[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 20:17

Prachtig plaatje!!! En ja, nu zien we waar die winstpunten vandaan komen 8-) _/-\o_

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 20:18

ja he, duidelijk :j *\o/*

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 20:19

zo even niksen, dan vaardigheid verwerken, dacht dan kun je even :') vooruit gem

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 20:27

biancailona schreef:
ngtje, mot je niet gaan rijden, mooi weer nu :j

schoonpaps , mams, zus en zwager waren er nog...
en briez rust gegunt van ruim 3uur op trailer...
vanaaf lekker gevoerd al. dus morgen maggie aan de bak :)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 20:29

Ik heb idd lekker ff foto's zitten kijken :D ! Er zitten toch wel een stel heule leuke tussen :j . Ster was toch ook wel vaak vet tegen de hand en niet nageeflijk, zag ik ;) . Jammer dat de close-ups van net l*llig uitvielen. Eén keer was ik veel te grof en op de andere foto staat ze net te bibberlippen :D.

Voor de fotoliefhebbers: in de link die BI gaf link pagina sta ik op foto 69 t/m 104.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 20:31

Gem schreef:
Ik heb idd lekker ff foto's zitten kijken :D ! Er zitten toch wel een stel heule leuke tussen :j . Ster was toch ook wel vaak vet tegen de hand en niet nageeflijk, zag ik ;) . Jammer dat de close-ups van net l*llig uitvielen. Eén keer was ik veel te grof en op de andere foto staat ze net te bibberlippen :D

ja merkte ik ook :j

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 20:32

maar ik zag ook 2 pony's in de wedstrijd voor jou die kreupel liepen -O-

lanouska

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-12 20:34

@ gem/aks in de vaardigheid mag de groom helemaal niks behalve mooi wezen ook in de barrage mag de groom helemaal niks doen !

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 20:38

Agossie bibberlipje :+

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 20:42

zonder bibberlip
Afbeelding

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 20:54

deel vaardigheid staat er ook al op, andere komt nog :j

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 21:01

Mooie foto's gemaakt door Biancailona van Gem en Ster! Ziet er super uit!!
Aks lekker gereden.
VHU warrig paardendagje gehad. Ik vind 37 km ook flink :j Maarja, mag nog geen klasse 2, dus moet wel. Vorig jaar ook Leersum gereden, maar toen waren het denk ik minder kilometers? Voordeel is dat de p/a pas na 20+ km komt en hopelijk is Gwin dan niet meer zo heet en is ze snel goed qua pols.
Janouk mooie rit gemaakt en gelukkig allemaal goed gegaan!!
Tine nog kunnen slapen en bijkomen vanmiddag?

Vanochtend 20 km gereden met Gwin, lekker rustig aan gedaan en genoten van het weer. Vanmiddag thuis bezig geweest en nu dienst. Gaat een gebroken nacht worden, kan aantal telefoontjes verwachten, zo rond 2.30 en 5.45 uur :? :x 8)7 :Z En dan morgen een hele dag werken _O- Zal vast een succes worden... _-:(

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 21:13

alle pics zijn online

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 21:22

BI: foto 117 en 118 :') _O- , nee hoor, ik werd niet gegroomd Afbeelding _O- en aiiiiii, foto 124 ... balletje :x en foto 139 :+ nee, we houden niet van vaardigheid hoor :D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 21:25

@Frensie hoeveel moet je er tegenwoordig hebben? Ik zit nog niet helemaal (zeg maar gerust helemaal niet :+ ) in die nieuwe regels... dacht iets van 15 of zoiets?
Wij doen waarschijnlijk eind van het jaar nog Wanroy en ik hoop ergens tussendoor nog iets. Maar het meeste is erg ver weg en dat is benzinetechnisch gezien echt te :$

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 21:42

@Ilona: mooie foto's :j , nu is Ster van Gem ook wel heel erg leuk <3 .

@Gem: hahaha, als ze nou alleen nog wat zei maar ze wijst en ze rent je nog net niet vooruit :') .
Heel mooie stukjes zitten er wel tussen, wauw +:)+ <3 .

Even bij de paardjes kijken, hier is (alweer) feest, hahaha, die Duitsers kunnen er wat van, maar er is dus een klein beetje vuurwerk in de verte.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 21:50

had beetje last van veel zonlicht, maar vond ze ook goed gelukt :j

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 21:51

Je moet er inderdaad 15 hebben VHU. Ik heb er nu 9, want heb ook nog maar 3 officiele wedstrijden gereden.
Ik zit gelukkig wat centraler in het land en dus minder afstand naar de wedstrijden toe. Met de benzineprijzen van tegenwoordig is de sport nog duurder aan het worden!

Waarom hebben de Duitsers feest Avaluna? Omdat het morgen dag van de arbeid is?

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 21:52

@Frensie: dat niet direct, maar "Tanz in den Mai", ze vieren dus in de maand mei, vannacht. Hier worden ook nog heel veel oude feesten, bv diverse oogstfeesten gevierd :j .

