[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

baudyh

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 09:45

ja ik zag simba in de paard en sport.Wat heb je toch een mooi plekje voor der gevonden.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 10:02

@Baudy, inderdaad en naast dat fijne plekje er ook nog lieve vrienden aan over gehouden....wat wil je nog meer _/-\o_ , ik ben er van overtuigd dat Simba voor onder het zadel geen betere amazone had kunnen treffen...want ze kan zo lekker sturen en rijdt alles zo lekker rond....

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 10:09

Ollie heb ook gekeken, leuke combinatie
Tine succes.

Vanavond gaan we naar en musical. In huis moet er wat gebeuren en wil met de marathon aan de gang.
Ik rijd dit jaar geen marathon denk ik.

Daan heeft vannacht van 20 tot 8 geslapen, in zijn nieuwe bed, geen één keer wakker geweest. zal hij eindelijk goed gaan slapen???

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 10:12

heel veel hoofdpijntjes komen voorbij met bijlezen... :(:) :(:)

das hier gelukkig nog in orde..

janouk weer beter, toppie...

verder niet veel blijven plakken, druk met ...jaja..word 1-tonig..benefiet etc..

Y;(

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 10:42

crap :') keidruk op stage.. Gaat de lamp uit omdat ze een cursus hebben en de beamer moeten zien. Jammer voor mij en nog een stuk of 7 collega's, die nu in 't donker werken

:z

;)
Had ik al gezegd dat ik gestresst ben en vandaag alles af moet krijgen? :')

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 11:04

Wat gaaf dat ze met Simba in de paard en sport staat, superstoer !!
idd een heeeeeel goed thuis voor Simba, een supermooie combi !
Ollie...morgen een feestdag voor jou, en ik hoop dat Brutus weer helemaal snel opknapt en dat de ellende voor jullie voorbij is !
Aks...rustig 1 voor 1....dan komt het allemaal goed, niet gaan haasten, dan gaat alles fout..
Tine...balen, nog steeds hoofdpijn...hier is ie weg...dan gelukkig na 4 dagen...dus jij wint ! :P

ik heb heerlijk getraind ! 6,5 km met een mooi tempo...wel zwaar in het bos die nattigheid..en 1x onenigheid over een commando...Gee...is toch echt rechts...en niet links....maar...lol en plezier hadden we wel..braverds !

kast is verkocht en opgehaald...en centjes al weer geinvesteerd.. :7

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 11:09

Goeiemorgen!

@Janouk: Goed nieuws!! Fijn dat Janouk weer beter is *\o/*
@Tine: Sterkte met je hoofdpijn
@Ollie: Simba in paard en sport! Zal als ik op stal ben wel even kijken. Leuk dat ze het zo goed doen
@Tallechie: Veel plezier bij de musical.
@Biancacoo: Lekker getraind dus!

Hier weinig nieuws. Woensdag wat foto's gemaakt van de pony's.

Afbeelding

Afbeelding

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 11:30

haha..zoo poeltje, wat kijkt die brutaal uit zijn ogen !!

Tallechie, wat voor musical ga je heen ?

Wat goed dat Daan zo goed geslapen heeft...ons zoontje die sliep de hele nacht door toen hij zijn grote bed gekregen had...op de een of andere manier lag die altijd klem in dat babyledikant..

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 11:40

Ik wilde vanochtend lekker gaan mennen....ben je vrij....is alles hier nog spekglad van de hagel -O-

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 11:57

Ollie vervelend is dat he. ik zou vanmiddag ook rijden, maar er is les en daar kan ik niet bij in.
Dus had bedacht een blokje om te doen, maar hier sneeuwt het nu.

BiancaOo wij denken dat hij daar nu ook last van heeft. Nu met medicijnen is zijn buikpijn weg en kan hij ook gewoon slapen. Jij dus lekker getraint.

Ik gooi daan zo op bed en zal dan door huis heen gaa

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 12:02

@Poeltje, leuke foto's....en hier ook maar aan de schoonmaak Tallechie...ik moet vanmiddag naar de kapper en vanavond is er bij onze vereniging springles en dan wordt de bak gesleept etc...dus kan ik er ook niet meer in....

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 12:27

Biancacoo schreef:
haha..zoo poeltje, wat kijkt die brutaal uit zijn ogen !!

