Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
keidruk op stage.. Gaat de lamp uit omdat ze een cursus hebben en de beamer moeten zien. Jammer voor mij en nog een stuk of 7 collega's, die nu in 't donker werken

en Fayegale in P&S, heb hem nog niet binnen zal zo eens kijken leuk hoor. Ollie weer in de opbouw
en Tallechie eindelijk een slapende Daan ik hoop zooooo voor jullie dat het nu in ieder geval een poos wat beter gaat, kun jezelf ook weer bijkomen. En ik lees over sneeuw, hier helemaal geen sneeuw. Vanochtend wel hagel en daardoor tot plm 9.30 uur wat glad. Wat een mooie foto's Poeltje! En Aks adem in - adem uit..... Ga verder maar wat mee met samenvattingen anders wordt het zo'n enorme post 
vanochtend rondje buiten gedaan met Ollie (terwijl ik erop zat he, nog niet erachter
), na kwartiertje even rondrijden in de bak om te voelen hoe ze was (OK dus). Rondje van half uurtje / drie kwartier stappen maar toch ze was zo braaf. Ze heeft nog nooit buiten gereden. Maar het is ongelovelijk, rij er zo meer naar buiten en ze kijkt nergens van op of om. Was heel ontspannen allemaal, en dus 'gewoon' heerlijk genieten.