Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.. dit omdat ik een vrouwtje op stal help met haar welsh... erg leuk
.. succes!
.. elke keer als ik verder wil winkelen is mijn winkelwagen weer leeg
.. soms is dat wel handig, maar nu wil ik enkel middeltjes kopen voor riv en tum hun hoefjes
.. hihi dat is toch voor een goed doel?
Er staat nu 1 groot terrarium, 1 klein hok waar 1 muisje in zit en het grotere hok voor haar en haar 'misschien' nest. Als die er niet is, of weg, dan gaat zij in het terrarium en het muisje in het grotere hok
Heb wel stilletjes meegelezen, dus ik ben nog steeds wel up-to-date!!
) ik met het paard weggereden en meteen even goed de zweep erbij. Niks aan de hand. Vandaag gingen we weer, want als ze zin hebben om lollige dingen te bedenken dan bedenken wij nog lolligere oplossingen, ingespannen en ze begon al weer te hangen. Met wegstappen, stond er naast dus maar even een knal onder de buik verkocht. Super lekker ritje gemaakt!! Op een gegeven moment stonden we voor een weg te wachten, gaat allemaal super, paard trekt wat ruig weg zie ik in 1 keer de dochter van de koetsier van de kar afrollen en ligt plat op straat!! Verder een paar schaafwonden gelukkig. Het is in dit geval echt geweest van zo paard zo baas

dat het mijn schuld is want ik wilde niet meer geld betalen voor verzekerd verzenden.
kan hier alleen maar smakelijk om lachen nu.