[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jenkins

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 01:36

Mooie foto van janouk! Nu filmpje kijken :D

Ips, succes morgen!

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 01:51

Ook t filmpje ziet er leuk uit! Ze loopt lekker :D

Menles ging vandaag voor geen meter :\
Dat ik het erf af reed begon Sil al te rennen, op weg naar de vereniging was ontspanning ver te zoeken.. tijdens de les rechts schieten waar ik links wou.. tong over het bit, terug weg naar stal alleen naar dribbelen, springen enz... Heel frustrerend als je dan veel oefent in de bak op stal en het gaat lekker.. en dan heb je menles met toeschouwers en zet ie je zo voor schut #)
Nou had het wel even gehad met m.. maar goed, morgen weer een dag he.
Wel vandaag bruin jasje gekocht voor dressuur op de SGMW :D

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 07:47

Janouk, wat een mooi filmpje, leuke muziek, past echt bij janouk.
heel fijn, ze liep goed zeg !! Super !
Wat een super gave prijs !!

jenkins, balen zeg van sil en de les, maar hoe komt het dat hij gaat rennen ?
zal toch niet zonder reden zijn.... ik hoop dat je er achter kunt komen wat het is, misschien dat je zelf een stuk spanning opgebouwd hebt ? Paarden spiegelen enorm....

Fijne zondag iedereen !

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 07:51

tine10Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 08:43

Goedemorgen.

Leuke filmpjes en fotos van de kur. Volgende wil ik er echt bij zijn :j .
Jenkins balen van je les. Tja, het blijven dieren, die hebben ook wel eens hun dag niet

Hier vandaag feest, zoonlief is 8 jaar. Wat gaat het toch snel. Straks nog even Rembrand mennen (oefenen voor de minimarathon, manlief moet even kijken hoe hij op deze wagen moet groomen) en zoonlief op pony voor de visite komt.

Met Lika gaat het goed. Ze is helaas wat klein gebleven (althans, zo zien wij het, vergeleken met de Leo :D ) Verder is het een makkelijke hond. Helaas vanmorgen schermutseling met de hond van mijn ouders. En daar is ze nu de baas over (Leo teef van 9).

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 10:12

Gefeliciteerd met je zoon !! *\o/*
Fijne verjaardag vandaag.
Lika groeit nog wel wat toch ?
En de baas over leo... := hier ook de jongste die baas speelt/is....

Mooie foto's janouk.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 10:23

Happy birthday met je zoon, tine. En volgende keer ben je erbij, hartstikke gezellig. Het is gewoon een show rijden. Haha geeft geen wedstrijd gevoel. Alle proeven zijn leuk om naar te kijken

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 10:29

Goedemorgen,

Nou je goed....vannacht weer ongewenst bezoek gehad om 3.32 uur...die man dacht zeker dat we uit een ei kwamen....gelukkig ging de lamp aan en reageerde de bewegingssensor waardoor die snel het hazepad nam....

Gisteren heb ik echt een super leuke dag gehad met allemaal lieve en gezellige mensen om mij heen :j . Ik had allemaal lekkers gebakken (cupcakes, saucijzen-en kaneelbroodjes) en eerst hebben we met zijn allen (menners, supporters en overig aanhang) lekker zitten high-tea'en. Daarna toch wel met een steen in mijn maag gaan los rijden...Brutus en ik zijn nog niet geheel ons zelf maar het ging super, wel af en toe nog een afstemmingsfoutje maar hier was ik al zo blij mee!. Beide dressuurproeven lekker gereden met als resultaat 2x 1e met 237 en 228 punten *\o/* . Fijne jury met hoge en lage cijfers en een goed commentaar! Kijk daar kun je wat mee _/-\o_

De kur had ik afgelopen week maar niet meer geoefend want na de laatste x was dat echt bagger...gelukkig ging het gisteren een stuk beter... Ik liep nog wel wat voor de muziek uit waardoor mijn wissels niet op het belletje gesprongen werden en ik moest een extra volte rijden maar dat kon me echt niets schelen...Bij deze mijn kur...Mijn scores waren 68,35% en 68,5%.
http://m.youtube.com/watch?v=zS2w0oj7hMM
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 23-03-14 11:00, in het totaal 2 keer bewerkt

