Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
! Er zitten toch wel een stel heule leuke tussen
. Ster was toch ook wel vaak vet tegen de hand en niet nageeflijk, zag ik
. Jammer dat de close-ups van net l*llig uitvielen. Eén keer was ik veel te grof en op de andere foto staat ze net te bibberlippen
.Gem schreef:Ik heb idd lekker ff foto's zitten kijken! Er zitten toch wel een stel heule leuke tussen
. Ster was toch ook wel vaak vet tegen de hand en niet nageeflijk, zag ik
. Jammer dat de close-ups van net l*llig uitvielen. Eén keer was ik veel te grof en op de andere foto staat ze net te bibberlippen
Maarja, mag nog geen klasse 2, dus moet wel. Vorig jaar ook Leersum gereden, maar toen waren het denk ik minder kilometers? Voordeel is dat de p/a pas na 20+ km komt en hopelijk is Gwin dan niet meer zo heet en is ze snel goed qua pols.
En dan morgen een hele dag werken
Zal vast een succes worden...
) in die nieuwe regels... dacht iets van 15 of zoiets?
, nu is Ster van Gem ook wel heel erg leuk
.
.
.
dus tja, eigenlijk is het wel een soort kleine stad in een grote stad
, net buiten het centrum nog wel (de buren wonen een paar honderd meter verder en onze boerderij is het enige huis in de hele kilometerslange straat), hahaha. Geen idee hoeveel inwoners er hier zijn, ze tellen iig alle dorpen/stadjes erom heen mee, dus dan komen ze toch nog op een flink aantal
.
en vanaf
van een opdrachtgever heb gehad als zzp'er die dus zijn belastingzaakjes niet goed voor elkaar had.
.
Ze zijn nu verkocht (gelukkig maar voor de beestjes, nu hebben ze een thuis), dus nu moet ik weer verder met mijn foto's van Romeo, Zhora, Zoë en Benji (de kat)...
Ik wist dat ik gek was van dieren, maar dat het zó erg was wist ik niet hoor
Ik heb liever een klein huisje met alle basis benodigdheden mét dieren in plaats van al die luxe die ik hier heb zonder dieren!