Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fennadev schreef:Alex vindt het een kwartier leuk en houdt dan gewoon op met luisteren en gaat stappen. Hij vindt het niet te lastig, ik weet bij hem echt het verschil wel tussen iets lastig vinden en eigenwijze shet zijn. Maar hij had vrijdag ook last ervan dat hij moest mesten en daarna ging hij wel weer goed aan het werk (ik heb een stuk of 5 figuren kunnen rijden) en toen hij weer ging stappen, wilde hij heel erg naar zacht los zand toe om te plassen, maar dat durfde hij dat nog niet in de bak te doen. Trailer was al nat toen we terug waren. Dus misschien doet hij dat volgende week wel in de bak. Ciska, ik wil het inderdaad graag uitbouwen naar een halfuur gewoon zijn best doen in draf, zodat ik ook nog iets leer van de les.
Jax is ook nog jong, dus dan zijn ze vaak wat slapper nog. Ik blijf ook lekker mijn ritjes buiten maken nu het weer kan dankzij de hoefschoenen
Vanmiddag maar weer even een ritje van anderhalf uur maken, even goed in het zweet werken.
Fennadev schreef:Ja je snapt me haha. Alleen Alex is op zo'n moment ook immuun voor de zweep (dus ik kan echt niks meer). Komt misschien ook mede Door zijn wintervacht, maar ik heb ook een knoop in mijn zweep moeten leggen van de instructeur, dus ik heb het gevoel niet dat ik hem goed kan aantikken zo en dat heeft hij door. En bij Alex is het juist andersom, halverwege een volte of gebroken lijn weer draven werkt beter dan over de hoefslag draven want de hoefslag is maar saai. Ik hoop wel dat ie zaterdag alleen in de bak zich gedraagt, want dan rijden we een dressuur proefje, nog niet voor winstpunten, maar toch.
Ik voel me in de les ook echt alsof ik niet kan mennen, omdat mijn pony gewoon ongehoorzaam is. Daarnaast ment de rest al jaren bij die les, al zijn ze wel heel aardig allemaal