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 10:30

Leuke Kur Janouk!! Heel mooi gedaan!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 10:49

@ollie en wij maar denken dat de jury je uitbelde :o?
Haha het belletje hoorde bij de muziek*\o/*

Toppers

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 11:00

Heel knap gereden ollie1.
Echt gaaf, mooie muziek ! Rocks !!
Die volte's in galop op 1 hand , wow !! Heel knap !

Gefeliciteerd !!

Super dat je goed commentaar gekregen hebt.
Laatst bijgewerkt door Biancacoo op 23-03-14 11:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 11:06

Ook jouw kür is prachtig ollie! En gefeliciteerd met de eerste plek!

Tine gefeliciteerd met je zoon!

Biancacoo, hij is dan in zo'n bui dat elk blaadje eng is..en toen we het erf af gingen liepen er ineens 4 mensen en die had ie niet verwacht dus dacht ie rennen... En zo ging het de hele les door  :P hij gaat dan constant zoeken naar dingen die hij eng kan vinden. En naast de bak was ook een voetbalwedstrijd bezig dus nog meer reden om vervelend te doen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 11:09

Balen jenkins...hopelijk volgende keer fijnere les..

tine10Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 12:00

Ollie en Janouk: kur rijden is inderdaad gewoon lekker genieten met je paard, wedstrijdgebeuren telt helemaal niet mee. Gewoon lol met je knol.
Ollie: gefeliciteerd met je prijzen. Super, dit had je wel even nodig! Brutus is een topper. Domme vraag wellicht, maar kan het ook gewoon een kat zijn geweest, waar de beveiliging op reageerde? (in de hoop dat het niet weer zo'n griezel was hoor)
Bianca: Lika wordt straks ook vast de baas over onze Leo, heeft gewoon met karakter te maken. Ze valt alleen nu heel de tijd de hond van mijn ouders lastig. Deed ze bij eerdere bezoeken ook, maar dan gaf die Leo een waarschuwing en was het ge-emmer klaar. Maar wij denken dat Gina niet helemaal in orde is, want ze hijgt heel veel en reageert dus ook totaal niet op Lika.

Afbeelding

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 12:22

Leuke taart!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 13:08

Tine, gave taart, wat je zoon er blij mee ?

Ik hoop dat Vhu en Crazymel vandaag een super fijne dag hebben....ben erg benieuwd hoe het gaat vandaag ! *\o/* *\o/*

verder had Maisie volgens mij ook wedstrijd....en erg benieuwd hoe het nu met je gaat..

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 14:21

@tine gefeliciteerd met zoonlief, helaas geen kat. Merrie bij ons op de dijk iets verderop is vannacht ook misbruikt. Stond met strotouwtjes vastgebonden aan stal....

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 15:11

Sorry, zit in de bijleesmodus en reageer later als ik met wat meer rust de proeven heb bekeken, schrok alleen zo verschrikkelijk van het bericht van Ollie, tjee, wat verschrikkelijk :(:) :(:) :(:) :(:) |( , bah, ben zelf al van slag door het alleen maar te lezen en me voor te stellen, weet niet hoe de situatie is bij jullie thuis en wat er misschien nog verbeterd kan worden om veiliger te zijn... :(:) :(:) , oh, Ollie heel veel sterkte, kan me voorstellen dat je nu geen rust kunt vinden en dat het vreselijk is dat het nu zo onveilig is voor je paardjes :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:)

tine10Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 15:35

Ollie, ik had helaas op fb al gelezen dat het geen kat was. Wat een ellende zeg. Arme pony's en paarden. Hopelijk wordt die zieke geest snel opgepakt. Kan iedereen bij jullie in de omgeving weer slapen.

