wat lijkt me dan best nog wel een puzzel. Het is toch ook zo'n eigenwijs pony'tje dat hij dat wandelen dan weer niet leuk vindt
Bij mijn huidige pensionstal komt alles van het land of dat van de buurman
dus volop goed voordroog en volop goed stro. Wordt ook nooit moeilijk gedaan over wat je in je box doet en hoeveel. Wel als je het nog helemaal schoon op de mesthoop gooit (stalhouder: dat is een mest hoop, geen strohoop
). Erg blij mee maar je paardje moet er wel tegenkunnen uiteraard. Echt zo super zoonlief heeft helemaal geen last meer van zijn knie/been, hoop zo dat het zo blijft
Nu ook nog annulering binnen voor vandaag dus voelt een beetje als extra vakantie eigenlijk
kan ik vandaag nog lekker relaxed doen
Dus zo ff uitgebreid tuttelen bij stal
. Maar goed, ik moet het even vol zien te houden tot november, dan is de SR periode voorbij en gaat het met meeste ppid-ers weer wat beter. Zoonlief heeft nu eenmaal geen tijd om dagelijks met Amerigo aan de slag te gaan. Het is niet anders. 

Na het rijden nog even stukje op de weg gelopen wat auto's en fietsers langs laten gaan en naar de zwanen gekeken in de vaart. Die waren interessant maar niet levensgevaarlijk
veel plezier ermee.
straks 2 verjaardagen incl eten,morgen maar weer een ponydag,fijn weekend allemaal

als kopers erop gingen staakte ze alleen maar (steigeren, bokken, niet willen aandraven/galopperen).