Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jasia schreef:De menles ging super..Hij vond dat ik het goed deed.. Dat het leek alsof ik al jaren mende
En daarom vond ie dat ik geen lessen meer nodig had! Mag nu dus gewoon met Anne (en groom) op pad!!
Hij vroeg wel of ik de eerste keren wilde bellen naar hem, om te laten weten hoe het ging.. En ik mag altijd bellen om iets te vragen, als ik onderweg iets tegen kom waarvan ik denk, hoe zit dat
En verder heb ik zelf gevraagd of ik over een maandje of iets nog een lesje kan krijgen, gewoon als bevesting voor mij, dat ik alles nog goed doe enzo!
Napie schreef:Jij moet wel het grootste natuurtalent zijn die hier rondloopt. Ik vind het wel wat vreemd. Dit was je tweede les toch? Oke, het kan best zijn dat het sturen goed gaat. Dat kan iedere maloot, bij wijze van spreken. Maar weet je ook hoe je problemen moet oplossen? Wat moet je doen als de combinatie gaat scharen, als je pony achteruit begint te lopen, als de boel er vandoor gaat, als ze ergens van schrikt, het bit vastpakt, scheef gaat lopen, weigert, enz. Dat zijn toch dingen die je niet zo even leert. Vind het niet klinken als een betrouwbare instructeur.