Evelinee lekker gereden en probeert ander stangetje, ik vind het wel fijn als ze een beetje kauwen. Dus niet helemaal stil, niet knarsen maar een beetje 'feedback' in de mond vind ik wel heel fijn. Rizanta men ik op een doodgewone Liverpool (gewoon recht, ribbels voor wel met pompwerking) en daar loopt ze erg fijn op, vlokken schuim vlogen vandaag weer in het rond. IT even over de kook
En hier bij mijn nieuwe tweewieler
Heb nog geen foto met peerd ervoor maar dat komt nog want ik vond hem al heel goed erachter liggen, reed ook fijn zo blij mee. Maar volgens Peter, instructeur, moesten de stophaken nog anders en de gleuven voor de broek, dus dat doet hij voor me (zo makkelijk dat hij dat kan en dat hij me daarbij helpt ). Vandaag dus voor het eerst met peerd helemaal alleen gemend in de bak en daarna zelf uitgespannen etc. Was zo trots dat het goed ging. Ze liep bij tijden erg lekker zo fijn als je dan zelf lekker je gang kunt gaan. Was ook wel erg blij moet ik eerlijk zeggen dat Peter de wagen ook heeft goedgekeurd, had nog zoiets straks zul je zien he, is het toch niet goed, bedoel, doe ook maar wat Dus ben helemaal blij
Groot voordeel van deze tweewieler is natuurlijk dat mochten we oooooooit een grote trailer kopen dat ik de tweewieler achterop kan hangen
IvysToeter
Geplaatst: 12-03-11 16:36
mooi wagentje hoor
en ik 'eventjes' over de kook? dat ben ik eigenlijk nog steeds wel, ik heb alleen een deksel over de pan getrokken maar het vuur kan zo weer oplaaien hoor
VanHuisUit
Geplaatst: 12-03-11 16:39
't Is een enoooooooorme wagen , 1.40 breed en best wel heul hoog. Maar ja, Rizanta is zo groot, moet ook grote wagen achter, was bang dat hij te klein zou zijn, maar 't past precies
Ojee IT. Da's niet best. Ik ben gisteren gaan opruimen, dat hielp wel