Het zijn ook echte boefjes, maar wel heel lief en ontzettend knuffelig. <3

Afbeelding

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 12:27

Ollie: jammer dat je niet aan de slag kon. Heb gelijk in de P&S gekeken. Leuk!
Tallechie: zou mooi zijn als een nieuw bed de oplossing is. Ik duim voor je. Succes met huishouden, altijd zo'n K..klus. En vanavond lekker uit. Waar ga je heen?
Bianca: lekker getraind,kast verkocht ennuh, je had best mogen winnen hoor ;)
Poeltje: mooie samenvatting. En lekkere boefjes heb jij lopen.
Aks: is helemaal niet gestresst gelukkig en werkt in sfeervolle omgeving
Bicci: drukdrukdruk

Ben nu warm eten aan het voorbereiden. Manlief heeft zijn springles vanavond om half 6 ipv half 8, dat wordt zo lastig met avond eten samen, dat we maar tussen de middag warm eten.

Hoofdpijn is er helaas nog steeds, ondanks dat ik hele ochtend op bed heb gelegen. Dus zo toch maar weer aan de slag, ben ik tenminste ook nog beetje nuttig geweest vandaag.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 12:49

omdat ik de hele week alle avonden weg ben geweest blijft het allemaal liggen, maar ben al goed op weg.

Nu even foto's op de pc zetten, even wat afwisseling.

Wij gaan naar Annie in Drachten

Aks succes!!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 13:14

Mijn zoon moest vanmorgen op voor zijn theorie auto examen. Weer een mijlpaal; geslaagd.
Tijdens het wachten las ik de Paard & Sport en zag verbaasd Simba met Fayegale. He, die foto ken ik. haha Mooi plekje zo in de paard & sport en helemaal verdiend.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 13:40

gefeliciteerd voor je zoon ! goed hoor, nou nog praktijk halen en zoef.....daar gaat ie.

leuk annie tallechie, veel plezier.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 14:09

:wave:
Zo ik ga er eens goed voor zitten...

Janouk fijn dat HRB weer helemaal beter is en gefeliciteerd met je zoon!
Ollie ik zag ze gister staan in de P&S! Super prestatie zeg! En balen dat het zo glad was bij jullie vanochtend.
Tine succes met je hoofdpijn! Hier net ookal warm gegeten, ga vanavond met stalgenootje mee op wedstrijd, dus geen tijd om te koken na het werk.
Biancacoo lekker met de honden trainen.
Tallechie veel plezier bij de musical!
Bicci drukdrukdruk met de benefiet, toppertje!
Aks drukdrukdrukdrukdrukdrukdruk met donkere laatste stagedag, jij ook succes!
Poeltje geweldige foto's, ik had je topic al voorbij zien komen.
Juangi hoe gaat het vandaag met je knie?
Rhine welkom terug!
Gem wat een paardenpech...

Vanochtend Bieb gereden, met de trailer naar de binnenbak geweest. Zaten er 2 duiven in de bak... lag er bijna naast dankzij een rakelings vlucht van een duif voor paard langs... Rijden ging niet geweldig dankzij de duiven, hij kan zich dan erg sterk maken, en daarna wilde meneer de trailer niet in... GRRR Heb de staleigenaresse moeten bellen om te komen helpen, gelukkig is het maar 1 km verderop. Samen ging hij er wel in en ging meteen kuil eten, was dus lekker aan het uitproberen. Volgende keer maar even zorgen dat ik direct met 2 personen ben, dan weet hij weer even wat de bedoeling is.
Nu lekker middagje thuis prutsen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 14:09

Annie is heel leuk, ben er paar weken geleden met zoon heen geweest.

Mijn plannen zijn gewijzigd. Ik ga eerst maar weer paar uur naar bed. Daarna maar kijken of ik nog puf heb om iets met de paarden te doen.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 14:58

Waardeloos die hoofdpijn steeds Tine. Soms heb ik er ook zo'n last van... kan ook met het weer te maken hebben.... maar hoe dan ook waardeloos.