Bianca; ja, zoon vond de taart helemaal geweldig en hij is ook super lekker (heb stiekum een heel klein stukje geproefd. Zit nu op een suikervrij dieet namelijk )

claud01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 17:12

Janouk, debuut geslaagd *\o/* Heb het filmpje bekeken. Dat zag er echt geweldig uit! Leuke prijs gewonnen!

Gem, hopelijk heb je het drooggehouden vandaag tijdens de les!

Ips, stuiter, stuiter. Veel succes vandaag!

Jenkins, niet zo'n goede les gehad dankzij een bange Sil. In ieder geval een leuk jasje gekocht voor de dressuur.

Tine, van harte gefeliciteerd met je zoon! Leuke taart!

Ollie, weer ongewenst bezoek gehad. Heel naar -O- Vreselijk wat een ziek persoon! Hopelijk pakken ze hem snel op of krijgt ie van een merrie flinke trappen zodat ie het gewoon niet meer KAN doen!!

In ieder geval wel een leuke (en lekkere) dag gehad en een mooi resultaat gehaald met Brutus. Heel mooi dat die galopspringen precies op de maat van de muziek gaan.

VHU, Maisie en Crazymel ook veel succes vandaag!

Hier gisteravond het laatste onderdeel gereden van de clubkampioenschappen. Uiteindelijk ben ik in de overall-uitslag 4e geworden bij de enkelspannen. Dat is echt super!!

Filmpje van de minimarathon gisteren:

Mijn uitslagen in de onderdelen waren als volgt:
dressuur 2e
vaardigheid 4e
minimarathon 6e

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 17:58

Ff gauw vanuit de auto. 2 foutloze rondes met knappe tijden. Ben echt trots op mijn tutje!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 18:22

Leuke filmpjes allemaal!!

Kur van janouk en ollie geslaagd. Gave muziek olga en die van janouk past echt bij de haf.

Jenskins balen is dat he. Mijn instructeur houd niet van dat soort geintjes. Robijn heeft wel eens
een paar goeie klappen gehad toen ie zich zo gedroeg. Hielp wel maar moet je wel weten wat
je doet natuurlijk!

Ips gaaf!! leuk he marathon!

Ik heb gisteren geoefend. Ben er achter dat tandem en hindernissen best pittig is. En
dan zeker met een voorpony met watervrees die dan liever een paal op zoekt.

Best wat palen geraakt dus. Ook nog even een paar rondjes met een 4-span menner
achterop over uitleg hoe en wat met lussen en draaien. Daarna nog een hindernis geprobeerd
die ik al gereden had en ging echt stukken beter.

Vaardigheid ging gewoon goed 2x gereden en 1 bal. Nu moet robijn op water en luister les ~~}>

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 19:37

haha die RObijn op water- en luisterles; _/-\o_ het lijkt mij echt zo moeilijk om een tandem netjes door de hindernissen rijden. Ik vind het in de bocht al zo moeilijk, laat staan scherp draaien.

Claud01 gefeliciteerd met je 4e plek!

En Ips; goed gedaan!!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 22:33

Maisie...knap tandem rijden !! gaaf dat je tip's en tricks gekregen hebt, en robijn moet op water en luisterles..hihi..goed bezig !
Claud, goed gedaan, gefeliciteerd !
Ips, wat gaaf, lijkt me super ! zijn er ook foto's / filmpjes van je gemaakt ?
Gem. hoe is het gegaan.. ??? osteo geholpen voor Moos ?
leuk filmpje nog van marathon !

verder..... :O moe....trusten voor later..ik ga even voor de kachel zitten.. {:}

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 23:16

Ga binnenkort even een lesje proberen te nemen bij de instructeur van VHU. dan hoop ik nog
wat meer te leren en kunnen we miss in rust de waterbak oefenen.

Ik raakte gisteren nogal in de knoop met alles. Hindernis onthouden op tijd sturen voorpony achterpony. tempo controle pony's bij me houden nou ja pfffff

VHU en crazymel volgens mij ook een leuke dag gehad?

En hoe is het met alle meelezers? Met dids en dingetje?