Ips, succes morgen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
) Verder is het een makkelijke hond. Helaas vanmorgen schermutseling met de hond van mijn ouders. En daar is ze nu de baas over (Leo teef van 9).
. Ik had allemaal lekkers gebakken (cupcakes, saucijzen-en kaneelbroodjes) en eerst hebben we met zijn allen (menners, supporters en overig aanhang) lekker zitten high-tea'en. Daarna toch wel met een steen in mijn maag gaan los rijden...Brutus en ik zijn nog niet geheel ons zelf maar het ging super, wel af en toe nog een afstemmingsfoutje maar hier was ik al zo blij mee!. Beide dressuurproeven lekker gereden met als resultaat 2x 1e met 237 en 228 punten
. Fijne jury met hoge en lage cijfers en een goed commentaar! Kijk daar kun je wat mee
hij gaat dan constant zoeken naar dingen die hij eng kan vinden. En naast de bak was ook een voetbalwedstrijd bezig dus nog meer reden om vervelend te doen.
, bah, ben zelf al van slag door het alleen maar te lezen en me voor te stellen, weet niet hoe de situatie is bij jullie thuis en wat er misschien nog verbeterd kan worden om veiliger te zijn...
, oh, Ollie heel veel sterkte, kan me voorstellen dat je nu geen rust kunt vinden en dat het vreselijk is dat het nu zo onveilig is voor je paardjes
Heb het filmpje bekeken. Dat zag er echt geweldig uit! Leuke prijs gewonnen!
Vreselijk wat een ziek persoon! Hopelijk pakken ze hem snel op of krijgt ie van een merrie flinke trappen zodat ie het gewoon niet meer KAN doen!!
moe....trusten voor later..ik ga even voor de kachel zitten..