Oeps Frensie Bieb blijkbaar een drakendag }:0 en Fayegale in P&S, heb hem nog niet binnen zal zo eens kijken leuk hoor. Ollie weer in de opbouw *\o/* en Tallechie eindelijk een slapende Daan ik hoop zooooo voor jullie dat het nu in ieder geval een poos wat beter gaat, kun jezelf ook weer bijkomen. En ik lees over sneeuw, hier helemaal geen sneeuw. Vanochtend wel hagel en daardoor tot plm 9.30 uur wat glad. Wat een mooie foto's Poeltje! En Aks adem in - adem uit..... Ga verder maar wat mee met samenvattingen anders wordt het zo'n enorme post :7

Ben wel blij :D vanochtend rondje buiten gedaan met Ollie (terwijl ik erop zat he, nog niet erachter :+ ), na kwartiertje even rondrijden in de bak om te voelen hoe ze was (OK dus). Rondje van half uurtje / drie kwartier stappen maar toch ze was zo braaf. Ze heeft nog nooit buiten gereden. Maar het is ongelovelijk, rij er zo meer naar buiten en ze kijkt nergens van op of om. Was heel ontspannen allemaal, en dus 'gewoon' heerlijk genieten.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 16:24

Hier wel sneeuw... heel veel witte kleine sneeuwvlokjes die naar beneden komen zetten... blegh

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 16:49

Hier nu ook van alles sneeuw, hagel, regen .... zo ik ben blij dat ik nergens meer heen hoef! En dat 't spul vanochtend nog lekker eruit is geweest natuurlijk. Blondie stond bij wat ouder paard en na een uurtje ongeveer werd dat oude paard helemaal vrolijk en 'hupserig', echt zo grappig om te zien.

Janouk gelukkig weer helemaal er boven op.... hoe is het met dat oudere paardje Biancocoo?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 16:50

Zo, net weer wakker. Helaas geen tijd meer straks voor Amerigo en Rembrand. Ze zullen het vast niet erg vinden, maar ik vind het zo jammer van mijn training. Straks nog even kijken of ik de bak nog een keer kan slepen. Hopelijk kan ik hem morgen nog gebruiken, maar morgen zou het overdag ook vriezen, dus vrees dat ik vandaag een mooie kans heb laten liggen.

Hier ook steeds korte sneeuwbuien.

VHU: wat superstoer dat je al stukje naar buiten bent geweest. Wat een topper die Ollie *\o/*
Frensie: mooie samenvatting. Fijn van die duiven die mee willen vliegen. Leuk om samen een showtje in te oefenen? haha. Erg vervelend als paard ineens niet meer op de trailer wil.
Janouk: wat wordt zoon dan al groot en zelfstandig ineens he?

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 19:36

@Tine ze lijkt tot nu toe ook een stoere vrij onverstoorbare pony... durf nog niet te enthousiast te zijn :o
Jammer van je trainingen... is ook altijd iets waar een mens van opknapt. Hoop voor je dat je morgen wel wat kunt doen :(:)

Bij EMS Ruitersport/mensport hebben ze hele fijne full leidsels in de aanbieding voor .... 19,- Euro. Ik moest een andere singel bij mijn tuig en wilde ook zo'n lekker bitje met riempje ipv kinketting dus kwam op hun site. Toen zag ik die aanbieding van de leidsels en dacht voor 19,- Euro wil ik dat wel wagen. Maar ze zijn prachtig. Mooi leer en mooie lichtbruine kleur. Dus als iemand nog full nodig heeft (of stel je hebt cob nodig , kun je ze gewoon in laten korten voor die prijs) zou ik zeggen, kijk of je nog een set te pakken kunt krijgen.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 20:11

Hey een bekende in paard en sport,leuk hoor dat ze het samen z goed doen
Janouk,top gedaan door je grote zoon,nu het echte werk en dan ben je je auto kwijt
Daan heerlijk geslapen in zijn nieuwe magische bed yeh
En voor alle hier met griep,hoofdpijn enz...beterschap

Vanmorgen uit mijn bed gebeld,eigenaar van mijn ene stal ziek,of ik kom voeren..pfff wel vroeg,maar...wat een prachtig weer met het zonnetje in mijn gezicht alles buiten gezet en stallen gemest en vlug douchen en werken...
Was dus geen straf om zo vroeg buiten te zijn,ik word altijd zo blij van de zon

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 09:51

Ollie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, een superfijne verwendag toegewenst !!!