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:22

Keurig dan toch Frensie 3 wp per keer, da's maximale score +:)+

Geweldig van dat soort feesten, wij hebben echt van die stadse feesten en dan meestal ook heel massaal. Maar hier in de wijk (woon in Kralingen-Crooswijk) hebben we gelukkig ook wat kleinschaliger feesten. Nu is de wijk maar liefst iets van 52.000 inwoners waarvan in Kralingen-West (waar wij zitten) iets van 15.000 inwoners :+ dus tja, eigenlijk is het wel een soort kleine stad in een grote stad :7

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:27

@VHU: ach, als het maar gezellig is, toch? Nou wonen wij ook in de stad :j :') , net buiten het centrum nog wel (de buren wonen een paar honderd meter verder en onze boerderij is het enige huis in de hele kilometerslange straat), hahaha. Geen idee hoeveel inwoners er hier zijn, ze tellen iig alle dorpen/stadjes erom heen mee, dus dan komen ze toch nog op een flink aantal :') .

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:29

@gem, dacht achteraf hadden we nog minishoot kunnen doen op grasveld met gele bloemetjes op de achtergrond, wie weet voor de toekomst als we elkaar weer tegenkomen ;)

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:57

Gem leuke foto's. Ze loopt op sommige echt super netjes. Enne idd de groom mag niets in de vaardigheid. Daarom rijd
ik ook zonder. Bij een sgmw moet je een groom achterop.

Wil ik net vliegenspray bestellen lees ik dat door de wetgeving een heleboel sprays niet meer mogen -O- en vanaf
volgend jaar die met tea tree en hertshoorn olie ook niet meer. Nou ja zeg dan blijft er toch niets over :?

Vandaag nog lekker gereden eerst met ferro buiten en daarna met robijn op de wei.

VHU waarom gaat snuitje op een wei ??? (of heb ik iets ergens gemist)

Met jeroen gaat het wel iets beter maar nog niet goed genoeg. Remko heeft de wedstrijden al afgezegd en morgen
gaan we de veearts nog een keer laten komen.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 23:13

Wat vervelend Maisie van Jeroenski :(:)
Nou dat wordt even flink inslaan dan van die anti-vlieg-dingen :(
Snuitje gaat op de wei omdat we moeten bezuinigen. Het is niet anders, ik moet een hele flinke berg centjes opbrengen omdat ik een -:(- van een opdrachtgever heb gehad als zzp'er die dus zijn belastingzaakjes niet goed voor elkaar had.
Ach ja, en dan komen de bezuinigingen van het kabinet er nog bovenop :\ .

Dus wij halen de broekriem aan en dat betekent bijv onze smurf aan het vakantievieren, van 2 naar 1 wagen (of voorlopig geen), wedstrijden als ik ze al doe op kleine afstand van stal, geen 5x per week naar stal maar 3x (ivm benzine kosten).

We komen ook daar wel weer uit. Ben allang blij dat we iets hebben om te bezuinigen. Stel je voor dat je net op het randje zou zitten, zou je echt in de problemen komen. Nu is het een kwestie van half jaartje flink op een houtje bijten :7

Eigenlijk zou Snuitje gewoon naar een ander baasje moeten ... maar goed, heb dat ook al eerder geprobeerd. Het is geen makkelijke pony en hij is al wel 15 .... ik zou hem het liefst als gezelschapspony'tje wegdoen, het is een lieve pony. Hij kost me nu wel 200,- Euro per maand en dat is wel veel voor een pony voor 'erbij' ... in deze tijd van crisis, belasting gedoe en benzine prijzen die echt absurd zijn.

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 04:37

@ VHU: wat vervelend zeg dat je moet bezuinigen! Maar het is inderdaad zoals je zegt, je hebt geluk dat je nog iets hebt om te bezuinigen! Jammer dat ik voorlopig geen extra pony kan gebruiken, anders mocht Snuitmans zo bij Romeo komen! <3
200 euro per maand voor gewoon een extra pony is inderdaad best wel veel. Ik hoop voor je dat je eruit komt!

Jeetje zeg wat mis ik mijn beestjes hard!! Ik kijk er zo naar uit om weer met Romeo te gaan mennen in het bos, met Zhora naar de hondenschool te gaan en gewoon met ze bezig zijn! 's Avonds lekker naar buiten om Romeo helemaal te borstelen, of gewoon wat knuffelen met de dieren, wat mis ik dat! Naast mijn werk is een winkel waar ze ook dieren verkopen. Vorige week waren er 2 pups te koop van 18 weekjes oud. Ik ben er gewoon even binnen gegaan om de hondjes te aaien en wat hondenliefde te voelen! :D Ze zijn nu verkocht (gelukkig maar voor de beestjes, nu hebben ze een thuis), dus nu moet ik weer verder met mijn foto's van Romeo, Zhora, Zoë en Benji (de kat)...
Wat klink ik toch hopeloos hé? :Y) Ik wist dat ik gek was van dieren, maar dat het zó erg was wist ik niet hoor :o

Ik heb hier alle luxe die je je maar kan inbeelden: een hypermodern huis van 400m² met uitzicht op de bergen (in het Beverly Hills van Nieuw-Zeeland eigenlijk, heel chique buurt), zwembad, sauna, steam room, hot tub, een Audi A6 Full option onder mijn achterwerk om mee rond te rijden,...
Maar ik heb hier geen dieren en dat mis ik echt! :( Ik heb liever een klein huisje met alle basis benodigdheden mét dieren in plaats van al die luxe die ik hier heb zonder dieren!