@laura heeft slapeloze nacht, ik ga zo ff stemmen meid.
@tallechie heeft problemen met trimmen van de hond, ook ik heb trouwens de indruk, dat jij je erg laat intimideren door veale( sue me if I'm wrong, probeer daar aan te werken, en nee dat is niet makkelijk, maar anders gaat het plezier er wel een beetje aan, omdat je angstig word.misschien?)
@babs, wat super dat je het zo opelost hebt en dat je daarna nog even terug gegaan bent, ik zou precies hetzelfde hebben gedaan

@ jelle aahhh arme kay

@ tine ahoh, grasmaaier stuk, ik ben met de zitmaaier hier tegen het huis aangeknald. stuur schoot los

ah mensjes ik heb zo'n heerlijke dag gehad.
was heel vroeg mijn bed uit, lekker alles gevoerd en gedaan, toen opweg naar het dorp, ging namelijk weer samen met die men mennen, eerst even lekker koffie gedronken, om dan samen het paardje in te spannen, een dravertje, en toen richting de veluwe. eenmaal daar mocht ik de leidsels in handen. was echt heerlijk in een flinke draf over de veluwe gegaan, het was echt zo goddelijk, heerlijk weer en geen mens tegengekomen. zo hebben we lekker 2 uur gereden in het bos. kan het zo super met die man vinden, echt samen genoten we echt, en als we stil waren wisten we gewoon dat we beide helemaal aan het genieten waren. kon ook echt heerlijk met hem kletsen en eigenlijk alles bespreken!
eenmaal thuis paardje weer uitgespannen ff gerelaxed.
toen zei doe kom, ik neem je mee, gaan we lekker lunchen, dus niet veel later zaten we lekker in de zon op een terrasje en heerlijk gelunched, was echt zo leuk, maar wel heel raar, heb nog nooit met iemand zo'n klik gehad. en hij zei ook, dat hij het supergaaf vond dat hij alles met mij kon bespreken, dat hij het gaat vond dat we samen gemend hebben. ook ga ik waarschijnlijk op hun paard en huis passen als zij in de winter op vakantie gaan.
hij zei ook dat ik altijd naar ze toe mag komen en dat de deur altijd voor me open staat, was zo apart, maar was wel echt een supergevoel.